Mistä löytäisi parhaiten 50-60v bi- miehen parille seuraksi ?
Iskuri.net palvelukin on mennyt ihan surkeaksi uudistuksen myötä.
Parille mies ?
28
1355
Vastaukset
Moi
Minua kiinnostaisi. Viestiä voi laittaa nikilleni suoraan ;)
Terveisin,- Ei-löytynyt
Missä siinä nikissä on viestitys?
Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitä.
- Max_Tku_
Moi,
Kyllä kiinnostaa... mukava yhdessä olo- Jooopajoooo
Mahtaa sulla olla tosi pahoja psyykkisiä ongelmia kun tuollaista paskaa jaksat huudella eri nimerkkien takaa. Kirjoitus tyyli paljastaa et takana on yksi ja sama.
- Dffrrr5
Mitenkä se voi kiinnostaakaan poikamies peräkamari runkkaria.
- Eialoittajalta
Miksi ikähaarukka? ja minkä ikäsi' itse olette?
Postia voi laittaa...
- Keski-ikäiset
Ainahan postia voi laittaa, mutta sen lähettämiseen tarvitaan osoite.
- Musta-on
Kyllä toi
Kokeilemaanjo
on musta. Ei sininen. Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mine pidän siitä.
- NahatonHki
Miettinyt kanssa samaa,että jos Hesasta löytyisi 65v siisti sinkku setä kaveriksi ja jos synkkaa, tutustuttaisin myös muhkeamuot. 40v vaimoonikin... itse 53v
- NahatonHki
Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )
Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni... - Siis-mihin
NahatonHki kirjoitti:
Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )
Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...Mihin sun kutsus olis?
- NahatonHki
NahatonHki kirjoitti:
Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...Eipä tunnu löytyvän tuollaisesta 'asetelmasta' kiinnostunutta paksupatukkaa...
Hei,
täältä löytyy aloittajalle sopiva mies.Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.
- K..u..t..s..u..n..i...-
K..u..t..s..u..n..i kirjoitti:
Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.
Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.
K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:
Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.
Jouduin pyytämään napurilta apua siihen. Koska kaikkihan tietää minun henkisen kappasiteetin vajauksen ja pakkomielteeni toimia seeriffinä näillä palstoilla.
Ey eli tuttavallisemmin eläimiin yhdyntä tuntuu tosiaankin ihanalta, oletko sinäkin yhtä sairas?
Kiinnostunut myös ! laita viestiä nimimerille.
Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä minä pidän siitä.
- Avohoidokille
Koita jo päättää oletko se pilalle kustu vai löylykauhaspede.
- Kustulle
Oletko ikinä miettinyt miksi et kelpaa kenellekään?
Tulet kuolemaan yksin, eikä kukaan tule hautajaisiisi! :D
- HÖYHÖYYHÖYY
Löylykauhaa tällekin horolle vaan.
- Kustulle
Kustu voi tunkea ne löylykauhat omaan hanuriinsa vaan.
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973