Nyt on kyllä edullista! Suosittelin tuossa aikaisemmin Lähitaksin kiinteää hintaa mutta nyt Taxify pesee tämän Lähitaksin kiinteän hinnan, testimatkoillani hinnat ovat 10-15€ halvemmat kuin Lähitaksin tarjoamat ja tietysti melkein puolet halvemmat Taksi Helsingin riistohinnoista. Taksi Helsinkiä ei vain kannata käyttää, koska sovellus varastaa tiedot ja on vielä todella kallis.
Jos siis haluat pk-seudulla edullisen kyydin, niin suosittelen tällä hetkellä
1. Tarkistamaan löytyykö Taxify-autoa läheltä
2. Jos ei, ota Lähitaksi, näitä on aina ja palvelu hyvää.
Taxify laski hintoja
9
423
Vastaukset
- kuishuiskuu123
Hahaha, rahaton mainostaja. 10-15 euroa halvemmat? Palturia puhut jos nuin paljon halvemmat et asu Hesas eli jossain perähikiällä ja siellähän ei Taxify edes aja. aika läpinäkyvää valehtelua tai ole huumeiden käyttäjä joka elää pilvessä omissa haavekuvissa.
- ViidenTähdenAI
Juu kokeilin siis eri osoitteilla jonnekkin Kehä 3:n tienoille keskustasta että erot näkyisivät selvästi. Kokeilen lyhyitä kun ehdin.
- EntinenSuhaaja
Vai että noin halpaa? Millähän taxify kuskit aikovat elää? Kun taxify kuskeilla on pelkästään jo kyydinvälityskin hinnakkaampaa, kuin lähitaksilla/taksihelsingillä. Miksi polkea hintoja, kun nyt on lupa niitä nostaa niin paljon, kuin kehtaa?
Taksikuskin työ on elinkeinon harjoittamista, eikä sosiaalista huviajoa. Aikooko taxify polkea hinnat suohon, ettei taksikuskin hommalla elä sitäkään vähää, kuin aiemmin? - ViidenTähdenAI
EntinenSuhaaja kirjoitti:
Vai että noin halpaa? Millähän taxify kuskit aikovat elää? Kun taxify kuskeilla on pelkästään jo kyydinvälityskin hinnakkaampaa, kuin lähitaksilla/taksihelsingillä. Miksi polkea hintoja, kun nyt on lupa niitä nostaa niin paljon, kuin kehtaa?
Taksikuskin työ on elinkeinon harjoittamista, eikä sosiaalista huviajoa. Aikooko taxify polkea hinnat suohon, ettei taksikuskin hommalla elä sitäkään vähää, kuin aiemmin?No ei mua kiinnosta millä taksikuskit elää. Mun mielestä oikein on, että pelkkä taksikuskin työ ei elätä ketään. Työvuoron jälkeen voi mennä vaikka toiseen duuniin paistamaan hampurilaisia.
- EntinenSuhaaja
ViidenTähdenAI kirjoitti:
No ei mua kiinnosta millä taksikuskit elää. Mun mielestä oikein on, että pelkkä taksikuskin työ ei elätä ketään. Työvuoron jälkeen voi mennä vaikka toiseen duuniin paistamaan hampurilaisia.
Taksikuskia saattaisi kiinnostaa, lähteekö tekemään lähes palkatonta työtä. Itse olen eläkeikään asti tehnyt taksiautoilijan työtä elääkseni, en huvikseni. Onneksi olen maksanut reilua eläkemaksua ja saan asua puoli vuotta vuodesta etelän lämmössä, toisen puoli vuotta talossani järven rannalla. En tee mitään työtä, en edes paista hampurilaisia, sekös sinua v*tuttaa? Säästöjäkin on jäänyt omiksi tarpeikseni, sekös Jakomäen köyhää vituttaakin? 😎😎😎😎😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
- rehellisiäkin.on
Eipä tarvii noitten rosvojen "palvelua" käyttää.
- ViidenTähdenAI
Miten niin rosvojen? Perustele? Kumpi on rosvo?
- berner43
Bernerin uusi lakiesitys päästöjen vuoksi. Kaikki taksipalvelut/luvanhaltijat joutuvat olemaan päätoimisena. Viikonloppuajajat kielletään, saadaan autoja vähennettyä
- Takaikeisari
Taksify hyväksyy käteisen. Se on hyvä. Silloin se on kyydinvälitystä, mikä sen tehtävä onkin. Se on sitten eri asia onko kuskin järkeä noilla taksoilla ajaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295500
- 1701999
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281278Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan561176- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701154viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121078- 41940