Työnnöt orgasmin aikana

Suulemitar

Eksäni teki sen hyvin, että orkun aikana työnteli lujasti kivenkovaksi ja suurentuneella vehkeellään. Nyksä on muuten suunnilleen kaikessa parempi, mutta ihan pysähtyy ja on paikoillaan kun laukeaa. Pidin kovasta naimisesta orkun aikana enemmän.. miksi mies voi tolleen pysähtyä ja miten saan työnnöt mukaan? Kehtaako tuollaisesta sanoa miehelle?

5

693

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suulemitar

      Siis kivenkovaksi menneellä

    • Kikkeliskok

      Tottakai sano! Kaikki naiset ja miehet ovat hiukan erilaisia, joten jos haluat jotain toivomaasi suuntaan, niin kommunikoimalla se muuttuu. Sano, että haluat miehesi naivan sinua erityisen voimallisesti juuri orgasmin aikana. Älä kuitenkaan sano, että exä oli hyvä vain just siinä, kun se tekin niin.

    • Anonyymi

      Mulla ilmiö liittyy ajatusmaailmaan yhdynnän aikana. En osaa sanoa kuinka yleistä asia on, mutta mulla jotenkin naksahtaa päässä sillä hetkellä kun paljaalla työnnyn naiseen. Kondomin kanssa ilmiötä ei ole. Ajatukset muuttuu siten, että haluan työntää siemeneni naiseen. Kun terska liukuu sisään, ajatukset muuttuu siten, että tää on jo ”puoli voittoa”. Mun orgasmi tuollasessa on todella suuri. Huippuja on useita. Tunnen sisälläni, että lasti on valmis, mutta ei vielä irtoa. Tuuppasen lisää työntöjä. Tunnen jokasella työnnöllä orkun lähestyvän. En kuitenkaan mitenkään etukäteen voi tietää kuinka monta tuuppasua varsinaiseen laukeamiseen vielä menee. Se vain on tärinää, vapinaa ja murinaa. Tiedän vehkeiden olevan laukasutilassa. Pussit kireänä ja penis kivikovana, melkein kivuliaan kovana. Yhtäkkiä tulee se viimeinen työntö. Tajunnanräjäyttävä tila, päässä humisee. Työnnän niin syvälle kuin saan ja pysähdyn. Tunnen sisällä että jotain lähti liikkeelle. Ja tunnen sykkeen ja sen kun kärjestä roiskuaa. Yksi, kaksi rajumpaa ja jälkeen tiheämpiä mutta lievempiä nykäsyjä. En kuitenkaan pysty liikkumaan ennen sykkeen loppumista.

      Ehkä sun nykyisellä on sama ominaisuus? Muita?

      • Anonyymi

        Hän tunsi, just. Ja mimmi tyytyi siihen mitä sai, kun et hänen nautintoaan edes pieneksi hetkeksi pysähtynyt miettimään.


    • Sano miehelles sillon ku se alkaa oleen tulossa että "älä vittu lopeta". Tai sit jos miehes on insinööri niin tee suunnitelma paperille hänen kanssa ja allekirjotukset päälle siitä.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe