Kitkarenkaat voi jo laittaa auton alle

The_Rat

15

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkohan tuohon "sadantuhannen tollon" joukkoon laskettu myös ne, jotka nyppivät huonoista nastarenkaista nastat pois, ja ajavat kesällä renkaat loppuun ilman nastoja? Jos ihan tarkkoja ollaan, niin nastarengas josta on nastat nypitty pois, ei ole senkään jälkeen mikään kitkarengas vaikka näin moni renkaat jaottelee. Nastarenkaallisen talvirenkaan kuviointi on selvästi erilainen kuin jo alun alkaen ilman nastoja toimimaan suunniteltujen kitkarenkaiden. Nastarengas ilman nastoja ei ole "virallisesti" kitkarengas.
      Juu, ennen armeijaa, ensimmäiseen autoon piti rahaa säästääkseni tehdä kesärenkaat vanhoista nastarenkaista juurikin nyppimällä niistä nastat pois. Kyllähän niilläkin ajeli.

      • bbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

        Käsittääkseni ne nastarenkaat ovat myös talvirenkaita mistä tuossa puhuttiin.
        Voin olla väärässäkin.


    • Vajakeille.hoitoa

      Juu, kyllähän noita uria löytyy, jotka vesiliirron mahdollisuutta lisäävät. Eipä se ihme ole, että niitä löytyy, kun vajakit rouhivat kuukausia paljasta asvalttia.

      • ästanan.tunari

        Ja sinä onneton tunari ja vajakki alat mölistä kuukausikaupalla rouhivista nastarenkaista kun aloitus oli juurikin kitkoista.


      • KukaSeVajakkiOnkaan
        ästanan.tunari kirjoitti:

        Ja sinä onneton tunari ja vajakki alat mölistä kuukausikaupalla rouhivista nastarenkaista kun aloitus oli juurikin kitkoista.

        Nimimerkki Vajakeille.hoitoa on niin sekaisin että vaikka täällä ajovaloista keskustellaan niin tämä idiootti liittyy mukaan ja alkaa jauhamaan nastarenkaista. Idiootin päässä ei mitään muuta liiku kuin nastarenkaat! Miten voi jonkun pää niin sekaisin mennä yhdestä ja samasta asiasta????? Ei voi terve ihminen ymmärtää.


      • SairausOnJaPysyy
        KukaSeVajakkiOnkaan kirjoitti:

        Nimimerkki Vajakeille.hoitoa on niin sekaisin että vaikka täällä ajovaloista keskustellaan niin tämä idiootti liittyy mukaan ja alkaa jauhamaan nastarenkaista. Idiootin päässä ei mitään muuta liiku kuin nastarenkaat! Miten voi jonkun pää niin sekaisin mennä yhdestä ja samasta asiasta????? Ei voi terve ihminen ymmärtää.

        Huolestuttavaa tämän Vajakeille.hoitoa nimimerkin kohdalla on ettei se itse huomaa tekemisessään mitään epänormaalia.


      • Vajakeille.hoitoa
        ästanan.tunari kirjoitti:

        Ja sinä onneton tunari ja vajakki alat mölistä kuukausikaupalla rouhivista nastarenkaista kun aloitus oli juurikin kitkoista.

        Et nähtävästi lukenut tuota linkkiä.


      • Vajakeille.hoitoa
        KukaSeVajakkiOnkaan kirjoitti:

        Nimimerkki Vajakeille.hoitoa on niin sekaisin että vaikka täällä ajovaloista keskustellaan niin tämä idiootti liittyy mukaan ja alkaa jauhamaan nastarenkaista. Idiootin päässä ei mitään muuta liiku kuin nastarenkaat! Miten voi jonkun pää niin sekaisin mennä yhdestä ja samasta asiasta????? Ei voi terve ihminen ymmärtää.

        Sinulle sama vinkki. Lue linkin juttu.


      • KukaSeVajakkiOnkaan
        Vajakeille.hoitoa kirjoitti:

        Sinulle sama vinkki. Lue linkin juttu.

        Olen lukenut linkin. Mitä yritit kehoituksellasi kertoa?


      • Vajakeille.hoitoa
        KukaSeVajakkiOnkaan kirjoitti:

        Olen lukenut linkin. Mitä yritit kehoituksellasi kertoa?

        Että lue se linkki ääliö!


      • KukaSeVajakkiOnkaan
        Vajakeille.hoitoa kirjoitti:

        Että lue se linkki ääliö!

        Jumalauta idiootti. Juuri yllä kerroin että OLEN LUKENUT SEN LINKIN!!!!!!!!!
        Mitä siinä linkissä on sellaista jota haluat minulle erityisesti sennavulla kertoa?????


      • Vajakeille.hoitoa
        KukaSeVajakkiOnkaan kirjoitti:

        Jumalauta idiootti. Juuri yllä kerroin että OLEN LUKENUT SEN LINKIN!!!!!!!!!
        Mitä siinä linkissä on sellaista jota haluat minulle erityisesti sennavulla kertoa?????

        Et sitten taas huomannut, että tuon edellisen kirjoitti suurin ihailijani. Onhan se vähän ärsyttävää, mutta minkä sitä faneilleen voi. Luitko kohdan vesiliirrosta ja urista? Mikähän ne urat mahtaa aiheuttaa?


    • tollovarmaanmutta

      Meillä on kitkarenkaat läpi vuoden yhdessä autossa, kun sillä ei ajeta paljoa. En ala vaihtamaan mitään kesä- ja talvipyöriä erikseen siihen autoon.
      Nastarenkaat on sitten talvella siinä autossa, millä ajetaan paljon ja kelissä kuin kelissä. Kesäpyörät vaihdan sitten kesän keleihin.
      Kylmä tosiasia on, että paraskaan UUSI kitkarengas ei pärjää huonoimmalle UUDELLE nastarenkaalle ääriolosuhteissa talvella!

      • kuuatro

        Voivoi onko joku niin väittänytkään vai onko?
        Semmosta tämän kitkarengas "keskustelun" asiallisuudesta ettei asiat edes huutamalla muutu mutta helvetin huonoja on muutamat nastarenkaat että en yhtään ihmettelisi että kitkarengas voisi olla parempi kokonaisuudessa ei ääriolosuhteissa joita joskus harvoin on, no saattaa se tämän päiväinen vaikka kuruntiellä olla ääriolosuhde ainakin tuntuu siltä kun noiden nastarenkailijoiden paasausta liukkaudesta kuuntelee ja ajamista seuraa; en kitkailijana ole huolissani niiden pidosta lainkaan niin paljon kuin asiaatuntemattomat ennakkoluuloiset nastailijat ja sitä vastaan intoilijat , mutta olen huolissani tarpeettomasta turvallisuuden tunteesta nastarenkailijoilla ajaa metrissä takakontissa kiinni tai kalliiden tuulilasivaihtojen nastoista aiheutuneiden iskemien takia kuten myös siitä asfalttipölystä jota joudun hengittämään ei niin turvallisella uraisella tiellä ajaen myöskin nastojen meteli on turhauttavaa mutta nämä kaikki sallitaan kun turvallisuuskortti lyödään esiin mutta ajetaan potkukelkoilla niin ei satu yhtään nasta tai kitkarengas onnettomuuttakaan ja suolauskortti ei auta kun jo 1980 - luvullakin suolattiin vaikka kitkarengas oli äärimmäinen harvinaisuus mutta nastat kaikilla ja erittäin paskoja takavetoisia autoja.


    • taunonserkku

      Kamalaa. kauheeta ja tolloja on niinkin paljon.
      Mutta aikusten oikeesti kuten appiukkonikin ajaa kitkoilla läpi vuoden koska ajaa pirun vähän n 5000km vuodessa ja hissukseen; eläkkellä kiirettä onkin ja vähillä varoin on selvittävä yksillä renkailla ja kun viimeksi heinäkuun helteillä ajoin ko. kitkarenkaista autoa meni se ihan kohtuullisesti kun kuitenkin alla on ollut kaikenmaailama takaveto taunuksia aian paskoja 320 beemareita ja dx corollia niin kyllä 2000 mallin octavia kitkarenkailla on aivan asiallinen hellekelillä että taas turhaa touhua olla huolissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe