venäjätrollit kiihdyttäneet trollaamistaan

TiltujenPaskavyöry

Niin on tapahtunut aina, kun Ukrainan kriisissä on tullut kärjistymisvaihe.

20

220

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GFHDGF

      Nää on niitä harvoja hetkiä kun kyseiset ihmissaastat tuntevat itsensä tärkeiksi.

    • Trollit

      Eivätpä ole putintrollit ainakaan lisääntymässä sinä aikana kun trollaavat paskaansa tänne, eivätkä täten levitä paskageenejään ihmiskuntaan.

    • ifnv

      Mänkää nukkumaan taatat. Huomenna taas uusi trollauspäivä. Hyvää yötä.

    • SopivatHyvinHommaansa

      Kyllähän nuo tiltuääliöt ovat mitä sopivimpia edustamaan sitä omaa kehitysmaatansa.

    • kaalisopanlöyhkää

      Toivottavasti trollitehtaan ruokalaan on varattu kaalisoppaa riittävästi. Joutuvat trollitollot painamaan pitkää päivää suoli-kaksnelosella, jos tää Asovanmeren keissi pitkittyy.

      • ogd

        Trollit sulla on housuissasi taatto.


      • venäläinen.työperhe
        ogd kirjoitti:

        Trollit sulla on housuissasi taatto.

        Vituttaako sinua kun vaimosi myi tänään töissä kymmenelle miehelle, jotta saatte borsh keittoa huomenna pöytään päivälliseksi?


      • Mje aamulla sjaada lisa apu kirjoittaja osata parempi suomi kieli. Njut huva yo toivoa Pietari!


      • työvoimakoulutusta
        Trollitehdas kirjoitti:

        Mje aamulla sjaada lisa apu kirjoittaja osata parempi suomi kieli. Njut huva yo toivoa Pietari!

        Suosittelen opiskelua Suomen rajanaapurikaupungeissa, esimerkiksi Viipurissa opetetaan suomen kieltä asiakaspalveluun suuntautuneissa oppilaitoksissa. Спокойной ночи )))


      • työvoimakoulutusta kirjoitti:

        Suosittelen opiskelua Suomen rajanaapurikaupungeissa, esimerkiksi Viipurissa opetetaan suomen kieltä asiakaspalveluun suuntautuneissa oppilaitoksissa. Спокойной ночи )))

        Tjama eij vjarsinainen asiakaspjalvelu. Tjama infjormjaatijo pjalvelu.
        Ja Kjulla mje tjeemme mjuos opintomjatka Ljansi-Vjenajalle Hjelsinki!
        Oijta, oijta!


    • Sekopäistätouhua

      Kovin on aktiivista trollausta tällä hetkellä. Asiaan on selvästi panostettu.

    • Rfi
    • Keskiverto_kansalainen

      Ainoastaan USA trollit ovat kiihdyttäneet valheitaan.

    • Saattaa_syntyä_sellainen

      vaikutelma, että "venäjätrollit" jotenkin kiihdyttäisivät toimintaa.

      Mutta suurin syy siihen on kuitenkin se, että varsinkin venäjänvastainen sotapropaganda kiihtyy. Ja suuri osa siitä on niin tökeröä, että normaaliälyinen ihminen näkee sen läpi vaivatta ja kommentoi havaitsemaansa farssia.

      Hyvä esimerkki on vaikkapa tämänaamuisissa lehdissä julkaistu Euroopan hybridiuhkakeskuksen tutkimusjohtaja Hanna Smithin haastattelu, jossa Asovanmeren asema muuttuu villisti haastattelun sisällä. Ensin haastattelussa korostetaan että on olemassa Venäjän ja Ukrainan välinen sopimus jonka mukaan merialue kuuluu molemmille. Myöhemmässä kohdassa samaa haastattelua taas väitetään suoraan ettei alueesta ole olemassa sopimusta. Tämä on tietyntyyppisille propagandisteille tyypillistä ristiriitaista signalointia, jonka sinetöi väittämä siitä "että on merkityksetöntä vetoaako Venäjä aluevesiloukkauksiin, provokaatioon vai mihin".

