Saako nukkuvaa naida? Siis nukutteko erillään vaikkakin samassa sängyssä? Itse pidän kovasti nukkumisesta toisessa ihmisessä kiinni. Niin sanotussa lusikka asennossa. Puolisoni ei pidä siitä. Ei halua aamulla herätä aamuerektio pakaroissa.
Siksi nukumme nyt varmuuden vuoksi kaukana toisistamme. Alussa hyväksyin ajatuksen omista peitoista ja kaukana toisesta. Ajan myötä olen ruvennut kaipaamaan toisen ihon lämpöä. Miten te sovitatte nukkumistapanne vai ovatko ne samanlaiset?
Heräämis asento
AamullaHerätessä
1
338
Vastaukset
- HerrLederhose
Nukumme alasti ja usein myös lusikassa. Puolisoni tosin tykkää aamuerektiostani. Meillä on puolin ja toisin hyväksikäyttösopimus, eli toista saa hyväksikäyttää myös nukkevana ;) Molemmista on ihanaa herätä sisäkkäin ja tässä olemme molemmat aloitteellisia.
Ikävää jos puolisosi ei tykkää.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022191
- 561151
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol881091Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.79897Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu37892Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.61821Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan
Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.216783- 42725
- 91691