Parturi-kampaamon sisustuksen hinta

Vain_parturin_asiakkaana

On liikehuoneisto, jossa myymäläpuolen pinta-alaa n. 36 m2. Tila on muodoltaan aika neliömäinen, iso näyteikkuna, valoisa. Liiketilan saamiseksi tuottavaan käyttöön, olen suunnitellut yhtenä vaihtoehtona sen valmiiksi kalustamista parturi-kampaamoksi ja vuokrattavaksi alan ammattilaisille vuokratuolipaikka-periaatteella. Siis pöydät, tuolit, peilit, asiakastiskit, odotustilan kalusteet, lyhyt kaareva asiakaspalvelutiski jne. Todennäköisesti kaksi tuolipaikkaa (kolme voi tehdä tiukkaa) ja pesupaikka. Mitä maksaa suurinpiirtein peruskalustus ja -varustus, ei mitään luksusta: valkoista laminaattia, perustuolit ja -pesupaikka, peilit jne. Yleisvalaistus on kunnossa, samoin vesijohdot ja viemäröinti (tilassa onkin joskus ollutkin parturi-kampaamo). Tavoite ei ole mahdollisimman halpa kalustus vaan keskitasoa ja kohtuuhintainen. Myös käytetyt kalusteet kelpaavat, mutta hyvien sellaisten saanti on tietenkin sattuman varassa.

Liikepaikka on erinomainen, keskellä keskikokoisen kunnan kuntakeskusta. Mikä on vuokratuoliyrittäjien vuokrataso, kun yrittäjä hankkii itse aineensa ja henk.koht. työvälineensä? Siis kun vuokranantaja tarjoaa puitteet toiminnalle.

3

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myypois

Taidat olla varsinainen satulan haistelija, kun haluat vuokrata (satula)tuolia.

Ei pari pöytää ja ämpäri lisää tilan vuokrahintaa/haluttavuutta. Lähinnä rajaa vuokralaisia.

Parturin vuokratuolissa on ideana se, että vuokraat paikan valmiista yrityksestä. Siellä on ajanvarauskeskus, asiakkaat, nimi, hinnasto, tarvikkeet ja välineet saatavilla.

• Aloit-taja

Lukutaito ja ymmärrys hukassa? Olen siis ao. liiketilan omistaja ja yhtenä vaihtoehtona kalustaa ja sisustaa liiketila ja ottaa siihen ns. vuokratuoliyrittäjiä (kampaajia/parturoijia), jos hanke näyttää kaikin puolin kannattavalta ja järkevältä. Eikä pienessä parturissa mitään varauskeskusta tarvita ja yrittäjä tuo omat leikkuukamat mukanaan.

• Myypois

Tuolla asenteella liiketoiminta kannattaa aina.

Etsi ensin yrittäjät ja kalusta heidän toiveiden mukaan ja ota vuokrassa takaisin. Molemmat voittaa. Yrittäjä ei tarvitse pääomaa niin paljon alkuun ja sinä saat isompaa vuokraa ja parempaa tuottoa pitkässä juoksussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1505
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe