Sain tilaajalahjana vedenpitävän kameran, jonka käyttöohjeet ovat olemattomat. Kamera ei toimi ilman muistikorttia lainkaan. No hankin sellaisen, myyjän neuvojen mukaan ehdot täyttävän kortin, mutta miten se asennetaan korttipaikkaan? Kamera ilmoittaa koko ajan, etä ei ole korttia, jopa eri ohjelmissa, kortti on hyvin pieni, mutta suhteessa kallis ja raakaa voimaa en uskalla käyttää, olen yrittänyt sujuttaa sitä eri asennoissa, mutta pelkään sen vioittuvan ja miten sen saa pois.
Actionkamera DV3300 muistikortin asennus APUA
6
2108
Vastaukset
- Muutakintekemistä
Hei! Se kortti sopi lopulta, ehkä vieressä oleva just ja just kuoren nypystä eroava kohouma on painike, oikeastaan kortin voi laittaa vain kahdella tavalla, toisaalta ehkä neljälläkin, mutta mikään ei luvannutkaan. No nyt se on siellä ja pitää vaan opetella muut toiminnot. Videointi onnistui ainakin mallikkaasti tavallisessa huoneen valaistuksessa. ONNEA MUILLE toimintojen tavaamisessa ja kokeilemisessa, ohjeet ovat kyllä surkean minimaalliset.
- moto69
No hyvä. Onko kyseessä Tieteen Kuvalehden mukana tullut tilaajalahja?
- Nitah
Minäkin sain tilaajalahjaksi. En vielä ole kokeillut. Onko pilipali vehje vaiko ok?
- Taula
Minä myös sain samaisen kameran. Olisivat kyllä voineet laittaa kortin mukaan. Kaupunkireissu tuon takia ja sitten kun ei tiedä toimiiko sittenkään. Taitaa olla pilipali vehe. Pitäishän tällasessa kamppeessa olla jonkin verran muistia omasta takaa, että tietää toimiiko edes. Kun sen kortin saan niin tiedänpähän jatkanko tilausta. Onhan niillä niitä ulkomaanmatkoja pilkkahintaan, että isäntä sanoi, elä vielä katkaise tilausta. Saas nähä, kuis skulaa.
- Anonyymi
Minulekin tuli tuo kamera, en ole vielä tutustunut kuin,että on tosi minimaalinen käyttöohje,oli tarkoitus ottaa Lapin matkalle mukaan, mutta tutkin sitä reissun jälkeen, mie lopetin tilauksen kuitenki jo.
Annampa olla vielä paketissaan muutaman viikon, hyvää kesää kaikille
Pate
- Anonyymi
Sama kamera, video nykii, eikä mikään asetuksen muutos auta. Muistikortti on toiminut toisessa vastaavassa kamerassa hyvin. Alustus ei auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988