Miesseuralainen maksusta

Vanhanainenvapaalle

Moi.
Oon miettiny löytyskö jostai miesseuraa.
Joojoo. Voi baarista blaablaa. Mut kun en haluu sellasta. Olen naimisissa, perheellinen 45v nainen ja haluaisin kokea semmosen pienen jännitys hetken. Helposti vaivattomasti, ilman jälkipuheita, ilman vaatimuksia. Olisin valmis maksamaan jonkun verran siitä että pääsisin pieneksi hetkeksi pois arjesta. Olla HALUTTU.
Onko kokemuksia?

23

602

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinkin paljon, Satakunnan alueella.

      • Vanhanainenvapaalle

        Siis Satakunnan alueella tarjontaa? Vai kysyntää? Kommentistasi ei saa mitään irti. Mutta olen kiinnostunut kuulemaan mistä sellaisia miehiä voi löytää? Missä itsestään ilmoittelevat.


      • M32v

        Siis minkälaista seuraa haet? Olisin kiinnostunut joka tapauksessa, olen komea, hoikka 32v mies.


      • Vanhanainenvapaalle
        M32v kirjoitti:

        Siis minkälaista seuraa haet? Olisin kiinnostunut joka tapauksessa, olen komea, hoikka 32v mies.

        Joo just. Tää kommentti oli just se esimerkki siittä minkä takii päätin että parasta ettii maksullista ammattilaista. Näitä "olen kiinnostunu" kommentteja mahtuu joka nettisaitille 13kpl tusinaan.
        Täydellinen turn off.
        Ei vaa helposti löydy niitä oikeita ammattilaisia.


      • M32v
        Vanhanainenvapaalle kirjoitti:

        Joo just. Tää kommentti oli just se esimerkki siittä minkä takii päätin että parasta ettii maksullista ammattilaista. Näitä "olen kiinnostunu" kommentteja mahtuu joka nettisaitille 13kpl tusinaan.
        Täydellinen turn off.
        Ei vaa helposti löydy niitä oikeita ammattilaisia.

        Vai, että ammattilaisia? Luulen että tyhmiä ihmisiä ovat!


      • Vanhanainenvapaalle kirjoitti:

        Siis Satakunnan alueella tarjontaa? Vai kysyntää? Kommentistasi ei saa mitään irti. Mutta olen kiinnostunut kuulemaan mistä sellaisia miehiä voi löytää? Missä itsestään ilmoittelevat.

        Kyllä kommentissa vastataan juuri siihen mitä ensimmäinen Kysyjä kysyy, ja kun näät että on sinisellä nicci niin sinne voi kirjoittaa.... sillä tämän firman sähköposti toimii nicilläni.
        Mutta jos aijot samanlailla paiskoa ikeniäsi kun olet muille olet vastaillu, kirjoita mielummin pikku-Kakkosen tai joulupukin postiin. Kiitos.


      • M32v

        Sinä siinä rupesit ikeniä paiskoo


      • Urpoko
        M32v kirjoitti:

        Sinä siinä rupesit ikeniä paiskoo

        Maja patterin välissä.....?


    • Kysyntäjatarjontakohtaa

      Älä usko näitä ruinaajapellejä, jotka eivät ole viiteen vuoten nähneetkään naista alasti paitsi tietokoneen ruudulla. Etsi oikea sivusto, mistä löytää ammattilaisia naisiakin, eiköhän sieltä ammattimieskin löydy.

      • M32v

        Mistä sää tiedät milloin olen viimeksi nähnyt naisen alasti?


      • Kysyntäjatarjontakohtaa

        Jos joka toisessa viestissä ruinaa tiukkapilluista näyttämään tissejä, niin kyllä sen tietää.


      • M32v
        Kysyntäjatarjontakohtaa kirjoitti:

        Jos joka toisessa viestissä ruinaa tiukkapilluista näyttämään tissejä, niin kyllä sen tietää.

        Vai niin! 👍


    • Mikamani
    • 150euroo

      60v mies otaa sinut käsittelyyn ,takuusuoritus , saat yhteystietoni , puh tai s-postin

    • tuulaivalle

      Tuu mun kanssa laivalle risteilylle.
      Eikä tarvii maksaa mitään. ei mitään 5 minuutin juttuja vaan kunnon meininkiä.

    • Tule minun luokse et tarvitse maksaa mitään jos 55v. mies kelpaa.

    • Jos 22m mies kelpaa niin tarjoan seuraani vain teille kypspsemille naisille. Eli maksat mulle ja oon käytössäsi sen ajan kun ollaan sovittu.

    • Terve täällä sinulle on maksullinen seuralainen pohjanmaalta laita viestiä nimimerkki ja tämän firman s.postiin sovitaan kuviot jne.

    • Ukko6969

      Moi! Kyllä miehiä löytyy, eikä tarvii edes maksaa ja ihan asiallisia ja kunnollisia miehiä.
      Pitää vaan etsiä ja kysellä, kuten nytkin teet.
      Mistähän olet? Esim. Itse Satakunnasta 49v varattu mies joka myös kaipaa pientä seikkailua.

    • Kyllä maksullinen hyväkäytöksinen mies löytyy myös Kuopion seudulta naiselle, jos vaikka eksyt matkoillasi Tahkolle tai muuten vaan Kuopion seudulle.
      Annan juuri sellaisen nautinnon kuin haluat tai sitten mennään vaan fiiliksen mukaan vaatekerrallaan lattialle tiputettuna ja ympäri kehoa suukotellen sekä hyväillen.
      Olen 87kg ja 180cm mies
      Nimimerkki at suomi24.fi

    • syyshieroja

      Minulle riittää maksuksi molemmille hyvä mieli. Ja ehkä lisää samanlaista!

    • Aintekeemielilips

      Kyllähän seuraa löytää,kun ajankohta on otollinen.mistäs olet yrittänyt..

    • Anonyymi

      Olen reilu kolmekymppinen empaattinen mies, oleskelen Varsinais-Suomessa. Ota yhteyttä, niin jutellaan: [email protected] :)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      429
      1926
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      198
      1613
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1451
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1442
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1076
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      1050
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      986
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      121
      983
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      948
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      916
    Aihe