Tämän takia äänestän SDP:tä

hyvä.päätös

13

371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinensamanmoinen

Minä äänestän kyllä demareita muutenkin, haiskahti sitten mikä haiskahti ja kun kepulainen tyynnä kyntää aurallansa niin minä sanon sille päivää. Mutta ei siinä mitään, hyvän päätöksen olet tehnyt.

• Haluaako alottaja autokyydin itärajalle?

• KunKysyit

En minä aloittajasta tiedä mutta jos olet menossa Ilomantsiin päin niin voisin poiketa. Olen muuten SDPn vapaajäsen, siis ikäni puolueeseen kuulunut.

• tuomosaa

Kannattais tuulettaa huushollia välillä koska se voi olla oma pesä mikä haisee.Minä en äänestä sossuja vaikka hukkuisin paskaan.

• ranteetvaanvilkkus

Vai miettisit sinä politiikkaa paskaan hukkuessasi, et sitten niinku apua ajattelisi huutaa? EN PERKELE ÄÄNESTÄ SOSSUJA, EN PERKBLE ÄÄBBBESBBÄ SOSBRMMMNNnnn.....

• Christ

Lestat on pakotettu äänestää kepuleita. Ei piäse taivaaseen muuten. Kuolemansynti äänestää muita puolueita. Hukkukaa vaan lehemän paskaan!

• Varmaatietoa

Joo niinhän sitä seuroissa saarnattiin että Sdp on saatanasta ja persut perseestä ja kepuleita äänestämällä saa yhtävarman taivaspaikan kuin kepuleiden vaalilupaukset. Puhuja kehoitti vielä laulamaan kommunistisen työväenpuolueen lauluja kuusi kertaa päivässä kahden piimän kera, kolmen oluen ja neljän vodkapaukun säestämänä niin saattaa saada ainakin varapaikan taivaasta. Helvettiin joutuu jokatapauksessa jos ajatteleekin SDPtä vaikka itse Jeesus olisi sosialisti, se on varma tieto.

• Haisee_joku_muukin

Maahanmuuttajat tervetulleita.
      Oulun sd-piiri:
      Maahanmuuttajat tervetulleita
      SDP:n Oulun piiri toivottaa maahanmuuttajat tervetulleiksi ja toivoo,
      että heidän kotoutuminensa tapahtuu mahdollisimman nopeasti.

Jos näin tehdään täällä haisee kohta muu paska kuin lehemän paska.

• EttäsKehtaat

Maahanmuuttajat ovat veljiäsi ja sisariasi joten en ymmärrä siivotonta kielenkäyttöäsi. Joulun aikaan sentään ollaan valmistautumassa.

• meeraittiiseenilmaan

Pakkoko sitä on navetassa asua?

• Christ

Eiköhän se lestakepu Sippi niitä mamuja tänne touhus ku lupas talonsakin niiden käyttöön.. Tuli heti 32000 elättiä Suomeen!!!!!!!!!

• Cutr

Ei ne kotio mee. Ku Soini ja orpo ja sippi niitä Paapoo.

• ihujdvs
        Cutr kirjoitti:

Ei ne kotio mee. Ku Soini ja orpo ja sippi niitä Paapoo.

Eiköhän niitä päähänpotkijoita ole kuitenkin enemmän mitä paapojia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4393
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      58
      3062
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2521
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      116
      2340
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2023
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1977
    7. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      75
      1863
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      224
      1733
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe