Parille mies ?

Pari-Hämeestä

Mistä löytäisi parhaiten 50-60v bi- miehen parille seuraksi ?
Iskuri.net palvelukin on mennyt ihan surkeaksi uudistuksen myötä.

28

1401

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi
      Minua kiinnostaisi. Viestiä voi laittaa nikilleni suoraan ;)
      Terveisin,

• Ei-löytynyt

Missä siinä nikissä on viestitys?

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitä.

• Max_Tku_

Moi,
      Kyllä kiinnostaa... mukava yhdessä olo

• Jooopajoooo

Mahtaa sulla olla tosi pahoja psyykkisiä ongelmia kun tuollaista paskaa jaksat huudella eri nimerkkien takaa. Kirjoitus tyyli paljastaa et takana on yksi ja sama.

• Dffrrr5

Mitenkä se voi kiinnostaakaan poikamies peräkamari runkkaria.

• Eialoittajalta

Miksi ikähaarukka? ja minkä ikäsi' itse olette?

• Postia voi laittaa...

• Keski-ikäiset

Ainahan postia voi laittaa, mutta sen lähettämiseen tarvitaan osoite.

• Musta-on

Kyllä toi
        Kokeilemaanjo
        on musta. Ei sininen.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mine pidän siitä.

• NahatonHki

Miettinyt kanssa samaa,että jos Hesasta löytyisi 65v siisti sinkku setä kaveriksi ja jos synkkaa, tutustuttaisin myös muhkeamuot. 40v vaimoonikin... itse 53v

• NahatonHki

Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...

• Siis-mihin
        NahatonHki kirjoitti:

Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

Mihin sun kutsus olis?

• Espoossa olis kiinnostunut uskoakseni vaatimukset täyttävä. Laita lisäinfoa nimimerkille.

• NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

Eipä tunnu löytyvän tuollaisesta 'asetelmasta' kiinnostunutta paksupatukkaa...

• Hei,

täältä löytyy aloittajalle sopiva mies.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

• K..u..t..s..u..n..i...-
        K..u..t..s..u..n..i kirjoitti:

Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

• K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

Jouduin pyytämään napurilta apua siihen. Koska kaikkihan tietää minun henkisen kappasiteetin vajauksen ja pakkomielteeni toimia seeriffinä näillä palstoilla.

Ey eli tuttavallisemmin eläimiin yhdyntä tuntuu tosiaankin ihanalta, oletko sinäkin yhtä sairas?

• Kiinnostunut myös ! laita viestiä nimimerille.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä minä pidän siitä.

• Avohoidokille

Koita jo päättää oletko se pilalle kustu vai löylykauhaspede.

• Kustulle

Oletko ikinä miettinyt miksi et kelpaa kenellekään?
        Tulet kuolemaan yksin, eikä kukaan tule hautajaisiisi! :D

• HÖYHÖYYHÖYY

Löylykauhaa tällekin horolle vaan.

• Kustulle

Kustu voi tunkea ne löylykauhat omaan hanuriinsa vaan.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      69
      1001
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      968
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      43
      926
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      705
    5. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      694
    6. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      307
      641
    7. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      625
    8. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      44
      578
    9. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      176
      553
    10. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      175
      541
    Aihe