Jarinhotelli3 - Onko töitä tarjolla?

kasvendist

Hei!
Olen tuore tässä adventtikirkon piirissä ja vieläkin kotia etsiskelen, mutta töitä tarvitsisin näin ensinnäkin päästäkseni eroon entisestä elämästäni?
Olen tunnetusti hyvä työmies - ainakin ollut entisessä elämässäni!

6

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adventtikultin piirissä sinusta tulee maallikko ja talkoolainen sekä hyväksikäytön uhri.
      Pääset eroon entisestä elämästäsi parhaiten, kun et anna pikkusormeasi jollekin made in USA lahkolle, jonka perimmäinen terkoitus on saada mahdollisiman suuri taloudellinen hyöty liiketoiminnalleen jäsenistöään kusettamalla ja sitä hyväksi käyttäen.

• Yksityiseen kotisivutilaani ei pääse esimieheksi, ei johtajaksi ei tuomarin virkaan -kuuluu kansalais-oikeuksiin esittää omaa luonnollisen henkilön mielipidettä mitä ajattelee Raamatun kirjoituksista.
      Ei eläkepäivilleni sen kummemmin solmimatta kanssani työsopimusta. Pitää olla työsopimus että voin päätellä alaistaitovaatimukseni, ja näen vastike-suorite perusteisen sopimuksen mistä olen sopinut.
      En ole solminut ainuttakaan sopimusta alaistaidoista tai johtajuudesta eläkepäivilläni.

Työntekijöitä ei ole varaa palkata ja saan lakanat pesukoneessa puhtaaksi.

• Sopimus-vanhentunut

Minkälaisen työsopparin Jari teit aikanaan adventtikirkon kanssa?

• Sopimus-vanhentunut kirjoitti:

En ole koskaan ollut työntekijä, eli en minkäänlaista työsopimusta ole tehnyt koskaan.

Olen ollut yhdistystoiminnan talkoo tehtävissä joita on yhdistyksen demokratia jakanut palvelutehtäviä määräajaksi.

Kaikki yhdistystoiminta toimii sellaisella talkoo voimilla armaassa maassa.

Ihmisten kanssa ei solmita sopimuksia kun jäseniä otetaan. Kaste on ainoa ja kasteeseen liittyvä.
        Näin se on jokaisessa -myös luterilaisessa kirkossa. Lut.kirkossa ei kysytä mitään kun ihmisiä lapsena liitetään jäseniksi.

Kastetilaisuuksissa on ns. "kastejohtaja" tms. joka päättelee ihmisten uskon laadun, on ammattipappi -pastori.

Tämä on totta kaikissa uskonnollisissa piireissä -myös valtionkirkossamme.-

Minä en tee protestia Adventtikirkkoa vastaan, en jaksa eläkepäivilläni olla mukana. Ei sen kummempaa.- Minulla on ollut työelämä, ja se riittää. Olen ollut liian aktiivinen aikoinaan, liian ahkera suorittamaan, aina valmis pyydettäessä- ja en ole siitä toipunut niin paljon, ja seurakunnan demografinen rakenne on sellainen että poikamies on perheellisten kanssa yksin.

Minulla meni työelämässä uupumuksen jälkeen 20-25 vuotta että saatoin ajatella että olisi mahdollista palata samaan takaisin missä väsyin. Tukkumyyjänä uupuminen -voimat loppuivat työpöydälle- aiheutti sen että havaitsin 20 vuoden kuluttua etten ollut soittanut puhelimella ainuttakaan puhelua. Työssäni oli niin paljon puhelimessa oleskelua.

Adventtikirkko ei ole yhtynyt maailman syntiin teologiassaan.
        Adventtikirkossa voi kansalainen mainiosti viettää Kristus evankeliumin Raamatun uskonnon mukaista elämää. -Suositan lämpimästi tässä merkityksessä Adventtikirkkoa.
        Ihmis-suhteiden kanssa ihminen joutuu tekemisiin aina joka paikassa, ei kirkkojen ihmisten ryhmät ole koskaan poikkeuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2469
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      72
      2301
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1304
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      112
      1122
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      71
      1098
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      231
      978
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      919
    8. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      10
      847
    9. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      47
      789
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      786
    Aihe