OON NOITA AIKUISVIIHDETTÄ KATSONUT. MIKÄÄN EI OLE NIIN ETOVA KUIN AJELTU KARVATON PILLU. EI POSLIINILLE. OTTAKAA KANTAA.
VASTENMIELISEN NÄKÖINEN VITTU
NMRKY
8
1586
Vastaukset
- Minäjakäsi
Luonnollinen karvoitus on kaunis
kyllä kunnon karvoitus kiihottaa.oispa makia päästä nuolee mummon tuuheaa karvasta pillua.
- nuolla
Kyllä siisti on siisti, karvaton tai karvallinen kunhan ei mitään DDRpuskaa.
Paljas olisi makuuni. - Luomis
Luomu kunniaan!!
Minun mielen paras on sileä pillun vako ja ylempää siististi trimmattu niin että saisi nuolla pillua kunnolla
- ir933
sellasia ne on
- makunsaKullakin
Epäsexikkäin vittu on sellainen että sisäiset häpyhuulet ja klitta on niin syvällä ettei kieli kunnolla riitä
- ilmoitettuon
Posliini on paras. PISTE.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422712Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423402444- 352124
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471856- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251579- 441450
- 1001419
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391375- 361166