Ikävöin sinua, mies

Ikävöin sinua aina vaan. Olet minulle tässä maailmassa se ihminen, joka on kaikkein tärkein. Ja joka merkitsee minulle enemmän kuin kukaan.

Rakastan sinua varmaan aina. Olen yrittänyt unohtaa, mutta tiedän, että silloin vain yritän huijata itseäni. Eikä niin voi elää.

11

690

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti HT löydät kaipaamasi!

      Tsemppiä!

      T: Ei ap.

    • Tuula-Hannele-

      Olen Tuula Hannele, ja haluan jättää
      Christer pankkiirin ja palata luoksesi,
      jo yhteisen Eero-poikammekin tähden.

    • Tuula-Hannele

      Haluan tietää..
      Hannele Tuula olen...
      Rakastan sinua yhteisen poikamme Eeron isä...
      Haluan lakata elämästä haureudessa Christerin kanssa
      Rakas..

    • Mullaonkylläpuhelin

      Vai niin? Tuota en tiennyt.

      • Uskaltaako siihen puhelimeen lähettää mitään..? Ja hyödyttääkö se mitään?

        Veikkaan, että on loppujen lopuksi paljon asioita, joita et tiedä. Vaikea sanoa, mitä minusta olet nähnyt tai millaisena olet minut nähnyt, mutta luulen, että et sitten kuitenkaan tunne minua hirveästi. Kun ei koskaan tullut mahdollisuutta tutustua paremmin. Moni asia jäi vain oletusten ja luulojen tasolle, enkä ole osannut enkä pystynyt olemaan sellainen, kuin oikeasti olen. Erityisesti siksi, koska olen suojellut itseäni ja toisaalta peitellyt tunteitani sinuun niin paljon kuin olen pystynyt. Se harmittaa.


      • Enkä peitellyt tunteitani siksi, ettenkö olisi halunnut sinua, vaan juuri päinvastaisista syistä. Toisaalta usein vaikutti siltä, etteivät tunteeni olleet toivottuja, toisaalta mietin myös sitä, mitäköhän ajattelisit siitä, että tunteeni olivat heti alusta asti niin voimakkaat, että tiesin oikeastaan heti, että haluaisin elää kanssasi koko loppuelämäni, ja että olen oikeasti lähinnä itkenyt ja ikävöinyt kaikki nämä vuodet. Ja samalla, kun tunteita on niin paljon, myös menettämisen pelko on ollut ihan hirvittävä.


      • Mitä tuumaisit, jos tämä asia puhelimeesi ilmestyisi viestillä?


      • Yksimiesvastaa
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Mitä tuumaisit, jos tämä asia puhelimeesi ilmestyisi viestillä?

        Kannattaa lähettää. Ainakin itse olisin otettu tuollaisesta viestistä.


      • Yksimiesvastaa kirjoitti:

        Kannattaa lähettää. Ainakin itse olisin otettu tuollaisesta viestistä.

        Mutta en tiedä, mitä hän tuumaa. Olisiko se ok, vai onko kenties tuo täällä oleva "olet käsittänyt väärin, jos luulet toimineesi oikein" -ketju häneltä minulle... Mitäköhän tässä taas oikein ajatella ja miten toimia...


      • Onkosulla
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Mutta en tiedä, mitä hän tuumaa. Olisiko se ok, vai onko kenties tuo täällä oleva "olet käsittänyt väärin, jos luulet toimineesi oikein" -ketju häneltä minulle... Mitäköhän tässä taas oikein ajatella ja miten toimia...

        sitten hänen numero ja mistä olet sen saanut?


      • sekertoopaljon
        Haluaisintietää kirjoitti:

        Mutta en tiedä, mitä hän tuumaa. Olisiko se ok, vai onko kenties tuo täällä oleva "olet käsittänyt väärin, jos luulet toimineesi oikein" -ketju häneltä minulle... Mitäköhän tässä taas oikein ajatella ja miten toimia...

        Lähetä se viesti niin sillä selvität.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe