Onko sun mielestä meillä jotain

yhteisiä

kiinnostuksen kohteita?

29

1143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoinJatkaaListaa

Orgasmi. Autot. Ihmisten valistaminen. Viinin juominen. Uinti. Lasten kasvattaminen. Urheilukisojen tuloksiin vaikuttaminen. Nätit vaatteet. Saunominen.
      Ruuan valmistus. Villasukat. Luonnon ihastelu. Lahjoittaminen. Koirat. Masennus. Masennuksesta toipuminen. Taide. Olla kaikkien alojen erikoisasiantuntija.
      Pätemisen tarve. Jalouden tarve. Tapa käsitellä asioita kuten kuolemaa. Aku Ankka.

• Ekaks_tunnareita

Ehkäpä jotain on...!? Haluatkos että kerron?

• tätä miettinyt tässä lähiaikoina, viimeks eilen.

en tiedä, koska ei tunneta tarpeeksi hyvin. epäilen kyllä erinäisiistä syistä että olis..

luonteessa saattaa olla jotain samaa jääräpäisyyttä =)

• Flyffy

Kiinostuksen kohteeni
      - kaikki ihmismieleen liittyvät asiat, psykologia on erittäin lähellä sydäntä, vaikkei edes parhaimmat ystäväni tiedä tätä asiaa minusta.
      - musiikki on jotain mitä ilman en pystyisi elämään.
      - perhe

sinun en tiedä eli vaikea sanoa yhtäläisyyksistä

• jostainsamaakin

Aikalailla samoja minulla. Lisäisin vielä mm, lapset, (ammattinikin puolesta),eläimet, sekä kauneudenhoito; parturikampaajan/kosmetologin opinnot joskus käyneet mielessä.

• kissavideoitajee

Vaikea sanoa kun en tunne sinua kovinkaan hyvin mutta aavistelen että voisit olla aika innokas petipuuhiin mitä olen minäkin (olen liki nymfomaani, kielteistä vastausta ei minulta saa koskaan niissä asioissa). Pakko sanoa silti. Vaikkei mitään järjellistä yhteistä kiinnostuksen kohdetta olisi, minä vaan niin tykkään olla sinun kanssasi vaikka ilman mitään tekemistä/sanomista. Minulle riittää sinun valloittava hymysi. Minusta on hauskaa vaan katsella sinua.

• vastaansaman

Vastaisin ihan samalla tavalla :)

• jokujostainvaa

Ikävä kyllä minulla ja hänellä ei taida olla juuri mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

• Kiinnostuneet

Toisistamme

• muutensamastapuusta

Kyl jotain on ja tarviiko ihan samoista asioista tykätäkään, kun tehdäänhän sitä suhteissa paljon asioita yhdessä usein muutenkin.

• tottahantoki

On meillä. Nimittäin MINÄ. Eikö se riitä?

• tääolihyvä

:DDD Sinäpä juuri.

• Mihintämäaikamenee

Sulla minä ja mulla sinä. Tykätään eri asioista siis. :D On meillä varmaan myös samoja mieltymyksiä, kuten luonnossa liikkuminen. Nyt kun saisin katsoa silmiisi, en varmaan voisi irrottaa katsettani ollenkaan. N--->M

• Jaseonhienoa

On! Se varmaan yllätti sinut silloin

• riiippuenetmikä

Joku asia yllätti joku toinen nyt ei niinkään hirmu yllätyksenä tullut ;) :)

• Jaseonhienoa
        riiippuenetmikä kirjoitti:

Joku asia yllätti joku toinen nyt ei niinkään hirmu yllätyksenä tullut ;) :)

Mikä oli se, joka ei yllättänyt?

• kutenminunkin

Se että musiikki on yksi suurimmista intohimoistasi ;D

• Liianerilaisia

Ei. Mä oon k*llista kiinnostunut ja sä p*llusta😂 muita asioita ei ny heti tuu mieleen 😜

• totuusmeistä

Joo. Me ollaan yksissä tuumin kiinnostuneita luuseroinnista ja verhotaan taipumuksemme taitavasti rauhaisan elämän, hiljaisuuden, vaatimattomuuden ja sen sellaisen elämän tarkoituksen etsimishörhellyksen taakse. Nerokasta! 😃

• Varmanpäälle

Toistemme tekemisistä, toisten vapaa-ajasta, muiden tuloista, toisten kiinnostuksesta toisia kohtaan.

• uusikohdenäkyy

Tuo olisikin hyvä hävittäjälentäjälle: uusi kohde on tiedossa, ammu se.... :D:D

• siipiirtilentokoneesta

Voisi olla hauskaa pelailla, hetkinen mihin katosit gallup-tyttö, piti olla minun siipenä lentämässä tuossa noh... piti olla apuna pelissätuossa jne..

• uusiakohteita

Paljon uusia "kohteita" melko rakastettavia sanontojakin.

• määritäkohteet

Montakohan kymmentä kohdetta haluaisi "hän"-nainen kaunotar kerralla?

• eikompromisseja

Mun mielestä yhteiset kiinnostuksen kohteet tai mieltymykset ei ole olennaisia, tärkeämpää on keskinäinen kunnioitus ja erilaisten arvojen hyväksyminen.

• Sitäettä

Ei vaan elämänarvojen ja -tapojen tulee olla vähintään samankaltaiset.

• Lopultakinnn

Sinä alat maistua huonolle

• Hähhh

Milloin me tavataan

• kylläkyllä

Kyllähän meillä yhteistä löytyy, paljonkin. Kuin myös eroavaisuuksia. Yksi hauskimmista yhtäläisyyksistä oli yksi nykyään ehkä sopimaton sana jota kuulin hänen käyttävän, käytän sitä itsekin mutta muut kaverini aina hyssyttelevät jos sanon sen sanan. Oli huvittavaa kun hän käytti sitä kuten minäkin :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe