Torin avajaiset

Onnea , menestystä ja hyvää myyntienestystä uudelle upealle torille!
Ei jatketa nipotusta vaan otetaan karjalaisella ilolla uusittu tori vastaan.
Paljon tulee vuosienvieriessä näkemään tori .

11

477

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volkx

Joo.halpa periaattessa 4 miljoonaa saman verran kuin laakkonen teki tappiota viime vuonna eli kahvi kupin hinta maailmalla.

• Verokikkailuako

Mitä! Laakkonenko tappiollinen?

Jos oikeasti niin ihmiset ovat alkaneet viisastua, kiitos siitä.

• Tyhjis

Halvalla ei hyvää saa.kyllä veronmaksajilla rahaa löytyy.

• vahvaoli

Tuli testattua samalla toriparkin kannen kestävyys. 10000 ihmistä a 80kg.

• Pilallemeni

Huono tori. Ruma lava. Epäkäytännöllinen toriparkki. Pilalle meni koko systeemi. Rahat hukkaan. Mitään ei osata täällä. En ikinä mee torille.

• Aaaaauuuuuuuuu

Olet jollottaja ja jollottajana pysyt.

• Stali

Punainen tori kommunistien paikka.wappu puheiden paikka.

• turhaanarinaa

No narisijat menkää Möhköön ja tehkää mieluinen laavu itsellenne ja valittakaa vaivanne keskenänne

• Aloittajana halusin luoda yhteishekeä. Olen muuttanut sieltä seudulta pois työn perässä. Katson että Joensuussa on paljon hienoja mahdollisuuksia ja ihmisiä kunhan opitaan puhaltamaan yhtten hiileen. Tori on hieno yhteinen paikka kaikille! Eikö niin? Pohjois- karjala ,ei s aa. olla ilkeyden pesäpaikka! Se on meidän yhteinen kotipaikka. Rakas ja arvokas. Kukaan ei halua tai saa aliarvioida tosiasiaa.

• Tahvotaneliv

Itse olen möhkön lahja suomelle viisikertainen tahkonkierrännän suomenmestari.joensuunlaiset ovat juntteja.

• Kyy.nel

Uusi ruma tori. Hirveitä rakennuksia jotka suorastaan silmiin koskevat. Leppoisa karjalainen kauppapaikka olisi ollut mukavampi.

Liikenneympyröiden "taiteeseen" upotettu mieletön rahamäärä. Kiva jos joku rautamöhkäleistä tykkää. Elävät puut ja muut kasvit olisi ollut edullisempi ja kauniimpi vaihtoehto.

Joensuun keskusta-alue tuhotaan uudisrakentamisella joka ei lainkaan kunnioita perinteisiä arvoja ja iloista karjalaisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 140
      1820
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      271
      1237
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      909
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      263
      666
    5. 33
      601
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      581
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      237
      579
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      551
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      492
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      41
      476
    Aihe