Taas tulli tappio

S3ks1.Seppo

Jopa koitti Seppo selitellä :D Onnettomia yrityksiä, ei muka ymmärrä kyltin merkitystä vaikka ollu vuosikausia aikaa ottaa selvää. Pysäköintilupaakaan ei ole muka saanu ja vuosia olus aikaa se hommata vaikka ei oliskaan heti tullu. Tämmösiä sankareita taas :D Pitääkö tuomareita ihan ryhmänä.

https://www.is.fi/autot/art-2000005407963.html

12

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p-kiekko

      Täysin aiheellinen ja oikeutettu päätös oikeudelta. Jospa Seppo vain olisi laittanut sen parkkiluvan tuulilasille, olisi hän välttänyt monta harmia. Todella typerää käytöstä "Sepolta".

      • Mieti_sitä

        Mikä mahtoi innostaa tämän noin vuoden vanhan uutisen nostamiseen taas kerran?

        Firmoja kuvaavaa materiaalia jutusta: " Yrityksen keskuksen mukaan ParkkiPeten johtoa voi lähestyä sähköpostiviestillä. IS ei saanut lähettämäänsä sähköpostiviestiin vastausta."


      • rakas_watson
        Mieti_sitä kirjoitti:

        Mikä mahtoi innostaa tämän noin vuoden vanhan uutisen nostamiseen taas kerran?

        Firmoja kuvaavaa materiaalia jutusta: " Yrityksen keskuksen mukaan ParkkiPeten johtoa voi lähestyä sähköpostiviestillä. IS ei saanut lähettämäänsä sähköpostiviestiin vastausta."

        Tietysti mahdollisuus saada taas joku maksamaan saamansa valelasku. Yksinertaista. Kuten laputtaminenkin. Mutta kuka sitä nyt pakkasella, kun voi istua sisällä ja provoilla netissä...


      • hyppiköön.ympyrää
        rakas_watson kirjoitti:

        Tietysti mahdollisuus saada taas joku maksamaan saamansa valelasku. Yksinertaista. Kuten laputtaminenkin. Mutta kuka sitä nyt pakkasella, kun voi istua sisällä ja provoilla netissä...

        Tuo yksi QParkin sätkynukke on oikein mainio. Se näkee minut kaikkialla, eikä varmaan vapaa-aikanaankaan muuta ajattele 😂


      • Angsti.valittajako
        hyppiköön.ympyrää kirjoitti:

        Tuo yksi QParkin sätkynukke on oikein mainio. Se näkee minut kaikkialla, eikä varmaan vapaa-aikanaankaan muuta ajattele 😂

        Mutta herääkin kysymys miksi sinä olet täällä niin aktiivinen vapaa-ajalla? Ehkä sulla on tapana kuluttaa aikasi valittamalla kaikesta, jotenkin vaikea kuvitella että sun angstaus rajoittuisi vain yksityiseen Pateen.


      • hyppiköön.ympyrää
        Angsti.valittajako kirjoitti:

        Mutta herääkin kysymys miksi sinä olet täällä niin aktiivinen vapaa-ajalla? Ehkä sulla on tapana kuluttaa aikasi valittamalla kaikesta, jotenkin vaikea kuvitella että sun angstaus rajoittuisi vain yksityiseen Pateen.

        Juu hyvin aktiivinen. Tämäkin on jo toinen viestini tähän keskusteluun 😂


      • Katos.sushin.nauttija
        hyppiköön.ympyrää kirjoitti:

        Juu hyvin aktiivinen. Tämäkin on jo toinen viestini tähän keskusteluun 😂

        Jos melkein joka ketjuun kommentoit kahdesti olet aktiivinen. Kerro lisää itsestäsi? Miksi joku jaksaisi noinkin paljon kirjoittaa, jos olisi saanut elämänsä aikana vain kaksi lappua Patelta? Rajoittuuko sinun kiukuttelu vain Pateen?


      • hyppiköön.ympyrää
        Katos.sushin.nauttija kirjoitti:

        Jos melkein joka ketjuun kommentoit kahdesti olet aktiivinen. Kerro lisää itsestäsi? Miksi joku jaksaisi noinkin paljon kirjoittaa, jos olisi saanut elämänsä aikana vain kaksi lappua Patelta? Rajoittuuko sinun kiukuttelu vain Pateen?

        Sen voin kertoa, etten ole sinusta edes lähelle niin kiinnostunut kuin sinä minusta. Orastava pakkomielle?

        Se on sinussa kiinnostavin puoli, että huudat noita sushi-juttuja muillekin kuin minulle. 😉


      • Pata.kattilaa.soimaa
        hyppiköön.ympyrää kirjoitti:

        Sen voin kertoa, etten ole sinusta edes lähelle niin kiinnostunut kuin sinä minusta. Orastava pakkomielle?

        Se on sinussa kiinnostavin puoli, että huudat noita sushi-juttuja muillekin kuin minulle. 😉

        No sulla on pakkomielle uskoa, että olen qparkin palkkalistoilla, joten eikö se ole tasapeli?

        Olen kiinnostunut ihmisten analysoinnista ja kiinnostaa mikä sinun sisäinen motivaatio on ja miksi koet niin vahasti tarpeelliseksi kirjoitella täällä jatkuvasti. Ehkä olet kova puuttuman asioihin, jotka ovat mielestäsi 'väärin' ja Paten toiminta on yksi niistä.


      • hyppiköön.ympyrää
        Pata.kattilaa.soimaa kirjoitti:

        No sulla on pakkomielle uskoa, että olen qparkin palkkalistoilla, joten eikö se ole tasapeli?

        Olen kiinnostunut ihmisten analysoinnista ja kiinnostaa mikä sinun sisäinen motivaatio on ja miksi koet niin vahasti tarpeelliseksi kirjoitella täällä jatkuvasti. Ehkä olet kova puuttuman asioihin, jotka ovat mielestäsi 'väärin' ja Paten toiminta on yksi niistä.

        Ei minulla ole tuollaista pakkomiellettä. Ehkä jollain muulla on.


    • LuikuriKuriin

      Olipa sekavaa selittelyä. "Tolppiin ja seiniin on "pysäköintitunnuksella"-kyltit liikennemerkkeihin lisätty vasta silloin kun ParkkiPate innostui näistä vaadituista maksuista laputtamaan". No koskas sitten olisi pitänyt lisätä? Eikö se mennyt ihan kuin pitikin, lupa näkyviin niin mitään lappuja ei tullut. Kävikö nyt niin että mahtipontinen uhoaminen ihan reiluja parkkisääntöjä vastaan tulikin vähän arvokkaammaksi..?

    • hupiukkojaolette

      Ei niitä kylttejä voi jäädä ihan vuosikausien ajaksi tulkitsemaan. Järki käteen suunnittelijat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe