Älä tee sitä aina on valoa tunnelin päässä. Ja tää on just viesti kirjotettu sulle joka harkitset sitä,aijot tehdä, olet ajatellut asiaa. Tärkeintä elämässä on että hengität joka päivä vaikka mikään ei suju ja mistään ei tule mitään. Taistele niitä ajatuksia vastaan. Ei haittaa vaikkei missään oo mitään järkeä elä silti vaikkei ois järkeä oo itsepäinen niitä ajatuksia ja suunnitelmia kohtaan. Haistata vitut sille paskalle äänelle sun päässä. Joku pv vielä taivas loistaa kirkkaana sulle . Love❤
Harkitsetko itsemurhaa?
5
129
Vastaukset
- bxnzndndld
Joku viisas joskus sanoi "Var inte alltför optimistisk. Ljuset i tunneln kan vara ett tåg."
Toi jotenkin kuvaa mua todella hyvin. Mun lasi ei ole puolityhjä, eikä puolitäynnä. Se on nurin. Eikä kannata lisää kaataa, nurin se menee uudestaan. - Huumetta
Viina vs.huumeet kumman valitset?
- puoliksi.kurja.mies
Itsemurha on rintamakarkuruutta. Joka kylässä on ihmisiä, jotka ovat kiitollisia ihmisrakkaiden henkilöiden tuesta. Itselläni on ollut vaikea elämä.
Vielä vaikeammassa olevien ihmisten auttaminen , iästä riippumatta antaa iloa että on antanut itseltääm jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252530- 1411893
- 661777
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351443KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.551370Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771239- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet531078