Parille mies ?

Pari-Hämeestä

Mistä löytäisi parhaiten 50-60v bi- miehen parille seuraksi ?
Iskuri.net palvelukin on mennyt ihan surkeaksi uudistuksen myötä.

28

1355

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi
      Minua kiinnostaisi. Viestiä voi laittaa nikilleni suoraan ;)
      Terveisin,

• Ei-löytynyt

Missä siinä nikissä on viestitys?

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitä.

• Max_Tku_

Moi,
      Kyllä kiinnostaa... mukava yhdessä olo

• Jooopajoooo

Mahtaa sulla olla tosi pahoja psyykkisiä ongelmia kun tuollaista paskaa jaksat huudella eri nimerkkien takaa. Kirjoitus tyyli paljastaa et takana on yksi ja sama.

• Dffrrr5

Mitenkä se voi kiinnostaakaan poikamies peräkamari runkkaria.

• Eialoittajalta

Miksi ikähaarukka? ja minkä ikäsi' itse olette?

• Postia voi laittaa...

• Keski-ikäiset

Ainahan postia voi laittaa, mutta sen lähettämiseen tarvitaan osoite.

• Musta-on

Kyllä toi
        Kokeilemaanjo
        on musta. Ei sininen.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mine pidän siitä.

• NahatonHki

Miettinyt kanssa samaa,että jos Hesasta löytyisi 65v siisti sinkku setä kaveriksi ja jos synkkaa, tutustuttaisin myös muhkeamuot. 40v vaimoonikin... itse 53v

• NahatonHki

Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...

• Siis-mihin
        NahatonHki kirjoitti:

Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

Mihin sun kutsus olis?

• Espoossa olis kiinnostunut uskoakseni vaatimukset täyttävä. Laita lisäinfoa nimimerkille.

• NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

Eipä tunnu löytyvän tuollaisesta 'asetelmasta' kiinnostunutta paksupatukkaa...

• Hei,

täältä löytyy aloittajalle sopiva mies.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

• K..u..t..s..u..n..i...-
        K..u..t..s..u..n..i kirjoitti:

Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

• K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

Jouduin pyytämään napurilta apua siihen. Koska kaikkihan tietää minun henkisen kappasiteetin vajauksen ja pakkomielteeni toimia seeriffinä näillä palstoilla.

Ey eli tuttavallisemmin eläimiin yhdyntä tuntuu tosiaankin ihanalta, oletko sinäkin yhtä sairas?

• Kiinnostunut myös ! laita viestiä nimimerille.

• Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä minä pidän siitä.

• Avohoidokille

Koita jo päättää oletko se pilalle kustu vai löylykauhaspede.

• Kustulle

Oletko ikinä miettinyt miksi et kelpaa kenellekään?
        Tulet kuolemaan yksin, eikä kukaan tule hautajaisiisi! :D

• HÖYHÖYYHÖYY

Löylykauhaa tällekin horolle vaan.

• Kustulle

Kustu voi tunkea ne löylykauhat omaan hanuriinsa vaan.

Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      73
      4258
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3040
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      395
      2126
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      213
      1231
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1193
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1034
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1022
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe