Vaimo kertoi haluavansa seksiä 3 krt viikossa. Itselleni riittää hyvinkin 1 kerta viikossa. Onko kellään vastaavasta kokemusta tai miten ristiriidan olette ratkaisseet?
Vaimon halut?
8
413
Vastaukset
- Tissi86
No panet sitä kolme kertaa viikossa!
- Cinos
Olen yrittänyt mutta ei vain onnistu.
Voin tulla avuksi tyydyttämään vaimoasi.
- Cinos
Uskon kyllä se. Olen ehdottanut mu ei liiemmin oo lämmennyt(vielä). Sanoo että ei kukaan minua halua panna, toisaalta sanonut myös että eihän multa mitään olisi pois. Hieman ristiriitaista???
Millainen mies siellä olisi - OuluM40
Jos Oulun seudulla niin löytyy mies joka voi tulla tilallesi pari kertaa viikossa.
Cinos kirjoitti:
Uskon kyllä se. Olen ehdottanut mu ei liiemmin oo lämmennyt(vielä). Sanoo että ei kukaan minua halua panna, toisaalta sanonut myös että eihän multa mitään olisi pois. Hieman ristiriitaista???
Millainen mies siellä olisiKokenut hyväkuntoinen, -runkoinen hyvällä varustuksella.
- Kolmistaankivaa
Eiköhän tuo apumies olisi luontevin tapa ratkaista ongelma. Mieti ihan aluksi omat kaverisi läpi, onko heistä joku sellainen, kenen haluaisit nähdä hoitelemassa vaimoasi. Jos löydät mieleisen, niin sitten vain lämmittämään ajatusta ja viemään ajatusta konkreettiseen suuntaan eli alat ehdottelemaan asiasta vaimollesi. Sitteen jos alkaa vaihtumaan valo vihreälle, niin juttele kaverillesi että tällainen tilanne.. ja haluaisit, että..
- xxMaxx
Näitkö postaukseni? Voisiko nämä ongelmat kumota toisensa?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15473820/kumppanin-sairaus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841672
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8862
- 54862
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80735Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172720