Herätkää vihtahousut(luonnonsuojelijat)

Ei risuparta

Kuinka moni teistä luonnonsuojelijoista asuu ulkona arktisissa olosuhteissa ilman sähköä valoa ja lämpöä??? Oletteko ottaneet huomioon että elämiseenne tarvittaviin mukavuuksiin on joíllakin keinoilla käytetty luontoa hyväksi.(Esim kosket valjastettu)Olen pistänyt huvittuneena merkille senkin kun luonnonsuojelijoita on ollut esillä lehtikuvissa useilla on villapipot syvällä päähän vetäistynä ja nahkakengät jaloissa ym. Ja mistäköhän niidenkin asusteiden materiaalit lähtöisin??? Ja takapuolennekin todennäköisesti pyyhitte mieluumin paperilla kuin sammaleella!! Eix totta!!! Ja sitten te tulette hakkuualueille selkosiin jalan, eikö vaan?? Autothan saastuttavat. Menkää itseenne ja katsokaa peiliin. Ihminenhän on aina ollut ja tulee olemaan osa luontoa. Ilman sitä emme ole tulleet emmekä tule toimeen tulevaisuudessakaan.

3

264

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukkijätkä

"Ihminenhän on aina ollut ja tulee olemaan osa luontoa. Ilman sitä emme ole tulleet emmekä tule toimeen tulevaisuudessakaan."

Mitä sinun peilistäsi näkyy?

X-kirjaimesta ja huuto- sekä kysymysmerkkien määrästä voi päätellä, että sinun suhteesi kaikki ei vielä ole menetetty ;) On sitä ikää sillain sopivasti, että ehdit vielä pitkään...

Haluatko tuhlata ja asua vanhuutesi kaatopaikalla, vai näetkö tulevaisuutesi mielummin kauniin luonnon ympäröimänä?

Pieni esimerkki:
      Lihaa syödään joka tapauksessa. Mainitsemasi nahkakengät tehdään paljolti niiden syötäviksi tapettavien nautojen nahoista. Onko järkevämpää heittää ne nahat kaatopaikalle ja tehdä jalkineet muovista vai kulkea nahkasaappaissa?

• ts

ajattelumallisi on typerä...ymmäräthän ettei kukaan luonnonsuojelija VOI olla täysin viaton kristuksen tapainen jumalolento. vaikuttaakseen ihmisiin luonnonsuojelijoiden on asuttava ihmisten keskuudessa osoittaakseen niille esimerkiksi luonnon kannalta paremmat elintapansa, kuten jätteidenlajittelu ja turhien mukavuuksien välttäminen. mitenkä luulet kaltaisesi pulliaisen voivan tavoittaa tuota vihreän aatteen sanomaa elleivät nämä ihmiset asuisi sinunkaltaistesi keskuudessa. jos minä asuisin luonnossa, tuskin kukaan olisi kuuntelemassa omia mielipiteitäni. asun kaupungissa vuokralla, ja olen huomannut tämän olevan erinomainen tapa vaikuttaa yhteisöön. olen toisinsanoen alueella, jossa suurimmat ongelmat ovat.

• Erämaa-Jorma

Mä haluaisin kyllä asua ilman sähköä ja valoa ja lämpöä saa vaikka takasta.
      Mieluummin kulkisin turkisvaatteissa, kuin muovisissa, jotka on käytön jälkeen heitettävä kaatopaikalle, eikä muoviosat(vetoketjut ym.) maadu sinne. Turkikset on sitäpaitsi kestävämpiäkin, niin ettei niitäkään tartte joka vuosi ostaa uusia.
      Ja kyllä, kuljen mieluummin jalan kuin autolla, yleensä kyllä pyörällä. Jos on pitkä matka niin käytän yleisiä kulkuvälineitä. Saastuttaa ehkä, mutta eipä niin usein kuin omalla autolla.
      Ja miten ihminen voi olla osa luontoa jos asuu vaikka keskellä helsinkiä? Itse asun melko lähellä luontoa, tossa on monta hehtaaria mettää vieressä ja siellä susia sun muita elukoita.
      Sitten kun joskus muuta omaan kotiin, niin voin kyllä pyynnöstäsi asua siellä ilman sähköäkin, niin ei tartte tulla valittaan. Enhän juuri sähköä käytä nytkään, meillä lämmitetään takalla ja ruoka laitetaan puuhellalla. Televisiotakaan ei juuri katso kuin äiti joskus jotain sen saippuasarjoja. Valaistus on oikeastaan ainoa ja siinäkin yritetään säästää sammuttamalla valot lähtiessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1530
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      98
      740
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe