Olen aloittanut ratsastuksen nyt vasta aikuisena, nelikymppisenä. Ratsastanut olen nyt reilun vuoden ja taidoiltani olen vähän oman ryhmäni keskitason alle. Olisi mukava ratsastaa myös tallin kesätauon aikana, saisi harjoitettua taitojaan ja oppia uutta.
Netistä löysin muutamia ratsastusleirejä myös aikuisratsastajille, mutta ne sijaitsevat kaikki keski-Suomessa tai pohjois-Suomessa. Etelästä löysin vain jonkun esteleirin, jollaiselle mun taitoni eivät taas riitä.
Järjestääköhän joku etelä-Suomen talli myös aikuisille suunnattuja kesäleirejä? Minulle kun kävisi yhtä lailla perinteinen leiri, jossa yövyttäisiin kuin ns. päiväleiri, josta mentäisiin yöksi kotiin, mikäli tällainen löytyisi järkevien kulkuyhteyksien päästä.
Tärkein kriteeri välimatkan lisäksi olisi se, että muutkin ratsastajat olisivat aikuisia.
Haluaisin osallistua kesällä myös sellaiseen 3- 5 tunnin kestävään lounaan sisältävään vaellukseen, mutta eipä noita kovin moni taho tarjoa, tai sitten olen huono googlettamaan.
Toivoisin asiallisia ja ystävällisiä vinkkejä, kiitos etukäteen!
Kesällä ratsastusleiri aikuiselle?
Senioriryhmään
1
316
Vastaukset
- vinkkejä
Ainakin Kekkolan kartano Mikkelin suunnalla järjestää ratsastusleirejä myös aikuisille. Majoitustilat on hyvät, samoin hevoset ja opettajat.
Ratsastusvaelluksia löytyy myös pääkaupunkiseudulta, montakin, etenkin Vihdin alueelta. Tunnista kuuteen tuntiin, hinnatkin ovat ihan kohtuulliset. Moni järjestää nimenomaan aikuisille, kokeneille ja kokemattomille suunnattuja. Näihin on keskittyneet etenkin issikkatallit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo972844- 262614
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv702362Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m272305Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta171997- 851816
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71699Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211544Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311412- 71251