Harkitsen persujen äänestämistä

vielä-demari

seuraavissa vaaleissa, olen tähän asti kannattanut demareita mutta nyt mitta alkaa täyttyyn. Rinteen höpötykset ovat sen luokan potaskaa että riittää, demarien mamupolitiikka on myös aivan liian löysää.

19

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesiitä

      Persujen kannatus nousee,
      Perussuomalaisten kannatus nousi elokuussa 1,5 prosenttiyksikköä Ylen teettämässä kannatusmittauksessa ja oli 10,3 prosenttia. Puolueesta irtautuneen Sinisen tulevaisuuden kannatus laski 0,2 prosenttiyksikköä, 1,4 prosenttiin.

    • Aikansa-Kutakin

      Ajattelin kanssa heittää kapuloita rattaisiin ei tämä paska voi enempi haista,vaikka itsekin duunari melkein aina ollut mutta olen nähnyt tämän paskan lävitse.

    • Hallaahon.äänestäjä45

      Jussi Halla-aho, Perussuomalaiset
      ETSIVÄN KESKUSPOLIISIN EK PUHEENJOHTAJAPANEELISSA
      ei kun Elinkeinoelämän keskusliiton EK syysseminaari
      TÄNÄÄN NOIN TUNNIN PÄÄSTÄ
      KE 21.11.2018 KELLO 15
      Elinkeinoelämän keskusliiton EK syysseminaari
      vaalitenttiä vetävät Eeva Lehtimäki ja Timo Haapala
      https://www.youtube.com/watch?v=yGDYhmj__Dk


      jos kone pätkii Halla-ahon suosion takia
      yritä täältä https://ekvaaliviestit.fi/


      https://twitter.com/ir_rkp/status/1065177481387360256
      Lisää #maahanmuutto'a! Suomalaiset eivät tee töitä, palkat ovat liian isot, tarvitaan osaajia, huippuosaajia, saatavuusharkinnan poistoa!

      Veronmaksajan rahalla kehitysmaat sisään! LISÄÄ MAAHANMUUTTOA elinkeinoelämälle!
      #Perussuomalaiset vastustaa! Katso EK:n pj-paneeli

    • demariddr

      Hyvä! lisää vain kaltaisiasi järkiinsä tulleita demareita,

      • Kyllä nyt on niin että aloittaja on kylläkin menossa harhaan,sillä ajatus persujen äänestämisestä on niin vahva singnaali,että hänen pitää saa apua.


      • h----x

        Joo. Kertoisi mielummin Persulaisille miten tienataan demareiden ajamalla Kreikka paketilla ja haalisi ääniä sinne mielummin kuin mielistelisi Persuja persu palstalla eiks jeh. ;)


    • Asioihinjärkeä

      Vielä kun persujen vaaliohjelmaan liitetään ulosoton uudistaminen ja 800 000 talouden tuella elämisen helpotus vaikkapa maahanmuuton ja ilmastohöpötyksen varoilla. Voitto on selvä!

      • Samaa_mieltä

        Ulosoton uudistaminen on erittäin tarpeellinen.


    • Demareilla juuri tämä maahanmuutto on aivan liian löysää kuraa. Muutenkin nämä vanhat puolueet on nähty. Paikkaa vaihtavat ja sama kuraaminen jatkuu.

      • hthththththt

        Suomen demut ovat jämähtäneitä punaniskoja, Rinne hyvä esimerkki. Ottaisivat mallia Tanskan demareista.


    • vielä-demari

      Miten voin olla demari, kun olen aina ollut natsi ja ja persu. Selittäkää minulle?

      • hahahahahahaha

        No demarit olivat aikanaan natseja juuri Ruotsissakin, ihan faktaa.


      • faktaa.vaan
        hahahahahahaha kirjoitti:

        No demarit olivat aikanaan natseja juuri Ruotsissakin, ihan faktaa.

        Pitää muuten paikkansa.


    • EiKäy

      Takinkääntäjä.

    • PersPutin

      Kannatan SuurVenäjää ja Putinia. Tykkään myös siitä, että maata johtaa diktaattori.
      Siksi liityn Persuihin.
      Putin on parasta, mitä Suomelle voi tapahtua. Siksi Persut!

    • aito-perSSutti

      Äänestän Sebun tummaa puolisoa. Rakkaus on ihanaa.

    • PasiToivonen

      >>Kannatan SuurVenäjää ja Putinia. Tykkään myös siitä, että maata johtaa diktaattori. >>

      Samaa mieltä mutta ilman sarkasmia.

    • Kappasvuan

      Miksi hypätä tunkiosta toiseen jos välillä saa jo nenän pinnalle?

      • ihmejuttuu

        Moni hyppii keskustan ja sdp:n välillä,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe