Voiko exän kanssa olla ystävä jos ex huorittelee nykyistä?

Erosta kuusi vuotta, kummallakin ollut suhteita tämän jälkeen ja nyt olen löytänyt naisen joka todella miellyttää minua...mutta ex huorittelee tätä yhtenään...tähän asti olen ollut väleissä exän kanssa (yhteiset lapset), mutta alkaa olla keinot vähissä miten jatkaa. Näitä tilanteita varmaan muillakin, miten olette ratkaisseet ongelman?
Ilmoita

No onpa ilkeä exä tai sitten vaan epävarma. Vissiin olet löytänyt kelpo ladyn rinnallesi kun exä noin hernettä nenään vetää. Kokee huonommuutta. Mielestäni asiatonta käytöstä exältä nimitellä noin. Tuosta huomauttaminen tuskin auttaa kun ei järkevä ja tolkku tuolla tavoin nimittele lastensa isän uutta naista.
Tuntuisi oudolta jatkaa ystävyyttä tällaisen exän kanssa. Asiallisen etäinen neutraali kaveruus yhteisten lasten takia lienee ainoa mahdollisuus.
1
Ilmoita
Aika tyhmä ihminen on eksäsi. Ystävyyden jatkosta ja sen kannattavuudesta voit päättää kuitenkin vain sinä. Sano nyt ainakin asiasta, koska hänellä ei selvästi ole kykyä sympatiaan. Jos homma jatkuu ja et jaksa kuunnella, niin sitten päätös lienee helppo.
1
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Voiko exän kanssa olla ystävä jos ex huorittelee nykyistä?

Erosta kuusi vuotta, kummallakin ollut suhteita tämän jälkeen ja nyt olen löytänyt naisen joka todella miellyttää minua...mutta ex huorittelee tätä yhtenään...tähän asti olen ollut väleissä exän kanssa (yhteiset lapset), mutta alkaa olla keinot vähissä miten jatkaa. Näitä tilanteita varmaan muillakin, miten olette ratkaisseet ongelman?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta