Olen aina sinua vastaan

Eroko

Rakas vaimoni sanoi minulle: Minun kuuluu olla aina sinua vastaan ja olla asioista päinvastaista mieltä. Kysyin miksi hänen täytyy tehdä niin, hän vastasi: eduskunnassakin on oppositio, joka vastustaa hallitusta. Elämä on siten yhtä helvettiä hänen kanssaan. Kaikki asiat ovat jumissa.

Asia ei siis ratkaise mitään vaan se että minä sanon sen, laukaisee hänessä vastustus-reaktion.
Miksi hän ei kykene olemaan koskaan yhtä mieltä asioista?

Kävin itse salaa vaimoltani psykiatrilla koska luulin todella että olen jotenkin sellainen jonka vaatimukset tai puhe on jotain ylisuurta, mutta sainkin diagnoosiksi että olen täysin terve.

Nyt olen alkanut epäillä vahvasti että vaimollani on jokin häiriö, mutta mikä? Hän ei suostu menemään mihinkään tutkittavaksi.

Pitäisikö erota? Mutta ajattelen siinä asiassa lapsiamme.

25

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloitat kommenttisi sanoilla Rakas vaimoni.
      Miksi ihmeessä pitäisi erota jos kerran vaimosi on sinulle Rakas

      • Eroko

        Kirjoitin väärin, Sen piti alkaa että Raskas vaimoni...


      • VakkariYLTsekoilee

        Ylt paljastuu aina välillä pikku uudisfemakoksi ja miesten sortajaksi. Niin umpitollo ja ignooraava kommentti tuokin oli että tuli taas todistettua...


      • joulutomte
        VakkariYLTsekoilee kirjoitti:

        Ylt paljastuu aina välillä pikku uudisfemakoksi ja miesten sortajaksi. Niin umpitollo ja ignooraava kommentti tuokin oli että tuli taas todistettua...

        Näin on ex-kakkosena varmaan ärsyttää, että joku ylipäänsä kirjoittaa rakas vaimoni. Nyppii kunnei saanut saalistettua toisen miehstä itselleen, että se siellä alla hohkaa,


      • VakkariYLTsekoilee kirjoitti:

        Ylt paljastuu aina välillä pikku uudisfemakoksi ja miesten sortajaksi. Niin umpitollo ja ignooraava kommentti tuokin oli että tuli taas todistettua...

        Nii-ih. kommentistani on kuukausi ja sen kuukaudenko sit oot märehtiny asiaa, kunnes sitte yksinäinen jouluaatto toi mieleen yltin ja tuli tarve leväyttää ne ajatukset yltistä tänne palstalle.

        Onhan se surullista, jos ei joulunakaan ole muuta kuin tämä palsta ja nää virtuaaliset ihmissuhteet täällä, jotka eivät suinkaan korvaa aitoja ihmissuhteita.

        Kun sitä omaa elämää ei ole, niin ajatukset sit pyörii sit jopa täysin tuntemattomien ihmisten asioissa ja se mieli vääntää niitä sit moneen malliin oman mielikuvituksensa mukaan.

        Niinku toi jälkimmäinen kommenttikin osoittaa

        No toivotaan ny kuitenkin, et ens vuosi toisi tullessaan muutakin sisältöä elämään/uutta ajateltavaa , kuin tää palsta ja ihmiset täällä, ettei ens joulua tarvisi pelkästään palstalla viettää


      • Tuttujuttushow
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Nii-ih. kommentistani on kuukausi ja sen kuukaudenko sit oot märehtiny asiaa, kunnes sitte yksinäinen jouluaatto toi mieleen yltin ja tuli tarve leväyttää ne ajatukset yltistä tänne palstalle.

        Onhan se surullista, jos ei joulunakaan ole muuta kuin tämä palsta ja nää virtuaaliset ihmissuhteet täällä, jotka eivät suinkaan korvaa aitoja ihmissuhteita.

        Kun sitä omaa elämää ei ole, niin ajatukset sit pyörii sit jopa täysin tuntemattomien ihmisten asioissa ja se mieli vääntää niitä sit moneen malliin oman mielikuvituksensa mukaan.

        Niinku toi jälkimmäinen kommenttikin osoittaa

        No toivotaan ny kuitenkin, et ens vuosi toisi tullessaan muutakin sisältöä elämään/uutta ajateltavaa , kuin tää palsta ja ihmiset täällä, ettei ens joulua tarvisi pelkästään palstalla viettää

        Ylt ei taaskaan kykene näkemään käytöksessään väärää vaan tuttu hyökkäys jatkuu.


      • Tuttujuttushow kirjoitti:

        Ylt ei taaskaan kykene näkemään käytöksessään väärää vaan tuttu hyökkäys jatkuu.

        Niimpä niin, mitähän väärää tässä kuukauden takaisessa kommentissa oli ja ketäköhän kohtaan hyökkäsin.

        "Aloitat kommenttisi sanoilla Rakas vaimoni.
        Miksi ihmeessä pitäisi erota jos kerran vaimosi on sinulle Rakas "

        No kuukauden päästä , jouluaattona joku sitten päätti nimitellä minua femakoksi ja miesten sortajaksi, kommenttini umpitolloksi ja ingooravaksi, mitä viimeisen sanan merkitystä hän ei ehkä edes ymmärtänyt.

        Kun mun näkemyksen mukaan ingooraaminen tarkoittaa välinpitämättömyyttä/huomiotta jättämistä. No saattaa olla että ehkä mun olis pitäny tuon henkilön mielestää jatkaa keskustelua, mutta kun ei aloittajakaan sen kummempaa esittänyt kuin että hän kirjoitti väärin, niin keskustelu sitten tyrehtyi ja saan sen vuoksi ny kuraa niskaani.

        Mut tosiaan harmitusta siittä on haudottu kuukauden päivän ja sit vaihdettiin puheen aihetttaki ylt:n ja katkeriin ämmiin, unohtamatta sitä ex-kakkostakaan ja edelleen näyttää ylt kismittävän.

        Mutta joo, tosiaan katoin, et jouluaattonakin oli joku tuommosissa tunnelmissa, ajattelee jotain veemäistä palstakirjoittajaa, niin onhan se surullista


      • Eihyvääpäivää
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Niimpä niin, mitähän väärää tässä kuukauden takaisessa kommentissa oli ja ketäköhän kohtaan hyökkäsin.

        "Aloitat kommenttisi sanoilla Rakas vaimoni.
        Miksi ihmeessä pitäisi erota jos kerran vaimosi on sinulle Rakas "

        No kuukauden päästä , jouluaattona joku sitten päätti nimitellä minua femakoksi ja miesten sortajaksi, kommenttini umpitolloksi ja ingooravaksi, mitä viimeisen sanan merkitystä hän ei ehkä edes ymmärtänyt.

        Kun mun näkemyksen mukaan ingooraaminen tarkoittaa välinpitämättömyyttä/huomiotta jättämistä. No saattaa olla että ehkä mun olis pitäny tuon henkilön mielestää jatkaa keskustelua, mutta kun ei aloittajakaan sen kummempaa esittänyt kuin että hän kirjoitti väärin, niin keskustelu sitten tyrehtyi ja saan sen vuoksi ny kuraa niskaani.

        Mut tosiaan harmitusta siittä on haudottu kuukauden päivän ja sit vaihdettiin puheen aihetttaki ylt:n ja katkeriin ämmiin, unohtamatta sitä ex-kakkostakaan ja edelleen näyttää ylt kismittävän.

        Mutta joo, tosiaan katoin, et jouluaattonakin oli joku tuommosissa tunnelmissa, ajattelee jotain veemäistä palstakirjoittajaa, niin onhan se surullista

        Missasit pointin ja tapasi mukaan väännät, käännät ylösalaisin asiat. Sen lisäksi vanha tuttu "hyökkäys on paras puolustus". Jatka samalla linjalla vaan!


      • Eihyvääpäivää kirjoitti:

        Missasit pointin ja tapasi mukaan väännät, käännät ylösalaisin asiat. Sen lisäksi vanha tuttu "hyökkäys on paras puolustus". Jatka samalla linjalla vaan!

        No pointtiasi en ymmärtänyt ja edellisessä ny vaan kävin lävitse, et mitä tässä ny on kommentoitu minusta, et en ny suuremmin ole hyökännyt ketään kohtaan.

        Mutta tosi oudolta tuntuu et joku ajattelee narsismi palstalla kirjoittavaa tuntematonta henkilöä jouluaattonakin, varsinkin kun tuosta vihaa aiheuttavasta kommentistani oli jo jouluaattona kulunut kuukausi.

        Jotenkin ny vaan, ajattelen, et täytyy olla tosi turhautunut ja ilmeisen yksinäinen ihminen. Ihan liikaa kiinni näissä palstahenkilöissä.

        Mutta joo, aloittaja näyttää jatkavan tilanteensa selvittelemistä kuitenkin, et en ny sen kummempaa vahinkoa aiheuttanut tuolla kommentillani. Sulla ny vaan jostain syystä meni tunteisiin muuan yhteenlaskutoimitus jälleen kerran.


      • hyökkäysonparaspuolustus
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        No pointtiasi en ymmärtänyt ja edellisessä ny vaan kävin lävitse, et mitä tässä ny on kommentoitu minusta, et en ny suuremmin ole hyökännyt ketään kohtaan.

        Mutta tosi oudolta tuntuu et joku ajattelee narsismi palstalla kirjoittavaa tuntematonta henkilöä jouluaattonakin, varsinkin kun tuosta vihaa aiheuttavasta kommentistani oli jo jouluaattona kulunut kuukausi.

        Jotenkin ny vaan, ajattelen, et täytyy olla tosi turhautunut ja ilmeisen yksinäinen ihminen. Ihan liikaa kiinni näissä palstahenkilöissä.

        Mutta joo, aloittaja näyttää jatkavan tilanteensa selvittelemistä kuitenkin, et en ny sen kummempaa vahinkoa aiheuttanut tuolla kommentillani. Sulla ny vaan jostain syystä meni tunteisiin muuan yhteenlaskutoimitus jälleen kerran.

        Onhan se surullista, ettei maineestaan pääse eroon, vaikka kuinka yrittää kääntää ja vääntää, mustaa valkoiseksi puhua. Todellisuudessa taidat vähän sitte nauttiakin saamastasi huomiosta, ehkä samalla kaavalla kuin aiemminkin eli kun kukaan ei olllut kehunut, niin kehut imartelivat, vaikka peilistä tuijotti se sama muija, jossa ehkä ei kuitenkaan ollut kehuttavaa. Silmäili tarraa peilissä ja hoki sen tekstiä. Voihan sitä toisia naruttaa ja pitää pelleinään, ja elvistellä jopa sillä, että tasan taisi ne möhömahat lopulta mennä.


      • hyökkäysonparaspuolustus kirjoitti:

        Onhan se surullista, ettei maineestaan pääse eroon, vaikka kuinka yrittää kääntää ja vääntää, mustaa valkoiseksi puhua. Todellisuudessa taidat vähän sitte nauttiakin saamastasi huomiosta, ehkä samalla kaavalla kuin aiemminkin eli kun kukaan ei olllut kehunut, niin kehut imartelivat, vaikka peilistä tuijotti se sama muija, jossa ehkä ei kuitenkaan ollut kehuttavaa. Silmäili tarraa peilissä ja hoki sen tekstiä. Voihan sitä toisia naruttaa ja pitää pelleinään, ja elvistellä jopa sillä, että tasan taisi ne möhömahat lopulta mennä.

        Jahas mistähän maineesta ny on kyse.

        Kuule kun ei muhun ny mitään erityistä mainetta liity jos ny puhutaan ihan reaalimaailmasta. Nää palstajutut on sitte ihan asia erikseen, kun takerrutaan johonkin yhteen asiaan, vaikka ihminen ny on paljon muutakin.

        Mutta onhan tää huvittaakin, että ku mulla on ollut vuosia sitten tarra peilissä, niin se on näköjään laitettu visusti muistiin.

