Voiko exän kanssa olla ystävä jos ex huorittelee nykyistä?

1Mies

Erosta kuusi vuotta, kummallakin ollut suhteita tämän jälkeen ja nyt olen löytänyt naisen joka todella miellyttää minua...mutta ex huorittelee tätä yhtenään...tähän asti olen ollut väleissä exän kanssa (yhteiset lapset), mutta alkaa olla keinot vähissä miten jatkaa. Näitä tilanteita varmaan muillakin, miten olette ratkaisseet ongelman?

7

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fifi-sivusto

      No onpa ilkeä exä tai sitten vaan epävarma. Vissiin olet löytänyt kelpo ladyn rinnallesi kun exä noin hernettä nenään vetää. Kokee huonommuutta. Mielestäni asiatonta käytöstä exältä nimitellä noin. Tuosta huomauttaminen tuskin auttaa kun ei järkevä ja tolkku tuolla tavoin nimittele lastensa isän uutta naista.
      Tuntuisi oudolta jatkaa ystävyyttä tällaisen exän kanssa. Asiallisen etäinen neutraali kaveruus yhteisten lasten takia lienee ainoa mahdollisuus.

    • HelppoPäätös

      Aika tyhmä ihminen on eksäsi. Ystävyyden jatkosta ja sen kannattavuudesta voit päättää kuitenkin vain sinä. Sano nyt ainakin asiasta, koska hänellä ei selvästi ole kykyä sympatiaan. Jos homma jatkuu ja et jaksa kuunnella, niin sitten päätös lienee helppo.

    • eroontostaroskasta

      En ite olisi tollasen exän/ämmän kuvatuksen kanssa missään tekemisissä. Osottaa sulle samalla miten heikko paska on ihmisenä kun ei vieläkään ole päässyt näemmä yli eikä kunnioita sun valintoja. Plus toi taitaa olla tavallaan passiivisagressiivista sodankäyntiä että haukkuu nyt ihmisiä joista välität... mä laittaisin sinuna kaikki välit poikki

    • kisallista

      Miten ikävää että x.säsi on alentanut itsensä likakaivoon.
      Sinulla ei ole paljo muita vaihtoehtoja kuin sulkea korvasi noin saastaiselta puheelta. Onhan sinun pakko olla hänen kanssaan yhteydessä lastenne takia. Kohtele uutta ystävääsi kunnioituksella. olemalla esimerkkinä lapsillesi , kuinka kodella toista ihmistä.

      Muista aina ettet koskaan ala-arvioi lastesi äitiä heidän kuullen. Avioerot satuttavat eniten juuri lapsia. Tee kaikkesi että lapsesi tuntevat olonsa turvallisiksi ja rakastetuiksi luonasi.

      Kerrot että sinulla on ollut useita naisystäviä eronne jälkeen.
      On todellakin parasta ettet esittele heitä lapsillesi ennenkuin olet varma että nainen on kanssasi pitkälle tulevaisuuteen. älä anna lapsillesi tilaisuutta alkaa luottamaan uuteen naiseen, joka kohta taas häippäseen pois kuvioista.
      Se tekee valtavaa hallaa lapsillesi. Yksi luotettavaksi tunema aikuinen taas revitää irti heidän jo rikkonaisesta elämästä.

      Tuo saattaisi rauhoittaa x.ääsikin kun lapset eivät näe vieraita naisia kodissasi heidän luonasi viettämällä ajallaan.

    • Mikähänseitseon

      Erosta noin kauan mitäpä ex enään on sanomista. Anna sen huoritella sehän sen mielipide. Muistuta myös ettei lapsille kerro. Ikäviä nämä katkerat ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä. Riippuu vähän siitä mikä teidän eron syy oli.

    • Siitäpuhutaan

      No pitäisikö siltä exältä kysyä, miksi se huorittelee. Tiiätpähän sitten syyn käytökseen.

    • monestihuomattu

      Mustasukkaisuutta voi ilmetä tosinkin, pitkäaikainen puolisoni "huorittelee" ex seurustekumppaniani, olen kertonut naisen pettäneen mua seuruteluaikanamme ja siksi erosimme ja kun ex muija moikkaa tai yrittää tulla jutustelulle muija sanoo et pitääks ton horon tulla tänne pysyis poissa. Sitten muija sättii mua jos olen vaivalloisesti moikannut takaisin. Välillä tuntuu kuin tämä ex kumppani haluis jotenkin tehdä puolissostani mustasukkaisen flirttailemalla mulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe