Taxify laski hintoja

ViidenTähdenAI

Nyt on kyllä edullista! Suosittelin tuossa aikaisemmin Lähitaksin kiinteää hintaa mutta nyt Taxify pesee tämän Lähitaksin kiinteän hinnan, testimatkoillani hinnat ovat 10-15€ halvemmat kuin Lähitaksin tarjoamat ja tietysti melkein puolet halvemmat Taksi Helsingin riistohinnoista. Taksi Helsinkiä ei vain kannata käyttää, koska sovellus varastaa tiedot ja on vielä todella kallis.

Jos siis haluat pk-seudulla edullisen kyydin, niin suosittelen tällä hetkellä

1. Tarkistamaan löytyykö Taxify-autoa läheltä
2. Jos ei, ota Lähitaksi, näitä on aina ja palvelu hyvää.

9

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuishuiskuu123

Hahaha, rahaton mainostaja. 10-15 euroa halvemmat? Palturia puhut jos nuin paljon halvemmat et asu Hesas eli jossain perähikiällä ja siellähän ei Taxify edes aja. aika läpinäkyvää valehtelua tai ole huumeiden käyttäjä joka elää pilvessä omissa haavekuvissa.

• ViidenTähdenAI

Juu kokeilin siis eri osoitteilla jonnekkin Kehä 3:n tienoille keskustasta että erot näkyisivät selvästi. Kokeilen lyhyitä kun ehdin.

• EntinenSuhaaja

Vai että noin halpaa? Millähän taxify kuskit aikovat elää? Kun taxify kuskeilla on pelkästään jo kyydinvälityskin hinnakkaampaa, kuin lähitaksilla/taksihelsingillä. Miksi polkea hintoja, kun nyt on lupa niitä nostaa niin paljon, kuin kehtaa?

Taksikuskin työ on elinkeinon harjoittamista, eikä sosiaalista huviajoa. Aikooko taxify polkea hinnat suohon, ettei taksikuskin hommalla elä sitäkään vähää, kuin aiemmin?

• ViidenTähdenAI
        EntinenSuhaaja kirjoitti:

Vai että noin halpaa? Millähän taxify kuskit aikovat elää? Kun taxify kuskeilla on pelkästään jo kyydinvälityskin hinnakkaampaa, kuin lähitaksilla/taksihelsingillä. Miksi polkea hintoja, kun nyt on lupa niitä nostaa niin paljon, kuin kehtaa?

Taksikuskin työ on elinkeinon harjoittamista, eikä sosiaalista huviajoa. Aikooko taxify polkea hinnat suohon, ettei taksikuskin hommalla elä sitäkään vähää, kuin aiemmin?

No ei mua kiinnosta millä taksikuskit elää. Mun mielestä oikein on, että pelkkä taksikuskin työ ei elätä ketään. Työvuoron jälkeen voi mennä vaikka toiseen duuniin paistamaan hampurilaisia.

• EntinenSuhaaja
        ViidenTähdenAI kirjoitti:

No ei mua kiinnosta millä taksikuskit elää. Mun mielestä oikein on, että pelkkä taksikuskin työ ei elätä ketään. Työvuoron jälkeen voi mennä vaikka toiseen duuniin paistamaan hampurilaisia.

Taksikuskia saattaisi kiinnostaa, lähteekö tekemään lähes palkatonta työtä. Itse olen eläkeikään asti tehnyt taksiautoilijan työtä elääkseni, en huvikseni. Onneksi olen maksanut reilua eläkemaksua ja saan asua puoli vuotta vuodesta etelän lämmössä, toisen puoli vuotta talossani järven rannalla. En tee mitään työtä, en edes paista hampurilaisia, sekös sinua v*tuttaa? Säästöjäkin on jäänyt omiksi tarpeikseni, sekös Jakomäen köyhää vituttaakin? 😎😎😎😎😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

• rehellisiäkin.on

Eipä tarvii noitten rosvojen "palvelua" käyttää.

• ViidenTähdenAI

Miten niin rosvojen? Perustele? Kumpi on rosvo?

• berner43

Bernerin uusi lakiesitys päästöjen vuoksi. Kaikki taksipalvelut/luvanhaltijat joutuvat olemaan päätoimisena. Viikonloppuajajat kielletään, saadaan autoja vähennettyä

• Takaikeisari

Taksify hyväksyy käteisen. Se on hyvä. Silloin se on kyydinvälitystä, mikä sen tehtävä onkin. Se on sitten eri asia onko kuskin järkeä noilla taksoilla ajaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72