Hyvä kun joku kouluttaa vähän mulkkuja

nenämies

Kun kukaan ei puutu niin tuollaiseksi menee, hyvä kun joku kouluttaa vähän mulkkuja.
Kaikki ole mulkkuja vaan ottavat muista mallia ja ajavat samalla lailla sitten.
Sarjassamme venäläistä liikennettä https://www.youtube.com/watch?v=BiZMG5sl7_E

15

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TajuKankaalleVaan
      • tajumies

      • TajuKankaalleVaan

      • mopo.mies

        Kyllä, öykkärimulkku pudotetaan :) Mopomies näyttää vähän että mikä on ajojärjestys, ei kiilailla ja öykkäröidä..


    • Kyllä suomalainen liikennekulttuuri on vielä ihan ok kun sitä vertaa venäläiseen. Suomessakin on näitä kyrpiä jotka ovat ottaneet itselleen oikeuden perseillä liikenteessä, ajamalla omien sääntöjen ja mieltymysten mukaan. Oma eteneminen on ainoa mikä kiinnostaa tätä ihmisryhmää. Suomessa ei liikenneraivo ainakaan toistaiseksi ole niin raivoisaa että kättä pidempiin tai peräti tuliaseisiin olisi turvauduttu muiden opettamisessa. Venäjällä se on jo jokseenkin arkipäivää. Kyrpäily liikenteessä tietty lisääntyy Suomessakin ja opettajiakin varmasti löytyy.

    • htrjty

      Liikuttakaa sitä ahterianne 80 ei jatku loputtomiin, monta kertaa tuo teidän tuittuilunne johtuu ihan vain ette ole huomannut nopeusrajoituksen muuttuneen sataseen "kylläpä sitä muut ajaa kovaa" nillin nillin.....

      • Tapoja

        Muista nyt taas kerran: Tiellä ei ole pakko ajaa suurinta sallittua nopeutta.

        Jos edellä menevän nopeus ei riitä, mene ohi. Jos et kykene ohittamaan 20km/h nopeuserolla, sinulla on ongelma. Äläkä sitten jää siihen eteen hidastelemaan ohitettuasi. Sinullahan piti olla kiire...


    • s-nan_tunarit

      Hei pliis älkää julkaisko noita venäläisten kohelluksia. Joku lippispäinen vielä ottaa opikseen. Suomalaisen liikennekulttuurin heikkoudet ovat pahimmillaankin kevyttä kamaa itänaapurin tempauksiin verrattuna. Sieltä saa hienoja videoita siitä, kuinka sääntöjen vastaisesti ajava kuolee näyttävästi. Julkaiskaa niitä, jos haluatte kasvattaa meidän nuoria.

      • AdressiinNimiäVaan

        Päin vastoin! Venäläinen liikennekulttuuri tännekin, ja nopeasti. Saisi kantaa esim. Tuliasettakin, jolla törtöt eliminoitaisiin heti paikan päällä.
        Siispä viidakon lait myös suomalaiseenkin liikenteeseen.
        Loppuu se iänkaikkinen valitus ja voivottelu, ettei liikenteessä saa tehdä yhtään mitään!!


      • KyrvälleNappiOtsaan
        AdressiinNimiäVaan kirjoitti:

        Päin vastoin! Venäläinen liikennekulttuuri tännekin, ja nopeasti. Saisi kantaa esim. Tuliasettakin, jolla törtöt eliminoitaisiin heti paikan päällä.
        Siispä viidakon lait myös suomalaiseenkin liikenteeseen.
        Loppuu se iänkaikkinen valitus ja voivottelu, ettei liikenteessä saa tehdä yhtään mitään!!

        Sinun valitus ja voivottelu loppuisi varmasti ensimmäisten joukossa. 9mm. nappi otsassa.


      • AdressiinNimiäVaan
        KyrvälleNappiOtsaan kirjoitti:

        Sinun valitus ja voivottelu loppuisi varmasti ensimmäisten joukossa. 9mm. nappi otsassa.

        Ja kuitenkin olet itse ensimmäisenä itkemässä suomalaisen liikenteen toivottomuutta, kun kaikki eivät ajakkaan samaan tapaan koheltaen, kuin sinä, ja ovat mielestäsi vain teiden tukkona. Sellaiset saavat sen ensimmäisen napin ohimoonsa.


      • KyrvälleNappiOtsaan
        AdressiinNimiäVaan kirjoitti:

        Ja kuitenkin olet itse ensimmäisenä itkemässä suomalaisen liikenteen toivottomuutta, kun kaikki eivät ajakkaan samaan tapaan koheltaen, kuin sinä, ja ovat mielestäsi vain teiden tukkona. Sellaiset saavat sen ensimmäisen napin ohimoonsa.

        Näytä mulle missä olen itkenyt suomalaisen liikenteen toivottomuutta??? Kerro mulle sekin että mistä tiedät miten ajan??


    • närhenmunat

      Näistä kirjoituksista todella näkee, millaisia törkimyksiä ja ajokyvyttömiä meidänkin suomi-liikenteessä on. Minusta ajo kyvytön on sellainen, joka ei pysty ajamaan liikenne sääntöjen mukaan, esim,. nopeusrajoituksia noudattaen tai olla ajamatta suojateillä jalankulkijan päälle.
      Liikennekulttuuri pahenee ja senpä vuoksi valtiovallan pitäisi tajuta ottaa kovat keinot käyttöön,. Mitään sen kummempaa ja helpompaa konstia siihen ei olisi kuin vain se, että otettaisiin autot heti takavarikkoon ja kuskattaisiin romu-ukon laanille hajotettavaksi.

      • Miksi aina otetaan nopeusrajoitus esiin? Eilen ajelin jonkun tojotistin perässä, joka ajeli jatkuvasti vähintään 20 km/h alle rajoituksen. Oikealle kääntyessään ryhmittyi ensin sen verran vasemmalle, että olin jo itse menossa oikealta ohi, kun tuo keksi pistää vilkun päälle. Vasemmalle kääntyvässä mutkassa koukkasi puolen auton verran vastaantulijoiden kaistalle. Melkein jokaisessa risteyksessä auto piti pysäyttää, siltä varalta että jostain tulee joku (?), siis riippumatta siitä tuleeko. Kun vasemmalta sitten tuli, niin siinä odoteltiin, kunnes tuo tajusi mennä ensin...

        Ajokyvyttömyyttä on monenlaista ja laissa on muitakin pykäliä kuin ylinopeus. Suurin osa onnettomuuksista ei edes aiheudu ylinopeudesta, joten miksi sitä aina tuijotetaan?


      • LiianLepsutSanktiot

        Ja jo seuraavana päivänä tuollainen koheltaja on taas liikenteesä sähläämässä jollain toisella autolla.
        Ainoa tehokas keino on laittaa saman tien kaltereiden taakse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9194
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2698
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      150
      2484
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1458
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1320
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    Aihe