Olen aloittanut ratsastuksen nyt vasta aikuisena, nelikymppisenä. Ratsastanut olen nyt reilun vuoden ja taidoiltani olen vähän oman ryhmäni keskitason alle. Olisi mukava ratsastaa myös tallin kesätauon aikana, saisi harjoitettua taitojaan ja oppia uutta.
Netistä löysin muutamia ratsastusleirejä myös aikuisratsastajille, mutta ne sijaitsevat kaikki keski-Suomessa tai pohjois-Suomessa. Etelästä löysin vain jonkun esteleirin, jollaiselle mun taitoni eivät taas riitä.
Järjestääköhän joku etelä-Suomen talli myös aikuisille suunnattuja kesäleirejä? Minulle kun kävisi yhtä lailla perinteinen leiri, jossa yövyttäisiin kuin ns. päiväleiri, josta mentäisiin yöksi kotiin, mikäli tällainen löytyisi järkevien kulkuyhteyksien päästä.
Tärkein kriteeri välimatkan lisäksi olisi se, että muutkin ratsastajat olisivat aikuisia.
Haluaisin osallistua kesällä myös sellaiseen 3- 5 tunnin kestävään lounaan sisältävään vaellukseen, mutta eipä noita kovin moni taho tarjoa, tai sitten olen huono googlettamaan.
Toivoisin asiallisia ja ystävällisiä vinkkejä, kiitos etukäteen!
Kesällä ratsastusleiri aikuiselle?
Senioriryhmään
1
313
Vastaukset
- vinkkejä
Ainakin Kekkolan kartano Mikkelin suunnalla järjestää ratsastusleirejä myös aikuisille. Majoitustilat on hyvät, samoin hevoset ja opettajat.
Ratsastusvaelluksia löytyy myös pääkaupunkiseudulta, montakin, etenkin Vihdin alueelta. Tunnista kuuteen tuntiin, hinnatkin ovat ihan kohtuulliset. Moni järjestää nimenomaan aikuisille, kokeneille ja kokemattomille suunnattuja. Näihin on keskittyneet etenkin issikkatallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183433On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1162568Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1072562Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12379Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll332135Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel531480Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021220Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451216- 941135