Miks tämä end of era uudelleen julkaistaan nyt mä ihmettelen?
End of era uudelleen julkaisu
4
251
Vastaukset
- sallinappanahka
Nightwish on monille uusi nimi, joten vanhat levyt kannattaa päivittää nyt, kun rauta on kuumaa. Decades-kokoelma on käsittääkseni eniten myynyt Nightwish-levy USA:ssa ja ns. turha rundi studiolevyjen välissä myy kuin häkä Euroopassakin.:)
- Jorky2
Myydyin Nightwish levy Usassa on kylläkin Dark passion play. Oli myynyt jo Anetten aikoihin 134 000. Imaginaerum oli 65 000;ssa 2015 ja Efmb 60 000:ssa Vehiclen ilmestyessä. Decades myynyt yli 40 000 mikä tosi hyvinn nykypäivänä ja kokoelmalevylle!
- sallinappanahka
Jorky2 kirjoitti:
Myydyin Nightwish levy Usassa on kylläkin Dark passion play. Oli myynyt jo Anetten aikoihin 134 000. Imaginaerum oli 65 000;ssa 2015 ja Efmb 60 000:ssa Vehiclen ilmestyessä. Decades myynyt yli 40 000 mikä tosi hyvinn nykypäivänä ja kokoelmalevylle!
Muistelin sitten väärin. Ehkä Decades on kauimmin Billboardin 200 kärjessä pysytellyt Nightwish-levy. En tiedä, ovatko luvussa mukana keikoilla 'ilmaiseksi' jaetut levyt. Ei se mitään, mainio myynti joka tapauksessa päivän olosuhteet huomioon ottaen.:)
- Pääpaketissajasillail
Heh, tuo valtava EOAE-boxi sai listasijoituksen Saksassa, eli albumilistan kahdeksaskymmenes. Onhan siinä vinyylit mukana joten kait sen albumiksi voi nimetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418