Parille mies ?

Pari-Hämeestä

Mistä löytäisi parhaiten 50-60v bi- miehen parille seuraksi ?
Iskuri.net palvelukin on mennyt ihan surkeaksi uudistuksen myötä.

28

1400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi
      Minua kiinnostaisi. Viestiä voi laittaa nikilleni suoraan ;)
      Terveisin,

      • Ei-löytynyt

        Missä siinä nikissä on viestitys?


      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitä.


    • Max_Tku_

      Moi,
      Kyllä kiinnostaa... mukava yhdessä olo

      • Jooopajoooo

        Mahtaa sulla olla tosi pahoja psyykkisiä ongelmia kun tuollaista paskaa jaksat huudella eri nimerkkien takaa. Kirjoitus tyyli paljastaa et takana on yksi ja sama.


      • Dffrrr5

        Mitenkä se voi kiinnostaakaan poikamies peräkamari runkkaria.


    • Eialoittajalta

      Miksi ikähaarukka? ja minkä ikäsi' itse olette?

    • Postia voi laittaa...

      • Keski-ikäiset

        Ainahan postia voi laittaa, mutta sen lähettämiseen tarvitaan osoite.


      • Musta-on

        Kyllä toi
        Kokeilemaanjo
        on musta. Ei sininen.


      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mine pidän siitä.


    • NahatonHki

      Miettinyt kanssa samaa,että jos Hesasta löytyisi 65v siisti sinkku setä kaveriksi ja jos synkkaa, tutustuttaisin myös muhkeamuot. 40v vaimoonikin... itse 53v

      • NahatonHki

        Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

        Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...


      • Siis-mihin
        NahatonHki kirjoitti:

        Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

        Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...

        Mihin sun kutsus olis?


      • Espoossa olis kiinnostunut uskoakseni vaatimukset täyttävä. Laita lisäinfoa nimimerkille.


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

        Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...

        Eipä tunnu löytyvän tuollaisesta 'asetelmasta' kiinnostunutta paksupatukkaa...


    • Hei,

      täältä löytyy aloittajalle sopiva mies.

      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.


      • K..u..t..s..u..n..i...-
        K..u..t..s..u..n..i kirjoitti:

        Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

        Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.


      • K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

        Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

        Jouduin pyytämään napurilta apua siihen. Koska kaikkihan tietää minun henkisen kappasiteetin vajauksen ja pakkomielteeni toimia seeriffinä näillä palstoilla.

        Ey eli tuttavallisemmin eläimiin yhdyntä tuntuu tosiaankin ihanalta, oletko sinäkin yhtä sairas?


    • Kiinnostunut myös ! laita viestiä nimimerille.

      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä minä pidän siitä.


      • Avohoidokille

        Koita jo päättää oletko se pilalle kustu vai löylykauhaspede.


      • Kustulle

        Oletko ikinä miettinyt miksi et kelpaa kenellekään?
        Tulet kuolemaan yksin, eikä kukaan tule hautajaisiisi! :D


    • HÖYHÖYYHÖYY

      Löylykauhaa tällekin horolle vaan.

      • Kustulle

        Kustu voi tunkea ne löylykauhat omaan hanuriinsa vaan.


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      52
      2165
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      755
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      490
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe