Miska Lindwall on löytynyt kuolleena Rymättylästä, samalla löytyi myös kadoksissa ollut lava-auto. Miska on ilmeisesti menehtynyt itsemurhan seurauksena.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7f4c1ec7-fbfb-404d-a872-7e104df61db8
Miska löytynyt kuolleena
14
919
Vastaukset
- Taistelija11
Elämä ei ole tarkoitettu kaikille, jotkut ovat vain liian heikkoja tähän maailmaan. Se on Darwinismin julma laki.
- Heaven-in
Mistäs tiedät että on Rymättylästä löytynyt ja että kyseessä olisi itsemurha? Linkissä niitä ei mainita.
- Wikeström
Oliko tämä Miska suorittamassa siviilipalvelusta Rainassa?
- Sivaritaustaa
Pakottava siviilipalvelus Lapinjärvellä.
- Rottakoira
Mä olen kuullut että Miska kuoli lähdettyään ajamaan kännissä, ja ajoi autonsa järveen, hukkui sinne. What a moron.
- Järkijärvessä
En tiedä miksi Miskaa täällä niin paljon parjataan. Mukava kaveri ja ihan kunnollinen oli siihen asti kunnes aloitti juomisen. Lopulta sitten viina vei mukanaan.
- Oikeassa
Jos toi on totta että ajoi kännissä järveen niin tyyppi ei todellakaan ansaitse mitään myötätuntoa. Ei muuta kuin vaarantanut sivullisten hengen ajamisellaan, no onneksi vain miska kuoli eikä ketään sivullinen.
- Muistakaa
"Ei muuta kuin vaarantanut sivullisten hengen ajamisellaan, no onneksi vain miska kuoli eikä ketään sivullinen. "
Tämä, itsekäs kusipää ei muutakuin leikkinyt muiden ihmisten hengellä ajaessaan kännissä, mutta tämä fakta pitää unohtaa, koska " Miska oli niin kunnollinen ja kiltti ". Itse se sinne järveen ajoi, ei se tyyppi mikään uhri tai sankari ole. - Ggtsrhj
Ajoiko Miska Lindwall oikeasti järveen? Darwin palkinnon paikka ha ha.
- fytguio
Toissa on aika hauska https://keskustelu.suomi24.fi/t/15543056/miten-suhtaudutte-jos-joku-tuttunne-kuolee
- Tietäjä232
Huumeiden käyttäjä teki itsemurhan, kyllä on tosi traagista.
- Onnellinen_loppu3
Hyvä ettei vienyt ketään muuta mukanaan.
- Anonyymi
Oih!
- Anonyymi
Miska on rinnakkaismuoto nimestä Mischa, joka on venäläinen kutsumamuoto nimestä Mikael.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030