Uusien asuntojen hintanousu on ollut hurjaa

3470943636

6

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • svt
      • tyhymyys

        Tyhmät pysyy köyhinä aina. Kun ei mitään uskalla, vaan aina pelottaa ja on vetelät housuissa. Kelpaa vain toisen palkolliseksi eikä oikein siihenkään.


    • Pelleily_seis_

      Kun tietää kuka noita uusia asuntoja on pääosin ostanut, ei tilanne näytä lainkaan hyvältä. Sijoittajat on jo lähdössä käpälämäkeen ja siinähän osakkaat siten ihmettelevät että miten tätä maksettavaa näin paljon on...

      Nuo "uudet" ovat pian markkinoilla ne pahiten rommaavat asunnot tai ovat jo nyt koska tilastot näyttävät aina vain mennyttä aikaa, eivät nykyhetkeä.

    • seurataan.seurataan

      Kun on Herrrliinin Sanomat asialla, niin liikkuvat taakse ja sormi liipasimelle:

      Huoneisto käsittää 3h k s 70,00 m2. Autokatospaikka Akp 57, osakkeet 7796-7845, pinta-ala 12,50 m2 myydään asuinhuoneiston yhteydessä. Helsinkiläisittäin tämä kolmio on uusi eli v. 2012 valmistunut. Tilanne tällä hetkellä:
      Aikaa jäljellä 19 t 11 min

      Korkein tarjous
      130 200 € eli vielä selvästi alle 2000 eur/m2. Herrrliini puhui nellljästä tonnista muualla m...

      Huutokauppa päättyy Tiistai 04.12.2018 13:00, tai 3 min viimeisen tarjouksen jälkeen

      https://huutokaupat.com/1106127

    • 171 200 euroa ja Kuopiosta?

      Ei ihme, että ole sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      19
      3534
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3129
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2577
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      92
      2512
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      151
      1983
    6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      104
      1649
    7. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1530
    8. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1518
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      552
      1486
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1264
    Aihe