johtajien palkat sairaita

vääryysss

Johtajien palkat nousseet todella paljon. Esim. jos joku tj meni eläkkeelle 20v sitten, niin hän saa eläkettä 150 te vuosi. Mikäli saman metsäyhtiön tj jää eläkkeelle v 2008, ,niin hän tienaa joka vuosi palkkaa 400te, kun istuu firman hallituksessa. Täysin väärin, että joku saa jätti palkkioita firmojen hallituksilta, vaikka olisi eläkkeellä. Kuka vaan hiukan asioista tietävä voisi istua siellä esim. tavallinen duunari.

9

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tt9

Eikä kukaan eurajokilainen uskalla kommentoida, kun hän pelkää oman työpaikkansa menetystä.

• voimeitä

todelliset kommentit poistetaan

• jokeribatman

Itse ei tarvitse pelätä. oma yritys ja miljoonavoitot vuosittain.

• kateellistenkundapåsve

Moni pelkää, vaikka ovat kateellisia.

• 50vtyötävuorotta

Ei osaamiselle anneta arvoa toimin opettajana ja jouduin koko tämän tekniikan khityksen ajan pitämään tietoni ajan tasalla 5 kertaa paremmalla palkalla oleva johtaja ei osannut edes tietokonetta käyttää hänelle ostettin talon puolesta minä joka tarvitsin konetta opetuksessa jouduin ostamaan itse eikä verottaja hyväksynyt vähennyksiin palkka putosi vuosi vuodelta kun tunteja leikattiin nut politikot leikkkaa pientäkin eläkettä tuntuu että teki turhaa työtä

• Tyrannosaurus

Pää pystyyn. Saat varmasti apua kun vaan haet. Sympatiani, saat.

• tuupaikka

Pelkäät työpaikkasi menetystä. Jokainen tajuaa, että rahaa valuu enemmän johtajille. Sen voi tarkistaa verotiedoistakin. Arka aihe, jota kuntalaiset eivät uskalla kommentoida.

• samapalkkakaikille

Jokaiselle voitaisiin maksaa sama palkka. Se on 4000e kk. Eli sama summa, joka vastaa suomalaisen keskipalkkaa. Kaikilla olisi riittävä ostovoima. Tavara menisi kaupaksi, kun kulutus kasvaa. Todellinen työttömyyskin loppuisi lähes kokonaan.

• Matalapalkkainen

Mistä tempaisit suomalaisen keskipalkaksi 4000 euroa? Meinaatko kahden kuukauden vai Venatorin työntekijöistäkö on kyse?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63