Harkitsen persujen äänestämistä

vielä-demari

seuraavissa vaaleissa, olen tähän asti kannattanut demareita mutta nyt mitta alkaa täyttyyn. Rinteen höpötykset ovat sen luokan potaskaa että riittää, demarien mamupolitiikka on myös aivan liian löysää.

19

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesiitä

Persujen kannatus nousee,
      Perussuomalaisten kannatus nousi elokuussa 1,5 prosenttiyksikköä Ylen teettämässä kannatusmittauksessa ja oli 10,3 prosenttia. Puolueesta irtautuneen Sinisen tulevaisuuden kannatus laski 0,2 prosenttiyksikköä, 1,4 prosenttiin.

• Aikansa-Kutakin

Ajattelin kanssa heittää kapuloita rattaisiin ei tämä paska voi enempi haista,vaikka itsekin duunari melkein aina ollut mutta olen nähnyt tämän paskan lävitse.

• Hallaahon.äänestäjä45

Jussi Halla-aho, Perussuomalaiset
      ETSIVÄN KESKUSPOLIISIN EK PUHEENJOHTAJAPANEELISSA
      ei kun Elinkeinoelämän keskusliiton EK syysseminaari
      TÄNÄÄN NOIN TUNNIN PÄÄSTÄ
      KE 21.11.2018 KELLO 15
      Elinkeinoelämän keskusliiton EK syysseminaari
      vaalitenttiä vetävät Eeva Lehtimäki ja Timo Haapala
      https://www.youtube.com/watch?v=yGDYhmj__Dk

jos kone pätkii Halla-ahon suosion takia
      yritä täältä https://ekvaaliviestit.fi/

https://twitter.com/ir_rkp/status/1065177481387360256
      Lisää #maahanmuutto'a! Suomalaiset eivät tee töitä, palkat ovat liian isot, tarvitaan osaajia, huippuosaajia, saatavuusharkinnan poistoa!

Veronmaksajan rahalla kehitysmaat sisään! LISÄÄ MAAHANMUUTTOA elinkeinoelämälle!
      #Perussuomalaiset vastustaa! Katso EK:n pj-paneeli

• demariddr

Hyvä! lisää vain kaltaisiasi järkiinsä tulleita demareita,

• Kyllä nyt on niin että aloittaja on kylläkin menossa harhaan,sillä ajatus persujen äänestämisestä on niin vahva singnaali,että hänen pitää saa apua.

• h----x

Joo. Kertoisi mielummin Persulaisille miten tienataan demareiden ajamalla Kreikka paketilla ja haalisi ääniä sinne mielummin kuin mielistelisi Persuja persu palstalla eiks jeh. ;)

• Asioihinjärkeä

Vielä kun persujen vaaliohjelmaan liitetään ulosoton uudistaminen ja 800 000 talouden tuella elämisen helpotus vaikkapa maahanmuuton ja ilmastohöpötyksen varoilla. Voitto on selvä!

• Samaa_mieltä

Ulosoton uudistaminen on erittäin tarpeellinen.

• Demareilla juuri tämä maahanmuutto on aivan liian löysää kuraa. Muutenkin nämä vanhat puolueet on nähty. Paikkaa vaihtavat ja sama kuraaminen jatkuu.

• hthththththt

Suomen demut ovat jämähtäneitä punaniskoja, Rinne hyvä esimerkki. Ottaisivat mallia Tanskan demareista.

• vielä-demari

Miten voin olla demari, kun olen aina ollut natsi ja ja persu. Selittäkää minulle?

• hahahahahahaha

No demarit olivat aikanaan natseja juuri Ruotsissakin, ihan faktaa.

• faktaa.vaan
        hahahahahahaha kirjoitti:

No demarit olivat aikanaan natseja juuri Ruotsissakin, ihan faktaa.

Pitää muuten paikkansa.

• EiKäy

Takinkääntäjä.

• PersPutin

Kannatan SuurVenäjää ja Putinia. Tykkään myös siitä, että maata johtaa diktaattori.
      Siksi liityn Persuihin.
      Putin on parasta, mitä Suomelle voi tapahtua. Siksi Persut!

• aito-perSSutti

Äänestän Sebun tummaa puolisoa. Rakkaus on ihanaa.

• PasiToivonen

>>Kannatan SuurVenäjää ja Putinia. Tykkään myös siitä, että maata johtaa diktaattori. >>

Samaa mieltä mutta ilman sarkasmia.

• Kappasvuan

Miksi hypätä tunkiosta toiseen jos välillä saa jo nenän pinnalle?

• ihmejuttuu

Moni hyppii keskustan ja sdp:n välillä,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      3032
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2651
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2604
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      105
      2304
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      50
      2136
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      342
      1903
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1556
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1418
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1248
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1185
    Aihe