TV7 = nepostismi eli sukulaisten suosiminen

Totuusainatuleeesiin

Nepostismi on sukulaisten perusteeton suosiminen ja se kukkii TV7:ssä. TV7 on Ojaresten suvun perheyritys, joka käyttää hyväkseen suomalaisten krirtityjen uskoa Jumalaan. Yrityksessä on 2 johtajaa - Mirja ja Martti Ojarekset. Tytär Maarit on talouspäällikkö. Poika Rami on kanavanpäällikkö. Toinen poika Juhani on myös hallintotehtävissä, hallituksen jäsen ja kaiken lisäksi työsuojeluvaltuutettu. Tämä on nepotismi äärimmillään, josta lahjoittajien tulisi olla tietoisia ennen kun he antavat rahansa Ojaresten käyttöön.

Ojarekset käyttävät työntekijöihinsä ei ainoastaan työnantajan valtaa vaan markkinoimaansa "yliluonnollista profeettojen" valtaa. Työntekijöitä ajetaan nurkkaan, työntekijä ei saa selvitettyä mitään asiaa, koska Ojatekset pitävät yhteistä rintamaa. Jos on ongelma, perätön moite tms. niin johtajien vastaus, että "pitää rukoilla". Niin siinä työntekijä rukoilee uupumuksiin, mikään ei muutu. Lopuksi tajuaa, että TV7:ssä kristittyjen henkilökohtaista uskoa käytetään heitä vastaan.

Koko kanavan toiminta perustuu Ojaresten itse keksittyihin ilmestyksiin, joilla katsojat aivopestään. Tämä tehoaa Suomen uskoviin, joita käytetään hyväksi silmittömästi. Tästä kristillisyys on kaukana.

21

2154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yghfidnkw

      Niinpä...
      Tuo ei ole Jumalasta. Jumala antoi hyviä työntekijöitä, jotka kuitenkaan eivät saaneet edetä. Jumala hoitelee tuonkin. Miksi kerätä rahaa ja valtaa jos on uskossa. Ei se taivaassa mitään hyödytä jos sinne pääsee.

    • Sudetlampaidenvaatteissa

      Näissä kristillisissä järjestöissä johtoasemissa on usein ne ihmiset, joita ei pitäisi olla johtamassa. Usko on heille elinkeino, jolla rahastaa, ja muut kristityt ovat vain välineitä.

      Nämä johtajat käsittelevät kristittyjä kovakouraisesti. Toiset uskovat näkevät sen ja pettyvät Suomen kristilliseen toimintaan.

    • oikeaatietoa

      Rami Ojares ja Juhani Ojares ovat yksityisyrittäjiä, eivät seiskan vakituisia työntekijöitä.

    • Hklg

      TV7 Suomen auktoritaarisin kanava jota ojareksen johtavat kovalla kädellä alistavat ihmisiä käyttämällä Uskoa ja Raamatun opetusta omien etujen tavoittelussa. Se on paha. Uskovien pitää olla vaiti ja kuunnella Ojaresten noitten niin sanottujen "profeettojen " opetusta ja ohjausta tämä on totta.

    • Ikävätasiat

      Joo, itse huomasin TV7 on sortunut sukulaisten suosimiseen kauttaaltaan. Kerrottiin, että myös venäjänkielisen Nebesa kanavan toiminta pohjautuu sukulaissuhteisiin ja luottohenkilösuhteisiin, koska kaikilla sen työntekijöillä on läheisiä yhteyksiä Ukrainasta TV7:n Helsingin toimistoon muuttaneeseen A.Butenkoon. Etusijalla ei ollut ammattitaito vaan henkilökohtainen suhde.

      Ja rahoittajat rahoittavat tätä tietämättä mitään...

      Nebesan ohjelmatarjonta on käsittämättömän suppea, koska etusijalla on omien sukulaisten ja hyvien ystävien elättäminen. Koko TV7:n systeemi on rappeutunut.

      Kuka tämän jälkeen haluaa tukea tätä kanavaa? En minä ainakaan.

      • TV7onväärässä

        Ojarekset eivät opi koskaan. .. Ottivat itämafian siipiensä alle. Voi, voi heitä! Rehellisille kristityille ei löydy tilaa eikä tarvetta TV7:ssä. Siellä on kuulemma huono henki.
        Ojarekset syyttävät Suomen luterilaisia ja luterilaista kirkkoa kaikista paheista, mutta itse ovat paheita täynnä.


    • sipilähi

      Maan tapa sipiläki osaa sen

    • Hukbkl

      Rami ja juhani ovat olleet täysipäiväisesti tv7 töissä vaikka laskuttaisivatkin yrittäjinä. Muille yrittäjille ei makseta teki mitä tahansa. 15-35€ on max mitä yrittäjä saa heiltä. Ja he eivät saa tunteja kuin muutaman kuukaudessa.
      Taitaa rami laskuttaa kuukauspalkkansa sitten? Sillä tavallahan saa vietyä enemmän omaanpussiin.

      Ketä nämä nebusan sukulaissuhteet ovat? Nimet ?

    • Tarkistakaa

      Ramihan on johtanut venäjän kanavaa, suomesta meni porukkaa ruotsin puolelle, mutta ei kai sukulaisia. Sillä ei sinänsä ole merkitystä. Jos ruotsin puolta johtaa joku muu kuin ojares niin palkka on maksimissaan n.30 000€, tarkistakaa vaikka heltä tai verotoimistosta. Saako ruotsalaistenkin palkat tietää skattasta ruotsissa? arvailuun ei kannata mielipidettänsä perustaa.
      Entäs viro?

    • Ghdjuiji

      ojareksiin viittaavaa yritystä ei löydy rekisteristä muita kuin light house network oy, joka on martin nimissä.
      Laittakaa tänne tiedoksi mikä rami ja juhanin yrityksen nimet ovat, y-tunnus?
      Jos ovat osakkaana jossain niin missä?

      • googleonolemassa

        Netistä löytyy, kun näkee vähän vaivaa....


    • adrfh

      Ojarekset yhteisenä rintamana ajavat ihmisiä nurkkaan. Kun sukulaisten kesken asioista päätetään, niin syntyy rumaa jälkeä ja ihmisiä haavoittuu. Kristillinen moraali taisi unohtua johtajilta kokonaan (tai sitä ei ollutkaan alun perin).

    • Googlekiittaa
    • qhqbhebh

      Sukulaisten suosiminen on pahe, joka on kristillisyyden vastakohta. Ojarekset eivät mitään profeettoja ole... rahanahneita.

      • jahitoksinsyväl

        Aivan ja kas eduskunnassa sama meno kun "kansanedustajan" avustajaksi palkattiin sukulainen, eip ihme et kuses ollaa...


    • Oikeus.valita

      Mikä on ongelma sukulaisien suosimisessa? Jos sukulainen on riittävän pätevä tehtäväänsä, niin ei kenelläkään ole aihetta valittaa yhtään mistään.

    • ullap

      Hyvä, että on kristillinen televisiokanava

    • Jirjgirgj

      Mikä vika sukulaisten suosimisessa jos ovat päteviä, kysytään.
      No se että hei eivät ole pätevämpiä kuin mitä saisi muualta. Yksinkertaisesti totta.
      Jos isännältä kysyy niin tietenkin oma poika on pätevin.

    • Jopi48

      Matt.3:17 Ja katso, taivaasta kuului ääni, joka sanoi: Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt. Matt.17:5 Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä. Mark.1:11

    • kannattaatestata

      Kokeilkaapa huviksenne lahjoittaa tv seiskalle vaikka 0,1€.

    • Ghgkcjckncir

      Ojareksia haastateltiin journalistilehteen nro 15/2018
      Martti toteaa että tämä on perheyritys, on kiitollinen lapsilleen kun ovat siellä, ilman perhettä kanavaa ei olisi.

      Ei antanut mitään arvoa 50 työntekijöille joilla on osaamista videon,leikkaamisen, journalismin jne jne shteen. Siksi suurin osa onkin häipynyt.
      Ei pidä paikaansa että ilman perhettä kanavaa ei olisi, TV7 on aikoinaan saanut liudan motivoituneita ja kutsumuksellisia työntekijöitä joista osa on siellä vieläkin, heidän ansiostaan kanava on pyörinyt. Onnea vaan, kohta lähtevät loputkin. Ei muuta kuin lisää ojareksia rekrytoimaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe