Torin avajaiset

Onnea , menestystä ja hyvää myyntienestystä uudelle upealle torille!
Ei jatketa nipotusta vaan otetaan karjalaisella ilolla uusittu tori vastaan.
Paljon tulee vuosienvieriessä näkemään tori .

11

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volkx

Joo.halpa periaattessa 4 miljoonaa saman verran kuin laakkonen teki tappiota viime vuonna eli kahvi kupin hinta maailmalla.

• Verokikkailuako

Mitä! Laakkonenko tappiollinen?

Jos oikeasti niin ihmiset ovat alkaneet viisastua, kiitos siitä.

• Tyhjis

Halvalla ei hyvää saa.kyllä veronmaksajilla rahaa löytyy.

• vahvaoli

Tuli testattua samalla toriparkin kannen kestävyys. 10000 ihmistä a 80kg.

• Pilallemeni

Huono tori. Ruma lava. Epäkäytännöllinen toriparkki. Pilalle meni koko systeemi. Rahat hukkaan. Mitään ei osata täällä. En ikinä mee torille.

• Aaaaauuuuuuuuu

Olet jollottaja ja jollottajana pysyt.

• Stali

Punainen tori kommunistien paikka.wappu puheiden paikka.

• turhaanarinaa

No narisijat menkää Möhköön ja tehkää mieluinen laavu itsellenne ja valittakaa vaivanne keskenänne

• Aloittajana halusin luoda yhteishekeä. Olen muuttanut sieltä seudulta pois työn perässä. Katson että Joensuussa on paljon hienoja mahdollisuuksia ja ihmisiä kunhan opitaan puhaltamaan yhtten hiileen. Tori on hieno yhteinen paikka kaikille! Eikö niin? Pohjois- karjala ,ei s aa. olla ilkeyden pesäpaikka! Se on meidän yhteinen kotipaikka. Rakas ja arvokas. Kukaan ei halua tai saa aliarvioida tosiasiaa.

• Tahvotaneliv

Itse olen möhkön lahja suomelle viisikertainen tahkonkierrännän suomenmestari.joensuunlaiset ovat juntteja.

• Kyy.nel

Uusi ruma tori. Hirveitä rakennuksia jotka suorastaan silmiin koskevat. Leppoisa karjalainen kauppapaikka olisi ollut mukavampi.

Liikenneympyröiden "taiteeseen" upotettu mieletön rahamäärä. Kiva jos joku rautamöhkäleistä tykkää. Elävät puut ja muut kasvit olisi ollut edullisempi ja kauniimpi vaihtoehto.

Joensuun keskusta-alue tuhotaan uudisrakentamisella joka ei lainkaan kunnioita perinteisiä arvoja ja iloista karjalaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8546
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3672
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe