VASTENMIELISEN NÄKÖINEN VITTU

NMRKY

OON NOITA AIKUISVIIHDETTÄ KATSONUT. MIKÄÄN EI OLE NIIN ETOVA KUIN AJELTU KARVATON PILLU. EI POSLIINILLE. OTTAKAA KANTAA.

8

1882

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäjakäsi

Luonnollinen karvoitus on kaunis

• kyllä kunnon karvoitus kiihottaa.oispa makia päästä nuolee mummon tuuheaa karvasta pillua.

• nuolla

Kyllä siisti on siisti, karvaton tai karvallinen kunhan ei mitään DDRpuskaa.
      Paljas olisi makuuni.

• Luomis

Luomu kunniaan!!

• Minun mielen paras on sileä pillun vako ja ylempää siististi trimmattu niin että saisi nuolla pillua kunnolla

• ir933

sellasia ne on

• makunsaKullakin

Epäsexikkäin vittu on sellainen että sisäiset häpyhuulet ja klitta on niin syvällä ettei kieli kunnolla riitä

• ilmoitettuon

Posliini on paras. PISTE.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      143
      3061
    2. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      4
      2605
    3. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      45
      1994
    4. Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1798
    5. Uus terveysassema

Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma
      Kuhmo
      11
      1781
    6. Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?

Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.
      Ikävä
      12
      1072
    7. Nainen oletko koskaan miettinyt että jos

Voitaisiin tutustua ikään kuin uudestaan
      Ikävä
      70
      966
    8. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä

”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole
      Maailman menoa
      12
      961
    9. Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!

🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S
      Maailman menoa
      206
      914
    10. Hei sinä (m)

Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit
      Ikävä
      1
      887
    Aihe