Talvisodassa tapahtui erikoisia ihmeitä.

onkosamanyt

Mutta silloin kotirintamalla oltiinkin polvillaan rukoilemassa. Pres. Kallio kehoitti hädän hetkellä suomen kansaa radiossa rukoilemaan maansa turvallisuuden puolesta ja Jumala säästi suomen
vaikka ylivoima oli valtaisa, tässä kerrotaan niistä ihmeistä.
http://www.tv7.fi/vod/player/60654/

8

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luin_lehdestä

      Videolinkissä ehkä samaa kuin TV7-Uuutiset 5-2018:ssa Pelkosenniemen taistelusta 18.12.1939. Kirjotuksessa on myös karttapiirroksia taisteluista.

      Eräs ihme oli räntäsadekelin muuttuminen 30 asteen pakkaseksi, joka yhdessä kapteeni Suorannan onnistuneen koukkauksen kanssa lamautti vihollisen.
      Selustasta eli väärästä suunnasta kuului taistelua ja samalla hyytävä pakkanen. Kaottinen perääntyminen alkoi

      Kuulemma Kitisen lossilla komentajan autonkuljettaja sai osuman ja retkahti ratin päälle. Äänimerkki oli ilmeisesti sovittu perääntymismerkiksi. Nyt vihollinen perääntyi aiheettomasti

    • "polvillaan"

      Eikä aina aina ihan vaan rukoilemassa. Siellä korsun nurkassa.
      Ja niinhän siinä sitten kävikin, että KAKKOSsija tuli. Johtuen siitä että osapuolia ei ollut enempää.

      Iltoja Pietarista, hik

    • NottaTällaasta

      Jatkosodassa valtakunnan "noita" ja spiritismin papitar, Gerda, luki loitsujaan radiossa 1944 kesällä...

    • polvetrikki

      Eihän tuollaista voi selittää mitenkään muuten kuin ihmeellä. Sietäisi ottaa opiksi tuosta ajasta, suomalaiset ovat niin jääräpäistä kansaa, että polvilleen ei mennä muuten kuin suurimmassa hädässä, hyvä että silloin. Täällä kuvitellaan , että tällaiset hyvät ajat ja rauhan aika on itsestään selvyys, ei ole.

    • hallelujaa

      Ensin Jumala lähetti talvisodan, sitten säästi suomalaiset. Tutkimattomat ovat Hänen tiensä.

    • Eiköhän porukalla rukkoilla tärräätetä että soahhaa Karjala takaisin!

    • pettureille.tuomiot

      Nyt sitten Jumala lähetti Luciferin koirat kolme vuotta sitten juoksemaan pitkin Eurooppaa. Katalat petturit Suomessakin pitivät portteja avoimena.

      Nyt nämä kamalat isänmaan petturit menevät tekemään pettäjän työnsä loppuun ja kirjoittavat oman puumerkkinsä GCR-paperin alle. Huomatkaa hyvät suomalaiset, oman puumerkkinsä.

      Suomi on ei antanut valtuuksia tilata valloittajia isannoimaan maahansa.

    • hätäpistää

      Täällä on hyvä leukaiila vakavilla asioilla kun ollaan siellä lämpimässä kotipesässä, joillakin äiti häärää keitttiössä iltapalaa, mutta kun alkaa tulla sanomia että naapuri Venäjä alkaa tuomaan rajalle tavaraa
      ja miestä niin tulee hiljasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe