Mopolla ajo laulatti. Meijän kotikylällä eleli eräs Aku. Aina kun Aku lähti Tunturilla ajelemmaan, niin häntä alako laulattammaan. Yleensä biisit olivat luokkaa Kesäillan Valssi ja Kulkuripoikana Maailmalla. Joulun aikoihin tietty aihe muuttu ja Sylvian Joululaulu kajahti. Joskus saattoi pikkusen olla omatekemää vauhtivettäki veressä.
Oi niitä aikoja. Ei ole semmosia persoonia enää, valitettavasti. Aku uskalsi olla oma ihtesä. Sitäpaitsi älyttömän hyvä ojuri ja metsätyömies. Timpurin hommatkin onanistu.
Pielisjärven perukoilla 1960-70 luvuill.....
10
360
Vastaukset
Jos olisi moisia persoonia niin täällä lynkattaisiin.
- OlenPannutMerkille
Nykyään vain homot ja lesbot ovat in ja oikeita persoonia, ja niitä pitää olla tv ohjelmissakin aina esillä muuten ohjelma ei ole hyvä kriitikoiden mielestä!
- OlenPannutMerkille
Uuninpankko kirjoitti:
Jutun pointti taisi mennä sinulta ohi.
No joo.
Kerro oma pointtisi töysterävästi. Kysäise Terolta jos et itse osaa!
- OlenPannutMerkille
Ei mitnkään ohi mennyt mutta ajan henki on juuri tuo, kaikki poikkeava on muotia ja jos ihminen on seksuaalisesti kieroutunut ja maalautuu laittaa koruja (miehetkin) ja pukeutuu kuin linnunpelätin, niin johan on hieno homma!
Aloituksen pointti on se, että ennen oli erilaisia ja värikkäitä persoonia, ja sitten ruskisoldat kirjoitti että nykyään heidät lynkattaisiin koska erilaisuutta ei hyväksytä. Ja sitten tietysti Olenpannutmerkille tuli ketjuun lynkkaamaan näitä erilaisia ja värikkäitä persoonia.
- mihin.pyrkinee
Aihe kuin aihe, pankon tarvitsee tulla vänkäämään ja aiheuttamaan epäsopua.
- eläkemamma
Kyllä minä laulan aina polkupyörällä ajellessani😊
- eywujyrteywre3t
Sama on pankon sivupersoonalla, sekin hyrälee milloin sattuu!
Oli todella monenlaista värikästä persoonaa, koska silloin uskallettiin olla oma itsensä.
Minullakin oli lapsena omat tempaukseni, joita< eivät aikuiset aina ymmärtänee, mutta onneksi eivät tienneet kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745