Älä tee sitä aina on valoa tunnelin päässä. Ja tää on just viesti kirjotettu sulle joka harkitset sitä,aijot tehdä, olet ajatellut asiaa. Tärkeintä elämässä on että hengität joka päivä vaikka mikään ei suju ja mistään ei tule mitään. Taistele niitä ajatuksia vastaan. Ei haittaa vaikkei missään oo mitään järkeä elä silti vaikkei ois järkeä oo itsepäinen niitä ajatuksia ja suunnitelmia kohtaan. Haistata vitut sille paskalle äänelle sun päässä. Joku pv vielä taivas loistaa kirkkaana sulle . Love❤
Harkitsetko itsemurhaa?
5
155
Vastaukset
- bxnzndndld
Joku viisas joskus sanoi "Var inte alltför optimistisk. Ljuset i tunneln kan vara ett tåg."
Toi jotenkin kuvaa mua todella hyvin. Mun lasi ei ole puolityhjä, eikä puolitäynnä. Se on nurin. Eikä kannata lisää kaataa, nurin se menee uudestaan. - Huumetta
Viina vs.huumeet kumman valitset?
- puoliksi.kurja.mies
Itsemurha on rintamakarkuruutta. Joka kylässä on ihmisiä, jotka ovat kiitollisia ihmisrakkaiden henkilöiden tuesta. Itselläni on ollut vaikea elämä.
Vielä vaikeammassa olevien ihmisten auttaminen , iästä riippumatta antaa iloa että on antanut itseltääm jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275