Mistä löytäisi parhaiten 50-60v bi- miehen parille seuraksi ?
Iskuri.net palvelukin on mennyt ihan surkeaksi uudistuksen myötä.
Parille mies ?
28
1379
Vastaukset
Moi
Minua kiinnostaisi. Viestiä voi laittaa nikilleni suoraan ;)
Terveisin,- Ei-löytynyt
Missä siinä nikissä on viestitys?
Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitä.
- Max_Tku_
Moi,
Kyllä kiinnostaa... mukava yhdessä olo- Jooopajoooo
Mahtaa sulla olla tosi pahoja psyykkisiä ongelmia kun tuollaista paskaa jaksat huudella eri nimerkkien takaa. Kirjoitus tyyli paljastaa et takana on yksi ja sama.
- Dffrrr5
Mitenkä se voi kiinnostaakaan poikamies peräkamari runkkaria.
- Eialoittajalta
Miksi ikähaarukka? ja minkä ikäsi' itse olette?
Postia voi laittaa...
- Keski-ikäiset
Ainahan postia voi laittaa, mutta sen lähettämiseen tarvitaan osoite.
- Musta-on
Kyllä toi
Kokeilemaanjo
on musta. Ei sininen. Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mine pidän siitä.
- NahatonHki
Miettinyt kanssa samaa,että jos Hesasta löytyisi 65v siisti sinkku setä kaveriksi ja jos synkkaa, tutustuttaisin myös muhkeamuot. 40v vaimoonikin... itse 53v
- NahatonHki
Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )
Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni... - Siis-mihin
NahatonHki kirjoitti:
Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )
Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...Mihin sun kutsus olis?
- NahatonHki
NahatonHki kirjoitti:
Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...Eipä tunnu löytyvän tuollaisesta 'asetelmasta' kiinnostunutta paksupatukkaa...
Hei,
täältä löytyy aloittajalle sopiva mies.Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.
- K..u..t..s..u..n..i...-
K..u..t..s..u..n..i kirjoitti:
Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.
Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.
K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:
Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.
Jouduin pyytämään napurilta apua siihen. Koska kaikkihan tietää minun henkisen kappasiteetin vajauksen ja pakkomielteeni toimia seeriffinä näillä palstoilla.
Ey eli tuttavallisemmin eläimiin yhdyntä tuntuu tosiaankin ihanalta, oletko sinäkin yhtä sairas?
Kiinnostunut myös ! laita viestiä nimimerille.
Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä minä pidän siitä.
- Avohoidokille
Koita jo päättää oletko se pilalle kustu vai löylykauhaspede.
- Kustulle
Oletko ikinä miettinyt miksi et kelpaa kenellekään?
Tulet kuolemaan yksin, eikä kukaan tule hautajaisiisi! :D
- HÖYHÖYYHÖYY
Löylykauhaa tällekin horolle vaan.
- Kustulle
Kustu voi tunkea ne löylykauhat omaan hanuriinsa vaan.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis3577022Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai765997Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1955483Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi844270Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan563476HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok693427Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava63393Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta593353Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan373084Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739132316