        Tosiaan on totta, että aikoinaan eteisen peilissäni oli yläkulmassa pieni tarra jossa luki "sinä olet kaunis", ko. tarra tuli jostain ostosten kylkiäisenä.

        Laitoin sen peilin ylänurkaan syystä, että kun mulla oli niihin aikoihin se sijaislapsi, joka kovasti mollasi itseään rumaksi, niin ajattelin, et josko jotain muutosta sais sillä. Tosiaan sitte usein kehoitin häntä katsomaan sinne yläkulmaan ja kyllä se vaan toimi, sai hymyn huulille.
        Niin hänellä, itselläni ja monella muullakin, joka siihen katsoi.

        Oli ny kyse kenestä tahansa niin hymyilevä ihminen näyttää kauniimmalta, varsinkin jos hymy ulottuu silmiin asti. Toki senkin teho aikaa myöden haalistui, eikä koko tarraa ees tullu enää huomiotua. Mut teki tehtävänsä sen ajan mihin/kenelle se oli tarkoitettukin.

        Ettei sekään ny sen kummemmpi juttu ollu ja sinne se niin peili kuin tarrakin on jääny entiseen asuntoon, kun viitisen vuotta sitten muutin pois, eikä peili ei ollut omani/seinästä irottettavissa.

        Että jotensakin hassua tosiaan, et yksi pieni tarra tuntemattoman ihmisen peilissä, aiheuttaa reaktion/negatiivisia tunteita vielä vuosien päästäkin.

        Aikas käsittämätöntä kyllä


      • yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

        Jahas mistähän maineesta ny on kyse.

        Kuule kun ei muhun ny mitään erityistä mainetta liity jos ny puhutaan ihan reaalimaailmasta. Nää palstajutut on sitte ihan asia erikseen, kun takerrutaan johonkin yhteen asiaan, vaikka ihminen ny on paljon muutakin.

        Mutta onhan tää huvittaakin, että ku mulla on ollut vuosia sitten tarra peilissä, niin se on näköjään laitettu visusti muistiin.

        Tosiaan on totta, että aikoinaan eteisen peilissäni oli yläkulmassa pieni tarra jossa luki "sinä olet kaunis", ko. tarra tuli jostain ostosten kylkiäisenä.

        Laitoin sen peilin ylänurkaan syystä, että kun mulla oli niihin aikoihin se sijaislapsi, joka kovasti mollasi itseään rumaksi, niin ajattelin, et josko jotain muutosta sais sillä. Tosiaan sitte usein kehoitin häntä katsomaan sinne yläkulmaan ja kyllä se vaan toimi, sai hymyn huulille.
        Niin hänellä, itselläni ja monella muullakin, joka siihen katsoi.

        Oli ny kyse kenestä tahansa niin hymyilevä ihminen näyttää kauniimmalta, varsinkin jos hymy ulottuu silmiin asti. Toki senkin teho aikaa myöden haalistui, eikä koko tarraa ees tullu enää huomiotua. Mut teki tehtävänsä sen ajan mihin/kenelle se oli tarkoitettukin.

        Ettei sekään ny sen kummemmpi juttu ollu ja sinne se niin peili kuin tarrakin on jääny entiseen asuntoon, kun viitisen vuotta sitten muutin pois, eikä peili ei ollut omani/seinästä irottettavissa.

        Että jotensakin hassua tosiaan, et yksi pieni tarra tuntemattoman ihmisen peilissä, aiheuttaa reaktion/negatiivisia tunteita vielä vuosien päästäkin.

        Aikas käsittämätöntä kyllä

        Vielä vähän tuosta lopustasi, en ihan päässyt jyvälle mitä mahdoit tuolla "tasan taisi ne möhömahat lopulta mennä."

        Piti oikein käydä spostissa tarkistamassa, kun on niin vanhaa asia, että mitä sanaa siellä käytettiin mut siellä sitä muinaista kuvattiin hivenen toisin, ei käyetty tuota sanaa.

        Itsekään en ole kyseistä möhömaha sanaa käyttänyt, ymmärtääkseni se tuli kaikulta, hän kun on enemmän on ulkonäkökeskeinen. Tosiaan vuosia sitten rohkenin epäillä että mukamas kaikki narsistit ovat älykkäitä, kauniita ja komeita. mikä oli aiheena niihin aikoihin, ikäänkuin tavallisen näöinen ei voisi olla narsisti.

        Asiani tueksi aikoinaan sit kerroin, et se muinainen tyyppi , oli ihan tavallinen, keski ikäinen suht lyhyehkö vatsakas herra, jollaisia tulee päivittäin vastaan kadulla.
        Millä kommentillani sit aiheutin aikoinaan melkoisen paskamyrskyn tällä palstalla ja näköjään se jotakuta kaivelee edelleen.

        Mut joo, tää on tämmöstä, joku ei voi vaan unohtaa ja viha koetusta loukkauksesta, narsistitko mukamas tavallisia, leimahtaa aika ajoin.


    • Suomiämmätosaavat

      Kaikista naisista tuntuu tulevan tuollaisia vastarannankiiskejä liitossa. Hirveetä motkotusta ja perjaatteesta vastaan-sanomista. Vallankäytöstä tuossa kyse ja tarkoitus ajaa mies niin loppuun kuin mahdollista, tai tuossakin on pyrkimys vain täydelliseen hallintaan. Jos luet tätä niin kehoitan jättämään tuon akan heti!!

      • fgfgfgfh

        Aihe on kiinnostava. Ajaako se suomiämmä lopulta miehensä alkoholistiksi?


      • vainheikotalkoholisoituu
        fgfgfgfh kirjoitti:

        Aihe on kiinnostava. Ajaako se suomiämmä lopulta miehensä alkoholistiksi?

        Sehän on pelkästään miehen valinta mihin hän ryhtyy. Mielestäsi siis ainoa suunta on alkoholismi.


    • Alkuperäinen

      Kuukausi on kirjoituksesta vierähtäyt ja tilanne on edelleen sama. Minä olen miettinyt mikä siinä vastakkain asettelussa oikein kiehtoo? Ovatko he jotenkin menneen ajan ihmisiä sisäisesti ajalta kun kaikki oli mustavalkoista, oli punaiset vs. valkoiset, isännät vs. rengit, työntekijät vs. työnantajat.

      Mitään tuolla touhulla ei saavuta. Ainoa millä jotakin saavuttaa olisi että tehdään yhdessä, päätetään yhdessä, kärsitään yhdessä. Silloin ongelmat ovat perheen ulkopuolella. Mutta kun vain toinen perheessä ja lapset kärsivät, on ongelma perheen sisäinen. Tämä on todella hauras avioliitto joka saattaa särkyä milloin tahansa. Perheessämme vallitsee kuin sisällissota. Vaimoni on tyytyväinen kun tilanne on jumissa, mikään ei milloinkaan ratkea.

      Miksi olemme yleensä joskus menneet yhteen, en enää ymmärrä sitäkään.

      • vaikeatilanne

        Vaikea on sivullisen antaa mitään neuvoa. Saatko minkäänlaista rauhallista keskustelua aikaan tilanteestanne? Joku syyhän hänellä täytyy olla käytökseensä. Avioliitto perustuu tasa-arvoiseen liittoon, jossa toistansa ei alisteta omaan tahtoonsa.


      • Voitko

        Voisitko kirjoittaa vähän tarkemmin. Tuosta aloituksesta ei saa oikein mitään kuvaa. Nuo asiat saattavat pitää sisällään mitä tahansa.


      • Narsismiahan_tuo
        vaikeatilanne kirjoitti:

        Vaikea on sivullisen antaa mitään neuvoa. Saatko minkäänlaista rauhallista keskustelua aikaan tilanteestanne? Joku syyhän hänellä täytyy olla käytökseensä. Avioliitto perustuu tasa-arvoiseen liittoon, jossa toistansa ei alisteta omaan tahtoonsa.

        Voiskohan syy hänen käytökseensä olla ihan hänen perusluonne? Usein naisilla herää liitossa karmeita piirteitä. Eikä niitä pyritä peittelemään vaan ollaan tyyliin: olen nainen, tämän liiton prinsessa. Kohtele minua sen mukaan. Minulla, naisena, on oikeus alistaa sinua.


      • Eilen_tänään_huomenna

        Monilla naisilla on tarve ottaa johtava rooli perheessä, hoitaa ja suunnitella talousasiat, menemiset ja tulemiset, vaikka heillä ei ole sellaiseen edellytyksiä. Mutta he ovat valmiit raivoisasti puolustamaan omia tavoitteitaan, valmiita pikkuasiastakin räjäyttämään koko paletin hajalle. Heille mies on reservityövoimaa jonka näkeminen istumassa tai muuten tyytyväisenä aktivoi tarpeen keksiä mitä tehtävää tuolle määräisi.

        Sellainen nainen nauttii saadessaan miehen tekemään hänelle itselleen kuuluvia tehtäviä, kertoo niistä naureskellen ystävättärilleen ja muille piireihinsä kuuluville; alistamisesta ja nöyryyttämisestä on kyse. Ja rakastaa pitäisi, kun on tuollaisen herran enkelin kanssa naimisiin päässyt.

        Minä lähden muutaman kerran vuodessa hevon kuuseen, pohjoiseen tai etelään tai merien taa muutamaksi viikoksi, että jaksan sitten taas. Olisi pitänyt panna poikki jo yli kaksikymmentä vuotta sitten mutta en saanut toimeksi.


    • Neuvo_

      Eiköhän se ole viisainta panna luiskalle vaan tuollainen kaakki. Ei se tuosta muutu kuin pahemmaksi.

    • Jepjeppi

      Mitä itse olet suunnitellut vaihtoehtoja asian suhteen? Ja onko niistä jokin joka tuntuisi toimivalta?

      Tällä palstalla tulisi vain neuvoja narsisteilta jotka asioiden selvittämisen sijasta ovat valinneet ottaa uusia uhreja ja ovat mitä ilmeisimminkin taitureita nimeämään kaikki muut kuin itsensä narsisteiksi ja ovat kivasti googlaamalla löytäneet lisää faktaa oikeassa ololleen. Siihen soppaan yrittävät vetää mahdollisimman paljon samanmielisiä. Oikeuttaakseen oman narsisminsa.

      Sulla itsellä on avaimet asian selvittämiseen. Omalla tyylillä. Älä luota muiden ohjeisiin. Noi tietäjät on niin nähty.

    • Heheee

      syyllistyt samaan 😂

    • Jepjeppi

      Ehheheh ja tää oli taas pelkkää feikkiiii koko aloitus, joku psykopaatti narsisti joka aina vaan ottaa niitä uusia uhreja, että pääsee osoittamaan oman erikoisuutensa. On se vaikeeta ymmärtää, ettei kaikki muut Halua, niissä teidän aina vaan Uusissa suhteissanne olla millään tavoin osallisena. Jolkuttanette ihan keskenänne vain empaattisesti toistenne Parisuhteista, heittelette pari sivistyssanaa joukkoon ja kas lukemattomat uudet uhrinne ovat saaneet itsellenne kuuluvan diagnoosin. Ja fariseus voipi vaikka kirjoittaa opuksen, että usealle itseään jakava narsisti on trendikäs ja jännä. Ja on jo kohdannut useita narsisteja joita voi hyväksikäyttää syntipukkina omalle käyttäytymiselle tai sille, että halaa niitä uusia ihmisiä kuten on jonkun toisen kanssa jo tehnyt, eli kuuntelematta.

    • lökjjkadgfkj

      Naisilla tuntuisi olevan tämä tarve hallita ja ottaa lisää vain valtaa parisuhteessa, kun sen vauhtiin olevat päässeet.
      Naisten narsismi on vähän tabu ja mielestäni pelottava sellainen: me ummistamme silmämme sille. Olemme ummistaneet jo ties kuinka kauan.
      Aloittajalle: jatka yksin eteenpäin. Tuollaisen harakan kanssa ei kannata yrittää sopua. Hänellä todennäköisesti ei syyllisyydentunteita tai häpeää, hän ei osaa kuin hallita. Hän on jäänyt siihen koukkuun. Valta aiheuttaa sen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe