Ihan hyvä....

OPA8+4=12

Ihan hyvä että tätä palstaa siivoillaan, koska täällä on kirjoiteltu aivan asiattomia juttuja, mitkä ei liity mitenkään Suomisarjan jääkiekkoon.
Pyritään pysymään itse asiassa eli Suomisarjan jääkiekossa. Turhat löpinät vaikkapa esim. HUUHAA palstalle.
KIITOS.
PS. Suomisarjan ratkaisupelitkin alkavat lähestyä.
Toivottavasti joku tai jotkin
joukkueet pääsevät MESTIKSEEN.

7

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OPA8+4=12

      Aina vaan aletaan painia SaPKo sitä SaPKo tätä.
      Täällä pitäisi keskustella Suomi-sarjan jääkiekosta eikä nahistella SaPKosta.
      Pojjaat perrrkele asentoo.

      • mättää

        ei suinkaan SaPKo vaan sen kahjo kannattaja joka työntää sitä omaa sapkoaan joka helvetin topicciin.
        Eikä sille riitä Suomi-sarja vaan sitä omaa sapkoa viedään jo Pelikaani-palstallakin kohti Mestistä.
        Siitä Mestiksestä ja SaPKosta voi keskustella sitten kun asia tulee ajankohtaiseksi.


      • Savonmies
        mättää kirjoitti:

        ei suinkaan SaPKo vaan sen kahjo kannattaja joka työntää sitä omaa sapkoaan joka helvetin topicciin.
        Eikä sille riitä Suomi-sarja vaan sitä omaa sapkoa viedään jo Pelikaani-palstallakin kohti Mestistä.
        Siitä Mestiksestä ja SaPKosta voi keskustella sitten kun asia tulee ajankohtaiseksi.

        SaPKo pelaa Suomisarjassa joten tänne kirjoitteluni on täysin oikeutettua.

        Mestiskirjoittelu SaPKosta tulee ajankohtaiseksi ensi kaudella.


      • se ei
        Savonmies kirjoitti:

        SaPKo pelaa Suomisarjassa joten tänne kirjoitteluni on täysin oikeutettua.

        Mestiskirjoittelu SaPKosta tulee ajankohtaiseksi ensi kaudella.

        tule ensi kaudella(kaan).Joko voit paljastaa keitä ne omat pojat on jotka tulevat takaisin?
        Tiedetään,ei niitä ole.


    • Savonmies

      Olet aivan oikeassa, mutta en minä mitään sille voi että tietyt pellet pyörivät perässäni.

      Minä kirjoitan tänne SaPKosta, joka pelaa Suomisarjassa.

      Näinollen en ymmärrä kitinääsi minua kohtaan.

      • OPA8+4=12

        En minä sinulle kitisekään, mut voisit jättää kommentoimatta näiden joidenkin tollojen asiattomat kommentit. Kaverit kun ei ymmärrä muutenkaan mistään mitään, saatikka sitten Suomi-sarjan jääkiekosta.


    • Nimimerkki.

      ----------KIITOS----------

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe