Oulun seudun neuroyhdistyksen tapahtumakalenteristakin löytyy, että 4.12. klo 16.30-18 on maksuton tilaisuus, jossa aiheena fysioterapia hoitomuotona.
Paikka: Liikuntakeskus Zemppi, Pekurintie 2, Kempele
-Fysiopalvelu EasyMoven fysioterapeutti kertoo fysioterapian tärkeydestä lihaskunnon ja hengittämisen tukena. (Kokemusta on sekä MS, että myös harvinaisemmista neurologisista sairauksista.)
-Liikuntakeskus Zempin edustaja kertoo esteettömän liikuntasalin mahdollisuuksista kuntoutuksessa ja omassa harjoittelussa
-Neuroliiton kuntoutussuunnittelija Marjo Mäyrän puheenvuoro: "Neuroliiton avokuntoutuksen kurssitarjonta vuodelle 2019" eli miten neuroliitto voi tukea jäsentensä kuntoutusta.
-Kahvitarjoilu
Tilaisuus on maksuton.
ILMOITTAUTUMISET 31.11. mennessä sähköpostitse osoitteeseen: [email protected]
Minä menen kuulolle, niin ajattelin välittää infon tännekin. Minulla ei ole MS, mutta tyttärellä on Chiari. Ehkä nähdään tuolla.
Oulun seudulta porukkaa?
OmainenKuulolla
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184