ja kansalaisiakin koulutetaan siihen, 1930 luvun malliin,ainakin sokeana siihen nojaavat !?
Meillä sotaisin presidentti, sodanjälkeen
21
218
Vastaukset
- Abrahamm
Hakkeri vei viestin, kusipää Saulinko käskystä !?
- Abrahamm
On paljon tarkemi rajaloukkauksissa, mutta vastustaa sitä Venäjältä !?
- Anonyymi
Mainio oli silloin meno. Viimeiset pestuumarkkinatkin olivat silloin. Kuka halavimmalla ottaa.
- Anonyymi
NYT ON ORPO MATKALLA KOHTI 1930-LUKUA OTTAEN ENNÄTYSMÄÄRÄN VELEKOO HALLITUSOHJELMAN MUKAISESTI .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NYT ON ORPO MATKALLA KOHTI 1930-LUKUA OTTAEN ENNÄTYSMÄÄRÄN VELEKOO HALLITUSOHJELMAN MUKAISESTI .
STUBBE ON TYYTYVÄINEN .
AVANNEE SYKSYLLA PESTUUMARKKINAPERINTEEN.
- Anonyymi
Nyrkkiä tarvitaan.
- Anonyymi
Näyttö puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttö puuttuu.
Näyttöä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttöä on.
Se on totta.
- Anonyymi
Harmi, että tolokku karkasi käsistä.
- Anonyymi
Kyllä sille käyttöä löytyy.
- Anonyymi
Epäviralliset elimet silloinkin hommat hoitivat.
- Anonyymi
Presi on nostoväen Re. kapt.
- Anonyymi
Ylennys torjuttiin 20 sitten.
- Anonyymi
Peace.
- Anonyymi
Rauhanpuolustajia.
- Anonyymi
Reserviä on.
- Anonyymi
Itsenäisyys meni.
- Anonyymi
Noi pääse käymään
- Anonyymi
Stubea innoissaan kohti palkka-karmeijaa
- Anonyymi
Suomi tuhotaan nykypäättäjillä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183991Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892283Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1271741- 761444
- 1571433
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91074Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34704- 27691
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25671- 45658