Parille mies ?

Pari-Hämeestä

Mistä löytäisi parhaiten 50-60v bi- miehen parille seuraksi ?
Iskuri.net palvelukin on mennyt ihan surkeaksi uudistuksen myötä.

28

1401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi
      Minua kiinnostaisi. Viestiä voi laittaa nikilleni suoraan ;)
      Terveisin,

      • Ei-löytynyt

        Missä siinä nikissä on viestitys?


      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitä.


    • Max_Tku_

      Moi,
      Kyllä kiinnostaa... mukava yhdessä olo

      • Jooopajoooo

        Mahtaa sulla olla tosi pahoja psyykkisiä ongelmia kun tuollaista paskaa jaksat huudella eri nimerkkien takaa. Kirjoitus tyyli paljastaa et takana on yksi ja sama.


      • Dffrrr5

        Mitenkä se voi kiinnostaakaan poikamies peräkamari runkkaria.


    • Eialoittajalta

      Miksi ikähaarukka? ja minkä ikäsi' itse olette?

    • Postia voi laittaa...

      • Keski-ikäiset

        Ainahan postia voi laittaa, mutta sen lähettämiseen tarvitaan osoite.


      • Musta-on

        Kyllä toi
        Kokeilemaanjo
        on musta. Ei sininen.


      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mine pidän siitä.


    • NahatonHki

      Miettinyt kanssa samaa,että jos Hesasta löytyisi 65v siisti sinkku setä kaveriksi ja jos synkkaa, tutustuttaisin myös muhkeamuot. 40v vaimoonikin... itse 53v

      • NahatonHki

        Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

        Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...


      • Siis-mihin
        NahatonHki kirjoitti:

        Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

        Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...

        Mihin sun kutsus olis?


      • Espoossa olis kiinnostunut uskoakseni vaatimukset täyttävä. Laita lisäinfoa nimimerkille.


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Eikö Hesasta vanhempaa miestä, joka olisi kiinnostusta....? Sauna olisi plussaa ; )

        Siis sauna,ei löylykauha,jota keijo varmaan tarjoaa kohta,tai kustuni...

        Eipä tunnu löytyvän tuollaisesta 'asetelmasta' kiinnostunutta paksupatukkaa...


    • Hei,

      täältä löytyy aloittajalle sopiva mies.

      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.


      • K..u..t..s..u..n..i...-
        K..u..t..s..u..n..i kirjoitti:

        Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä mina pidän siitäkin.

        Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.


      • K..u..t..s..u..n..i...- kirjoitti:

        Olet todellinen fani. Oikein olet tehnyt itsellesi profiilinkin minun mukaani. Ey kun tuntuu ihanalta.

        Jouduin pyytämään napurilta apua siihen. Koska kaikkihan tietää minun henkisen kappasiteetin vajauksen ja pakkomielteeni toimia seeriffinä näillä palstoilla.

        Ey eli tuttavallisemmin eläimiin yhdyntä tuntuu tosiaankin ihanalta, oletko sinäkin yhtä sairas?


    • Kiinnostunut myös ! laita viestiä nimimerille.

      • Poikaystäväni jätti taas minulle vain kulhollisen omaa paskaansa, kun lähti kadulle töihin. Ei se mitään, sillä minä pidän siitä.


      • Avohoidokille

        Koita jo päättää oletko se pilalle kustu vai löylykauhaspede.


      • Kustulle

        Oletko ikinä miettinyt miksi et kelpaa kenellekään?
        Tulet kuolemaan yksin, eikä kukaan tule hautajaisiisi! :D


    • HÖYHÖYYHÖYY

      Löylykauhaa tällekin horolle vaan.

      • Kustulle

        Kustu voi tunkea ne löylykauhat omaan hanuriinsa vaan.


    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe