Ikävöin sinua, mies

Ikävöin sinua aina vaan. Olet minulle tässä maailmassa se ihminen, joka on kaikkein tärkein. Ja joka merkitsee minulle enemmän kuin kukaan.

Rakastan sinua varmaan aina. Olen yrittänyt unohtaa, mutta tiedän, että silloin vain yritän huijata itseäni. Eikä niin voi elää.

11

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti HT löydät kaipaamasi!

Tsemppiä!

T: Ei ap.

• Tuula-Hannele-

Olen Tuula Hannele, ja haluan jättää
      Christer pankkiirin ja palata luoksesi,
      jo yhteisen Eero-poikammekin tähden.

• Tuula-Hannele

Haluan tietää..
      Hannele Tuula olen...
      Rakastan sinua yhteisen poikamme Eeron isä...
      Haluan lakata elämästä haureudessa Christerin kanssa
      Rakas..

• Mullaonkylläpuhelin

Vai niin? Tuota en tiennyt.

• Uskaltaako siihen puhelimeen lähettää mitään..? Ja hyödyttääkö se mitään?

Veikkaan, että on loppujen lopuksi paljon asioita, joita et tiedä. Vaikea sanoa, mitä minusta olet nähnyt tai millaisena olet minut nähnyt, mutta luulen, että et sitten kuitenkaan tunne minua hirveästi. Kun ei koskaan tullut mahdollisuutta tutustua paremmin. Moni asia jäi vain oletusten ja luulojen tasolle, enkä ole osannut enkä pystynyt olemaan sellainen, kuin oikeasti olen. Erityisesti siksi, koska olen suojellut itseäni ja toisaalta peitellyt tunteitani sinuun niin paljon kuin olen pystynyt. Se harmittaa.

• Enkä peitellyt tunteitani siksi, ettenkö olisi halunnut sinua, vaan juuri päinvastaisista syistä. Toisaalta usein vaikutti siltä, etteivät tunteeni olleet toivottuja, toisaalta mietin myös sitä, mitäköhän ajattelisit siitä, että tunteeni olivat heti alusta asti niin voimakkaat, että tiesin oikeastaan heti, että haluaisin elää kanssasi koko loppuelämäni, ja että olen oikeasti lähinnä itkenyt ja ikävöinyt kaikki nämä vuodet. Ja samalla, kun tunteita on niin paljon, myös menettämisen pelko on ollut ihan hirvittävä.

• Mitä tuumaisit, jos tämä asia puhelimeesi ilmestyisi viestillä?

• Yksimiesvastaa
        Haluaisintietää kirjoitti:

Mitä tuumaisit, jos tämä asia puhelimeesi ilmestyisi viestillä?

Kannattaa lähettää. Ainakin itse olisin otettu tuollaisesta viestistä.

• Yksimiesvastaa kirjoitti:

Kannattaa lähettää. Ainakin itse olisin otettu tuollaisesta viestistä.

Mutta en tiedä, mitä hän tuumaa. Olisiko se ok, vai onko kenties tuo täällä oleva "olet käsittänyt väärin, jos luulet toimineesi oikein" -ketju häneltä minulle... Mitäköhän tässä taas oikein ajatella ja miten toimia...

• Onkosulla

Mutta en tiedä, mitä hän tuumaa. Olisiko se ok, vai onko kenties tuo täällä oleva "olet käsittänyt väärin, jos luulet toimineesi oikein" -ketju häneltä minulle... Mitäköhän tässä taas oikein ajatella ja miten toimia...

sitten hänen numero ja mistä olet sen saanut?

• sekertoopaljon

Lähetä se viesti niin sillä selvität.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109