Maksu sammumisesta

Örveltäen

Tämä on kysymys seksiä myyville naisille. Onko tullut teille kyselyitä seksistä jossa te joisitte itsenne hyväksikäytettävään kuntoon. Lähellä sammumista tai kävely kyvyttömänä olisitte vapaasti hyväksi käytettävänä sopimuksen mukaan.

9

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutamankerran

      On, mutta ei sellaisiin ehdotuksiin kannata suostua. Ei ole mitään taetta siitä, että se sopimus pitäisi miehen osalta. Sitä voisi joutua käytetyksi paljon muuhunkin kuin vain siihen mitä alunperin olisi sovittu.

    • Palvelu

      Pari kertaa vuosien varrella kun ensin tutustuin mies porukkaan. Eka kerralla viisi ja toisella seitsemän siistiä miestä. Koko yö molemmilla kerroilla ja kaikki meni hyvin..

      • äläviitsisatuilla

        Ja sitten sä heräsit ja laskit kissan ulos.


    • MulleKaikkiHetiNyt

      Juhlittiin paljon poikaystävän kanssa. Käytiin alussa pelisääntöjä lävitse. Annoin sille luvan naida ravintola illan jälkeen vaikka olisin sammunut. Tiesin itselläni olevan himokkuutta ja haluja varsinkin humalassa ollessa. En halunnut hänen joutuvan miettimään voiko naida vai ei. Joskus meille tuli jatkoille muitakin. Joskus heräsin kun sängyssä nukkui muitakin miehiä kuin mieheni. Olin saanut munaa oikein kunnolla.
      Olen miettinyt kovasti miksi tapahtuma kiihotti minua kovasti. Joinko liikaa tarkoituksella kun huomasin seurueessa tiettyjä miehiä.

    • Runkkupoika

      Tunnen naisia joille viina maistuu liikaa. Ja kun ovat taju poissa me pojat naidaan ja kunnolla sitä luuskaa. Miksi miehet heitä kutsuvat. Aamulla he ovat kuin ei mitään olis tapahtunut. Ja käyvät kusella sekä pesevät pillunsa ja tulevat kerjäämään aamu paukkuja meidän puolelta. Runkkaa toi mun poikani olet kaljan tienannut sanoo mun isäni sille naiselle. Ja se tulee heti mun luokseni sekä alkkarini pois koivistani ja runkkaus on mulle taattua. Eli mun vanhemmilleni maistuu viina ja olen heidän poikansa ja se nainen on tietysti mun äitini. Siis äiti puoleni mun omani on kuollut viinaan.

    • asdfasdaf

      Riittäiskö jos nainen esittäis olevansa sellaisessa kunnossa?

      • Anonyymi

        Ainahan sitä voi liioitella humala astetta. Selvinpäin näytteleminen lienee hankalaa.


    • Anonyymi

      Ei ole viisasta. Kerran on käynyt työporukan kesäjuhlissa niin että sammuin loppuillasta saunan pukuhuoneeseen bikineissäni. Aamulla ne löytyivät laiturilta. Jälkeenpäin kuulin että kolme työyhteisön vähän vieraampaa tyyppiä oli pannut minua ja oli vielä syytä epäillä että kaikki vielä paljaalla koska kaikkien vaatteet olivat mökillä ja varmaan kortsut myös. Mitään siitä ei onneksi seurannut. Työpaikalla oli pakko käyttäytyä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka minulle on kerrottu niitten tyyppien nimet.

      • Anonyymi

        Mä ajauduin samaan tilanteeseen omasta halusta. Olin kyllä kännissä mutta näyttelin sammumisen. Toteutin siinä kauan suunnittelemani haaveen.
        Töissä sitten sopivissa kohdissa valitin kuukautisten myöhässä oloa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe