Jos sota tulee minut voi hyvillä mielin ampua tämä maa ei ole tehnyt muuta kuin vittuillut. Pilvenhattaralla istun ja nauran paskasesti kun suomi ottaa sipilän johdolla pataan.
Minä en suomea puolusta
47
266
Vastaukset
- KurjaMaaVainoaa
Minäkään en ole saanut Suomaasta mitään hyvää kohtelua osakseni
En aijo mitenkään puolustaa tätä maata , joka on maailman johtava koulu ja työpaikka kiusaamisvaltio
Oman panokseni olen kyllä antanut tekemällä työtä tämän maan eteenMutta nämä alla olevat isänmaan sankarit , kuormasta syöjät, sen sijaan ovat saaneet, saavat ja enen kaikkea ottavat sen kaiken lopunkin irti ilman minkäänlaista oman tunnon tuskaa.
Ainoa tuska kaiketi syntyy siitä, jos joutuvat jotain tänne uhraamaan.
Vai oliko tuo isänmaa tänä päivänä näin eurostoliittoaikana jo suomen kielen sanavarastosta poistettua vihapuhuhetta.
Panama vuodetut lähes 300 veronkiertäjää…
Joukossa on ministereitä, kansanedustajia, yritysjohtajia, miljonäärejä ja suuryhtiöitä. YKSITYISHENKILÖT:
Krister Ahlström, Esko Aho, Martti Ahtisaari, Matti Alahuhta, Matti Apunen, Juha Sipilä Antti Blåfield, Georg Ehrnrooth, Henrik Ehrnrooth, Aatos Erkko, Petteri Orpo, Jukka Harmaja, Eero Heinäluoma, Olli-Pekka Heinonen, Seppo Honkapohja, Sirkka Hämäläinen, Jaakko Ihamuotila, Max Jakobson, Ole Johansson, Atte Jääskeläinen, Jyrki Katainen, Sixten Korkman, Olli Kivinen, Jarl Köhler, Johannes Koroma, Paula Lehtomäki, Erkki Liikanen, Paavo Lipponen, Björn Mattsson
Leena Mörttinen, Sauli Niinistö, Johan Nykopp, Jorma Ollila, Mikael Pentikäinen, Hanna Rajalahti,Risto Siilasmaa, Kari Stadigh, Alexander Stubb, Ulf Sundqvist, Christoffer Taxell, Teija Tiilikainen,Jutta Urpilainen, Björn Wahlroos, Klaus Waris, Matti Vanhala, Matti Vanhanen, Pentti Vartia,Gerhard Wendt, Janne Virkkunen, Pertti Voutilainen, Raimo Väyrynen, Antti Herlin, Ikka Herlin, Paasikivet, Niklas Herlin, Ilona Herlin, Hartwallit, Aatos Erkko, Casimir Ehrnrooth perh.Patricia Seppälän perilliset, Pekka Perä, Erkki Etola, Björn Wahlroos, Göran j. Ehrnrooth perh.Pentit Robert G. Ehrnrooth perh., Elsa Fromond perh.,Vidgrénit, Blåbergit, Tallbergit, Reino Laakkosen perilliset, Risto Siilasmaa, Voipiot, Kari Niemistö, Stig Lilval-Lindström, Kokkilat,Lundqvistit, Ingmanit, Henrik Kuningas, Kohoset, Yrjö Laakkonen perh., Takaset, Gripenbergit,
Brotherukset, Laineet, Göran Sundholm, Stig Gustavson, Bradet, Hautaset, Toivaset, Rafael Mattssonin
Jaakko Pöyryn, Carl Johan Tallberg, Rannilat, Harald Relander, Heikki Lehtonen, Jukka Ylppö,
Olli Salo, Ketoset YRITYKSET:Nokia, Neste Oil, Stora Enso, UPM, Kesko, SOK, KONE, Outokumpu, Sampo, OP-Pohjola, Varma,TeliaSonera, Fortum, Ilmarinen, Metsä Group, North European Oil Trade, Wärtsilä, St1 Group,Metso, Nordea Pankki Suomi, Nordea Henkivakuutus, Cargotec, Valmet, Oriola-KD, Caverion,St1 Nordic, HKScan, Rautaruukki, Finnair, Huhtamäki, Teboil, ABB, Kemira, Sanoma, Lemminkäinen,Amer Sports, Konecranes, LähiTapiola Eläkeyhtiö, Stockmann, Valio, Itella, HOK-Elanto, Outotec,Veikkaus, YIT, Eläke-Fennia, Wihuri, Onvest, Fazer, Tieto, Luvata, Elisa, Nokian Renkaat,TeliaSonera Finland, VR-Yhtymä, Atria, Tamro, Alko, Gasum, LähiTapiola Vahinkovakuutus, Veho, Ahlstrom, Suomen Lähikauppa, Orion, Rettig Group, Osuuskauppa Hämeenmaa, Also Nordic, Holding, Uponor, Danske Bank, PKC Group, Munksjö Ahlström Capital, Paulig, Vapo, Patria,NCC Rakennus, Fiskars, Skanska, Pirkanmaan Osuuskauppa, Yara, Tuko Logistics, Norilsk Nickel, Harjavalta, Pohjolan Voima, Osuuskauppa Arina, Consolis, Kuusakoski, Tokmanni, Sanitec,Raha-automaattiyhdistys, SRV-yhtiöt, Planmeca, Lassila & Tikanoja, Cramo, Tikkurila, Ramirent,LähiTapiola Henkiyhtiö, Fennia, Panasonic Marketing, Osuuskauppa Keskimaa, Rol
Tuskin sota kahta ukkoa kaipailee!
Late Lapista.- JätänVäliin
Meiltä tulee kymmenkunta lisää.
- Minämyös
Ja täältä vielä yksi.
- skippaan
Kolmas.
Emempää tuskin löytyy, kun loput ovat Thaimaassa tai Kanarialla?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomalaisten-matkailu-ulkomaille-kasvanut-jyrkasti-vuosikymmenessa-talven-ykkoskohde-on-vanha-tuttu/7084588
- kaikkien.tietoon
Sotien aikaan käpykaartilaiset oli kaikista halveksituinta ihmiskastia. Nykyisenä somen aikana voi vain kuvitella mikä julkinen lynkkaus niille tulisi kohtaloksi.
- PiuhatPoikki
Some tuskin toimii sehän lietsoisi pakokauhun alta aika yksikön.
Ei kai tuosta mitään ongelmaa tule, massamaahanmuuttosopimus takaa näillekin vapaan muuttoikeuden ja täysylläpidon sopimuksen allekirjoittaneissa maissa, niinhän siinä kompaktissa lukee.
Ja taas mitä tulee sotilaskarkuruuteen, suomi on kyllä parhaansa tehnyt turvapaikkaturismissa ja tavoitteet on asetettu vielä paljon korkeammalle.- Mopomies_maalta
On myös syytä muistaa että sodan jälkeen käpykaartilaisista ja pinonpolttajista tuli korkeasti arvostettuja sankareita.
- Mitenkässeolikaan
Mopomies_maalta kirjoitti:
On myös syytä muistaa että sodan jälkeen käpykaartilaisista ja pinonpolttajista tuli korkeasti arvostettuja sankareita.
No ei kyllä tainnut tulla. Ehkä nk ’virallisesti’ hetken, kun Neuvostoliitto painoi päälle heti rauhanteon jälkeen, mutta epävirallisesti heitä halveksittiin yleisesti . Aika sitten hoiti moiset unholaan, kun vähitellen tulikin selväksi, että Suomi olikin oikeastaan selvä voittaja kun katsoo rauhan ajan Suomea.
- Nero.Susi
Ihmiset vittuilevat, ei valtio. Sotien aikaiseen käpykaartilaisuuteen liittyy paljon vääriä käsityksiä, kiitos massiivisen propagandan. Suomi on kiusaamisyhteiskunta siinä missä muutkin markkinaliberaalit järjestelmät, jotka tekevät ihmisistä eläimiä. Rajoittaminen ei kuitenkaan tule kysymykseen. Sehän olisi sosialidemokratiaa.
- eijaksaaenää
"Sotien aikaan käpykaartilaiset oli kaikista halveksituinta ihmiskastia. "
Niin kun köyhät työttömät rauhan aikana. Itelläni on luottotietohäiriömikälie merkintä sen takia en pääse edes talkkarin hommiin. Kela maksaa korvaukset ihan miten sattuu. Vi.un suomi!
Heitin armeijasta saadut kuoleman levyt(=tuntolevyt) järveen ja poltin sotilaspassin ja sen kirjeen mikä postissa tuli puolustusvoimilta. Minun yhteiskuntavastuu oli tässä. Haistakaa v..tu! - Hyissaatanas
Kuka täysjärkinen alkaisi puolustamaan pascacoccareiden suomenhurrien&co omaisuuksia?
Toivokaamme pikaista täsmäiskua siihen korruptiopesään nimeltään "eduskuntatalo".Koko siellä majaileva, veronmaksajien elättämä lauma katoaa talossa sijaitsevaan maanalaiseen hotellliinsa kuin näätälauma koloihinsa.
- MittaTäysi
Retron kanssa lähdetäisiin Ruotsiin,huomasiteko kuinka nopeasti tuli pyyhkeitä kun retro laukaisi puoli tosissaan lähtö aikeet.
- kaalisopannielijöille
Luuletko Ruotsin myöntävän teille viisumin?
- Ertyui
Tuskin Ruotsikaan haluaisi vastaanottaa pakolaisia Suomestakaan tuolloin. Suomessakin jotkut eivät arvosta Syyriasta, Somaliasta, Irakista sotaa pakoon lähteneitä, kuten ei Ruotsissakaan. Nämä jotkut ovat sitä mieltä, että pakolaisten pitäisi jäädä omaan maahansa puolustautumaan. Miksi muka sama asenne ei osuisi suomalaisiin pakolaisiin?
- JätetäänSuomi
"Sotien aikaan käpykaartilaiset oli kaikista halveksituinta ihmiskastia. Nykyisenä somen aikana voi vain kuvitella mikä julkinen lynkkaus niille tulisi kohtaloksi."
.
Eipä näytä käpykaartilaiset olevan halveksuttuja ja lynkattuja.
Mamuja on tullut ovista ja ikkunoista, eikä kukaan ole heitä häpäissyt.
.
Jos alat käpykaartilaista kritisoimaan, sinut tuomitaan rasistiksi, lynkataan, halvennetaan ja häpäistään, vaikka kyseessä on ulkomaalaisista käpykaartilaisista, jotka ovat jättäneet lapset, naiset, sairaat ja vanhukset, kaikki puolustuskyvyttömät sekä oman kotimaansa heitteille.
.
Maahan tulleet käpykaartilaiset saavat kaiken, puhelimista ruokaan ja asuntoon sinun rahoillasi.
.
Sinun kuulluu olla vain hiljaa mihinkään puuttumatta.
.
No mutta...........eikö konfliktin täällä alettua ole meilläkin samat oikeudet toisissa maissa.
LÄHDETÄÄN PAKOLAISIKSI. ! - Minätiedänolenneropatti
Sipilä ja kepulit
Leikkaukset vain köyhille. Verovarat maataloustukiin ja yritystukiin. Rikkaille kauppialle sijoitettaviksi ulkomaille veroparatiiseihin pois suomen kansantalouden kulutuksesta.
Ei panosteta työllistämiseen vaan kaikkivoimavarat suunnataan ihmisten olon kurjistamiseen ja taas siirtyy verovarat määrätyille yrityksille jotka konsultoivat miljoonilla .
Kokkarit ha kepuli yrittää täällä peloitella sdp stä. Mutta kun rinne ei ole mitään vielä tehnyt .
Luvannut vaan poistaa sipilän kurjistus lait.
Sipilän teothan on jo taputeltu.
Pelkkää tulon siirtoja köyhil y ä rikkaille.
Sdp on taistelllut aikanaan. meille 5 päiväisen ja 8 tunnin työviikon jota nykyään sipilät yrittävät vesittää ns. Paikallisella sopimisella.
Hallituksen tehtävä on edistää työllisyyttä, nämä koittavat
edistää työttömyyttä. Yrittäjä voi palkata työntekijän vuokrafirman
kautta nykyäänkin, joten mitään pelkoa ei ole etteikö tästä pääsisi eroon.
Tämä on vain Sipilän tuttua sekoilua, jolla saatiin sote unohtumaan - kioplikz
Olen henkilökohtaisesti tuntenut käpykaartilaisia ja ollut työhommissa heidänkin kanssaan. Ei ainakaan tuntemani käpykaartilainen ollut veteraanien ( palkittuja etulinjan miehiå ) halveksima. Päinvastoin kunnioittavat häntä.
Olen paljon miettinyt, että mistä johtui kunnioitus. ? Oli mm. taitava eränkävijä ja mainio tulentekijä. Missähän oli taitonsa oppinut ?- Yhtulk
Voihan ihmistä kunnioittaa osaamisensa ja myöhemmän käytöksensä vuoksi. Tuskin kunnioitus kuitenkaan tuli käpykaartilaisuudesta.
Eihän kaikki nykyisetkään pakolaiset, joita jotkut nimittävät käpykaartilaisiksikin kun eivät jääneet omaan mashansa sotimaan, saa halveksuntaa osakseen, jos käyttäytyvät täällä kunnolla, työskentelevät ja kotiutuvat.
- enaioosallistua
En aio osallistua minäkään maanpuolustukseen, mutta ilmeisen eri syistä kuin aloittaja. Minua ei kiinnosta puolustaa natsilippuja kantavia uusnatseja eikä vihaista ja väkivaltaista Suomi ensin-paskasakkia joka edustaa rasismia, ihmisvihaa ja patavanhoillisia asenteita. Saatte puolustaa sitä teille liian rakasta isänmaatanne ihan itse, minä en osallistu, ette ansaitse panostani maan eteen.
- 12345654321
Uudelleenarviointi käpykaartilaisuudesta, sehän avartaa. Vai avartaako vain siellä missä rajattomuus on ollutkin jo vallalla.
- Halla-aho-Jussi
Minä en ole koskaan aikonutkaan tehdä mitään Suomen hyväksi. Siksi olen sivari.
- Puolustaakko_sairautta
On syytä tosiaan miettiä, kannattaako lähteä sotaan tappamaan ja kuolemaan sellaisen maan puolesta, jossa toiset marssivat natsilippujen alla, ja toiset ulkomaalaisina raiskaavat lapsia poliisin ja valtiojohdon suojeluksessa.
Aikoinaan tämä maa oli suomalaisten maa, jonka puolesta sopi vaikka kuolla.
Eihän suomea tai suomalaisiakaan enää ole olemassakaan.
Joten minkä vuoksi kuolla?- VälitäÄänestäOsallistu
Eli sinut on väsytetty - olet tyrmistynyt siitä miten sinua on petetty ja miten
rosvot hoitavat tätä maata!
Se on väsytyksen tulos - enkä ihmettele.
Katso uutisia - kaikki oikeasti tärkeät jätetään kertomatta.
Suomella on vielä mahdollisuus mutta se tarkoittaa hallituksen vaihtamista.
KOKONAAN - KAIKKI SIELTÄ
Olemme yhdessä enemmän - niin demokratia toimii
Demokratia ei palaa nätisti hiljaa ajattelemalla.
OLE LÄSNÄ - SE RIITTÄÄ
PUE KELTAISET LIIVIT PÄÄLLE
JOS TAHDOT KERTOA ETTET PIDÄ KUSETTAMISESTA
TEHDÄÄN TÄSTÄ ELÄMISEN ARVOINEN MAA
Valitettavasti SE PITÄÄ OTTAA TAKAISIN
KANSA NUKKUIN JA ROSVOT PÄÄSI HALLITUKSEEN
Alkuun: riittää että olet läsnä, välitä - pue keltaiset liivit välittämisen merkiksi
Jos näet keltaisten liivien porukan - mene moikkaamaan - yhdessä on enemmän.
Laita kaverille viesti - ulkoilette yhdessä - raitista ilmaa- saa ottaa koirat mukaan lenkille
keltaisissa liiveissä -
- vuosisadanmatkustaja
Ethän sä Pietarista Suomeen sodan aikana pääsisikään. Omat ampuisivat jos tänne yrittäisit.
- YhdessäEnemmän
voit myös kapinoida pukemalla keltaiset liivit päälle.
Se on demokratian merkki - et pidä hallituksen tavasta vahingoittaa tätä maata ja sen kansaa..
etkä pidä siitä miten sinua on kohdeltu...
Pue sen merkiksi keltaiset liivit kun menet ulos, lenkille ja minne tahansa.
Olemme yhdessä enemmän - Pysykääpois
Näissä jutuissa on väärä maa. Voin vain kuvitella millaista meno on rajan toisella puolella.
- paska.maa
Kyllä minuakin vituttaisi, jos kaljarahat loppuisivat jo viikko ennen Kelapäivää.
- keltaisetliivitNäkyy
onko kaikki työttömät ja köyhyysrajalla elävät yli 600 000 ihmistä
kitisemässä kaljarahoista?
NYT MIETI ENNENKUIN LOUKKAAT
- Maassa-maan-raossa
Kyllä eloveena maistuu vaikka suomi-neito vittuilisi.
- Yökyöpä
Latva-B-kakkosille ja hevosmiehille ei ole sotaväellä mitään käyttöä, joten voivat painua sinne Timbuktuun.
- Tupettaja
Sori, että synnyitte.
- Äkkiläukaus
No eihän siitä mitään tulisi muutenkaan kun helsingissäkin yli 150 maan kansalaisia , eihän kukaan tiedä ketä on oma, ketä vihollinen , valkonen, musta, keltanen ja punanaama vierekkäin ,
Sota alkaisi sillä kun valokaapeli laitetaan katki ja varakaapeli joka on aina samassa ojassa, kun netti katkeaa , tulee kaikki pusikoista ja poteroista, jo muutemassa minutissa itkien pois , se sodasta , ainut syy näille sotapaskoille on se että valtio saa hassattua noihin peltisuihkareihin niin vitusti velkaeuroja että niiden nojalla saadaan työn orjista hikeä pakolla , hienostoihminen ei pärjää omillaan , raha kun ei tee työtä.
Miten muuten ne sodat alkaa aina niin että molemmilla on aseita valmiina vuosiksi ja univormuja....vaikka ne on alkavinaan niin äkkiä , ensilaukauksella. - qåaäzm
Ei tästä maasta ole jäljellä puolustettavaa, kun joka vuosi tulee kymmeniä tuhansia ukkoja maahamme elätykseen. Siinä eräs uskonto vaatii jo erivapauksia, ja ottaa vallanlopulta. Ei Venäjä ehdi tehdä mitään, kun tämä on jo menossa. Puolusta sitten näitä hiekkakultin ukkoja, ei kiitos.
- qåaäzm
Olen valani vannonut suomalaisia naisia lapsia vanhuksia puolustaakseen, en vieraan vallan sotilaita joita lappaa nytkin maahan solkenaan. Heidän joukossaan terroristeja. Puolusta näitä sitten. En liiemmin ole eu:lle valaani vannonut vuonna-86, vaan itsenäiselle Suomelle jota ei enää ole. Puolusta sitten tätä mädännäisyyttä, ei kiitos.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Olen valani vannonut suomalaisia naisia lapsia vanhuksia puolustaakseen, en vieraan vallan sotilaita joita lappaa nytkin maahan solkenaan. Heidän joukossaan terroristeja. Puolusta näitä sitten. En liiemmin ole eu:lle valaani vannonut vuonna-86, vaan itsenäiselle Suomelle jota ei enää ole. Puolusta sitten tätä mädännäisyyttä, ei kiitos.
Enkä minä ole DDR:lle valaani vannonut. Tällaista mädännäisyyttä en halua puolustaa kuten ylekin on. Se kehottaa tietoiskussaan ilmiantamaan vihapuhujat, siis kansaa kohtaan olevan vääryyden kritisoijat tyyliin DDR. Ei hyvää päivää mihin tämä maa on menossa.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Enkä minä ole DDR:lle valaani vannonut. Tällaista mädännäisyyttä en halua puolustaa kuten ylekin on. Se kehottaa tietoiskussaan ilmiantamaan vihapuhujat, siis kansaa kohtaan olevan vääryyden kritisoijat tyyliin DDR. Ei hyvää päivää mihin tämä maa on menossa.
En sano etten osallistu sodan mahdollisesti syttyessä jotenkin maan puolustukseen, mutta teen sen äärimmäisen vastahakoisesti. Olen jo kuitenkin sen ikäinen ettei minua etulinjaan onneksi huolita. Älkää ihmetelkö maanpetturisuvakit miksi tämän mädännäisyyden puolustaminen on vaikeaa. Itse olette sen sellaiseksi luoneet.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
En sano etten osallistu sodan mahdollisesti syttyessä jotenkin maan puolustukseen, mutta teen sen äärimmäisen vastahakoisesti. Olen jo kuitenkin sen ikäinen ettei minua etulinjaan onneksi huolita. Älkää ihmetelkö maanpetturisuvakit miksi tämän mädännäisyyden puolustaminen on vaikeaa. Itse olette sen sellaiseksi luoneet.
Vai mitä suvakit? Silloin kun aletaan asiallisesta mielipiteestä syyttämään, ollaan todella syvällä Itä-Saksan meiningissä. Tämä on pohjolan P-Korea.
- qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Vai mitä suvakit? Silloin kun aletaan asiallisesta mielipiteestä syyttämään, ollaan todella syvällä Itä-Saksan meiningissä. Tämä on pohjolan P-Korea.
Tämä maa luodaan sellaiseksi jossa jokaikinen kyttää toisia, että tuleeko mahdollisesti sanottua rumasti. Toivon että kansa ei lähde tähän hulluuteen mukaa, vaan sanoo piutpaut tälle kaikelle ylenkin saastalle.
Onko siis järjestelmillä eroa? Meinaan länsimaista mätää ummehtunutta komentotaloutta (eu) jossa jokainen vahtii toistaan sekä sitten Venäjää. Onko tämä vapaata länsimaista yhteiskuntaa kun näin ihmiset kyyläävät toisiaan? Onko? Ei tasan ole. Kun pelkäätte sitä Venäjää, niin ei se hullummaksi touhu menisi vaikka se miehittäisi. En toivo sitä tietenkään. - qåaäzm
qåaäzm kirjoitti:
Tämä maa luodaan sellaiseksi jossa jokaikinen kyttää toisia, että tuleeko mahdollisesti sanottua rumasti. Toivon että kansa ei lähde tähän hulluuteen mukaa, vaan sanoo piutpaut tälle kaikelle ylenkin saastalle.
Onko siis järjestelmillä eroa? Meinaan länsimaista mätää ummehtunutta komentotaloutta (eu) jossa jokainen vahtii toistaan sekä sitten Venäjää. Onko tämä vapaata länsimaista yhteiskuntaa kun näin ihmiset kyyläävät toisiaan? Onko? Ei tasan ole. Kun pelkäätte sitä Venäjää, niin ei se hullummaksi touhu menisi vaikka se miehittäisi. En toivo sitä tietenkään.Ettekö te suvakit ole mitään oppineet DDR:stä? Eri asia on että sellaista varmastikin haluattekin. Se selittää kaiken.
- Juuurikin
Itse kävin armeijan. Töissä olen ja aina tehnyt sekä verot maksanut. Tätä maata en sen sijaan puollusta. Mielestäni huono systeemi. Pakon sanelemana eläkkeelle asti täällä.
- demariddr
Tuskin kukaan tervejärkinen haluaa enää puolustaa tätä punavihreää hullujenhuonetta, jota vielä Suomeksi kutsutaan.
- JAJOS
Aloittaja joutuisi kiväärikomppanian eteen, niin alkaisi rääkyä, että älkää ampuko, en minä oo mittää tehny!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973