      Onhan Hanna Smithin argumentissa VAU-efekti joka pistää hetkeksi hiljaiseksi. Muttei siitä syystä että argumenttinsa olisi niin vahva, vaan siksi koska se paljastaa käyttäjänsä menettäneen harkintakykynsä.

      Argumentti on yhtä vahva, kuin huuto siitä että on oikeassa koska ei kuuntele vastapuolen näkemystä. Peittää korvansa ja huutaa: LAL LAL LAL LAL LAL LAL LAL!

      Ilmeisesti ns. "Hybridiuhka" -tutkimus on vaarallista touhua mielenterveydelle.

      • kiihtelysvaaralle

        Wau, tarkkaa seurantaa jo aamulla varhain...
        Ja johtopäätös mielenterveyttä uhkaavasta vaarasta, sen allekirjoitan myös.


    • UkrainanRölli

      Seuraamme mielenkiinnolla voittaako YLE Ukrainan vaalit

    • Trollikka
    • HukkaanMeneeHAHAHAHA

      Tällaiset trollikampanjat eivät vain yksinkertaisesti toimi maassa, jossa on koulutettu väestö ja vapaa media.

    • Trolololollotiloo

      Vauhti kiihtyy
      Matti Ja Teppo

      Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy
      tule mukanani juhlimaan
      tää on paikka jossa kansa viihtyy
      täällä tunnelmasta kunnolla kiinni saan
      tänä yönä tosi vahva kestää
      monen tunnin päässä aamu on
      mutta kuka voisi meitä estää
      kun mä lennän sinun kanssasi aurinkoon
      lennän aurinkoon

      Viikko loppui vihdoinkin
      nyt saamme taas hengähtää

      vaikka minne mennä voikin
      on paikkani tää
      vain täällä voi irroitella
      vain täällä voi ihmistä rakastaa
      oon päällä sellaisella
      et hitaat ei meitä kiinni saa

      Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy
      tule mukanani juhlimaan
      tää on paikka jossa kansa viihtyy
      täällä tunnelmasta kunnolla kiinni saan
      tänä yönä tosi vahva kestää
      monen tunnin päässä aamu on
      mutta kuka voisi meitä estää
      kun mä lennän sinun kanssasi aurinkoon
      lennän aurinkoon

      Luulin että ihminen

      ei toista voi innostaa
      yllätys on täydellinen
      kun huomata saa
      et toinen on samaa maata
      ja juhlia rakastaa
      ja siksi voinkin taata
      ei hitaat, ei meitä kiinni saa

      Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy
      tule mukanani juhlimaan
      tää on paikka jossa kansa viihtyy
      täällä tunnelmasta kunnolla kiinni saan
      tänä yönä tosi vahva kestää
      monen tunnin päässä aamu on
      mutta kuka voisi meitä estää
      kun mä lennän sinun kanssasi aurinkoon
      lennän aurinkoon

      Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy
      tule mukanani juhlimaan
      tää on paikka jossa kansa viihtyy
      täällä tunnelmasta kunnolla kiinni saan
      tänä yönä tosi vahva kestää
      monen tunnin päässä aamu on
      mutta kuka voisi meitä estää
      kun mä lennän sinun kanssasi aurinkoon
      lennän aurinkoon
      lennän aurinkoon
      lennän aurinkoon

    • RUStrolls

      On siinä muutama jolki-palki raikunut, kun tiltut on hälytetty extravuoroon tän Venäjän suorittaman Asovanmeri-perseilyn takia. Tuskin tuollaista trollaushommaa kukaan mielellään lähtee tekemään, ainakaan ylitöihin.

      Älkööt tulkitko tätä kuitenkaan minkäänlaisena sympatian osoituksena venäjätrolleille. Joutosakkia, joka ei saa kunnon töitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe