Miten eri firmat pitää pikkujouluja työntekijöilleen/muistaa joululahjana.
Pikkujoulut
15
1196
Vastaukset
- Volvotdii
Pitkä kaavan mukaan juomat ja ruoat eräs firma, jonka omistaja ei pröystäile polossella.. Tavallinen vanha bemali. Lisäksi työntekijät saa 500e joulurahaa, näin kuulin teebeellä.
- Kikyälissää
Viime vuonna Euroopan johtava firma tarjos kuivanjouluruoan(ei juomatarjoilua), joululahjaksi elokuvalipun ja halvimman melkein päiväysvanhan suklaarasian, jos oli mennyt kyselen. niitäkään ei jaettu automaattisesti. Ei minkäänlaisia pikkujouluja eikä mitään yhteisiä reissuja yli 5 vuoteen.
- Rispektii
Ai ai miten ahneita!
Työläiset siis, koko vuoden nautittu hyvää urakka liksaa pikku ammattitaidolla ja ilman hikeä, on kesälomat, vaput, juhannukset, kikyt, kakut silloin tällöin, joulut, uudet vuodet ym ym mitä yrittäjäparat vain kerkee teille maksullisina tyrkyttää ja vielä pitäisi pikkujouluja ja risteilyistä tarjoamisien keralla saada!
Vähän nyt tolkkua vonkaamiseenne!- sdsa
Miksi Suomi24 poistaa kommentteja joissa kyseenalaistetaan orjatyön järkevyys?
- wkwlkei
Ja niitä kommentteja ei poisteta joita pyyydetään. Ylläpito on puolueellinen ja turvaa vaan oman selustansa. Nokkimisjärjestys.
- Serlokholmesjajon
Meiran virmasta tyämiähet varaastaa niin palajo ,et siin on heitän lahjansa.
- Teurastaja
Mahtaa olla laadukasta jos pitää n.... a työpaikkansa.
Sanoisin kuitenkin ettei kannata.
Mutta n....a voi ja pitääkin työpaikalla. - Kassiuslei
Tutkittua tietoa tyämiähet on kovia viemään tavaroota kotiansa.🍔
- Teurastaja
Mitäs väliä jos lainaavat ja joskus palauttavat?
- Parhaatmukaan
Vihtasaunalla juhlittiin pikkujoulua,Mää ja pari muuta kaveria.
- Munuaismiew
Pikkujouluissa saa naida kaikkien kanssa jippii.
- ifis
Pullo kossua per nenä ja lanttulaatikkoo .sehän riittääkin...´´
- Persanus
Missä niin reilusti jotta kossua pullo ja lanttulooraa, ei virroilla vaan mä usko?
Onko orjatyötäkin tarjolla?
Oon Master joten työnjohto ainesta, mikä laitos niin saavat kunnon ruoskijan niin ei turhat vikinät kantaudu s 24 : e?
Ne on S/M sivusto kamaa ja tulosta tulee, luotan Sipilään suureen ajattelijaan ja näkijään.
Disipliiniä ja prispektii sekä palkat omistajille ja köyhäkyykkyä mm lisä kikyä elikäs nam kinkyä kurjille.
Eli mihinkä yhtiöön cv:ni voin lähettää kiitos? - Anonyymi
Pikkujoulut? Mitkä pikkujoulut?
- Anonyymi
Esim suklaarasia on hyvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408