Ei välineitä

handmade

Peppuseksiin ei tarvita mitään välineitä, pelkkä käsi on paras. Miehellä on se eturauhanen, mutta myös reiän ympärillä olevat tuntohermot ovat hyvin herkkiä ja jos osaa niitä hieroa hyvin, saa siitä oikein hyvät tuntemukset. Aikaa pitää varata kunnolla ja aloittaa vähitellen, yksi sormi, toinen, kolmas ja hierotaan ja pyöritellään. Vähitellen mahtuu kaikki sormet ja jos käsi ei ole kovi iso, niin saattaapa mennä koko käsi.

11

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkään saada..

    • Aatu1940

      Näin taas ratkiriemukas väläyttelee.....

      • Ähähähähähää

        Väläyttele löylykauha perseesees paskakorven antti


    • 61biukm

      Eilen otin eka kertaa kullia peppuun, olen top mutta näin kävi kaverilla kivan pieni vehe. Ei varmasti viimeinen kerta.

      • Buuahaha

        Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees viemäripelle


    • peppu

      Olen sormilla räplännyt peräaukkoa, mut, kyllä dildo on paras. Halkaisija 7.6cm levittää aukkoa, nylkyttää, eli hierontaa, kyllä tuntuu, kyyneleet tulee. 22cm sisään ja panoa, sisään ulos sisään ulos. Tuntuu hyvältä kun sisällä on vartta.

      • Hyihelvata

        Ja lopuksi työnnät löylykauhan perseesees paska suolen hoonaaja


    • dildo

      Juu, olen samaa mieltä. Löylykauhamies, tunkase löylykauha jouluaattona hanuriisi ja looraa perään.

    • vanhus

      Suomenkieli on suomalaisuutta, Kyllä suomessa on aina puhuttu suomea vaikka ruotsi yritti hävittää kun virallisen kielenä oli ruotsi. Siinä näyttää olleen vaikeuksia nimistön kääntämien ruosiksi että siinä säilyisi suomenkieli ymmärettävässä muodossa. Kyllä rahvas on aina puhunut suomea. Virkamiehillä piti olla ruotsinkielinen nimi, jota minäkin kannan edelleen, jo useta satoja vuosia. Olen 88 % suomalainen9

      • Väärä-foorumi

        Siis täh?
        Menikös väärälle foorumille?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe