Saako nukkuvaa naida? Siis nukutteko erillään vaikkakin samassa sängyssä? Itse pidän kovasti nukkumisesta toisessa ihmisessä kiinni. Niin sanotussa lusikka asennossa. Puolisoni ei pidä siitä. Ei halua aamulla herätä aamuerektio pakaroissa.
Siksi nukumme nyt varmuuden vuoksi kaukana toisistamme. Alussa hyväksyin ajatuksen omista peitoista ja kaukana toisesta. Ajan myötä olen ruvennut kaipaamaan toisen ihon lämpöä. Miten te sovitatte nukkumistapanne vai ovatko ne samanlaiset?
Heräämis asento
AamullaHerätessä
1
353
Vastaukset
- HerrLederhose
Nukumme alasti ja usein myös lusikassa. Puolisoni tosin tykkää aamuerektiostani. Meillä on puolin ja toisin hyväksikäyttösopimus, eli toista saa hyväksikäyttää myös nukkevana ;) Molemmista on ihanaa herätä sisäkkäin ja tässä olemme molemmat aloitteellisia.
Ikävää jos puolisosi ei tykkää.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839