Minulla on oikeassa elämässä meneillään ns. kolmiodraama. Miesystävälläni oli myös toinen nainen koko sen saman ajan minkä hän on ollut minun kanssani, eli kaksi vuotta. Tuon toisen naisen kanssa tunsimme toisemme päällin puolin. Miksi emme tienneet toisistamme on niin pitkä juttu, etten sitä tähän selosta.
Näin viime yönä unta, että tuo toinen nainen antoi minulle suklaata ja sitä oli paljon. Suklaa oli ihan hyvää ja söin sitä ihan mielelläni. Suklaa oli kuin iso suklaamuna, halkaisijaltaan ainakin 30 cm. Entinen miesystävänikin oli siinä ja kun puhuin tuon toisen naisen kanssa, ex sanoi että olette näköjään jutelleet taas keskenänne. Katsoimme naisen kanssa toisiamme ja hymyilimme.
Olemme siis toisen naisen kanssa jutelleet asiasta oikeassa elämässä ja tuo toinenkin nainen jätti miehen. Välimme naisen kanssa ovat ihan ok. Tuo suklaa unessa vain kummastuttaa, miksi suklaata ja vielä niin paljon?
Suklaa unessa
Unennäkijä
1
408
Vastaukset
- mielleyhtymiä
Munan muoto viittaa hautomiseen, uuden syntymiseen. 30 cm halkaisijaltaan on aika lähellä naisen kohdun kokoa. Kysymyksessä siis voi olla ajatuksia raskaudesta. Toisaalta kyseessä voi olla kokonaan uusien asioiden synnyttämisestä ja syntymisestä.
Makealta voi maistua uudelleen solmittu suhde vanhan pettäjän kanssa. Voihan siinä olla kysymys myös "kauniista kakusta päältä" joka osoittautuu vain päältä kauniin makeaksi kuin suklaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154