Tehkää krapulahyppy Pattayalla !

Olen pyrkinyt tekemään joka lomallani muutaman laskuvarjohypyn Pattiksen- lomillani. Se on helppoa koska omaan kansainvälisen hyppylupakirjan ja varjovuokra kohteessa on edullista. Laiskalle tarjotaan jopa pakkauspalveluja hintaan 200- 300 bahtia. Periaatteena tietenkin on että jokainen hyppääjä pakkaa varjonsa itse; poikkeuksena aloittelijat joiden pakkaustyötä toki valvotaan.....D

Pattayalla rientoja riittää enemmän kuin missään maailman lomakohteessa.
Nille joille kaikki kohteen riennot ovat jo tuttuja suosittelen tandem- hyppyä jos tällaista kokemusta ei vielä ole varastossa. Taksilla hurauttaa kentälle hetkessä ja hyppykelejä riittää harvase päivä:
https://www.youtube.com/watch?v=prSd7xMR47E
Kuoleman varalle suosittelen erityisen urheiluvakuutuksen ottamista...

Sininen taivas ja punaiset silmät...D

23

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • resuitse

      Lerpuutin ei varjoa tarvitse

    • hehehehehee

      Hyppää ensi kerran parvekkeelta alas kaulanarukiikkuun. Sen pituinen se.

      • Lerpankeinu

        Toivottavasti SenseiNumballilerppa noudattaa kehoitustasi, kaikki viisaat palstalaiset olisivat sangen tyytyväinen siitä.


      • Vaihtoehto
        Lerpankeinu kirjoitti:

        Toivottavasti SenseiNumballilerppa noudattaa kehoitustasi, kaikki viisaat palstalaiset olisivat sangen tyytyväinen siitä.

        Uskon että täysjärkiset palstalaiset olisi tyytyväisiä jos siistisit kielenkäyttösi ja viestiesi sisällön, vaikka se tosin Adolffin tasoiselle hullulle narsistille onkin mahdottomuus.


    • 63NumBall64

      Kyllähän payttayalla kohtuullisesti on aktiviteettejä, mutta "Pattayalla rientoja riittää enemmän kuin missään maailman lomakohteessa." tämä väitteesi on hieman pielessä maailmassa on paljon lomakohteita joissa on tarjonta vähän samalla tasolla, vaikkapa orlando, jossa on vielä moninkertainen määrä pattayaan verrattuna.... tai jos pelkästään payyatan alue otetaan huomioon, jopa play del inglesissä on samanmoinen tarjonta, ainoa missä pattaya ylivoimaisesti voittaa on vuokramorsianten määrä, ja lauseella kaikille kaikkea.

      • Lerpanpäivää

        Lerpanpäivän aamusaarnasta vastasi totuttuun tapaan itse NumBalliSenseiEmolerppa, joka hurskaana saarnasmiehenä valisti meitä Pattayan vaaroista nauttivia herrasmiehiä, yrittäen saada kenties kymmenenntuhannen kerran tajuamaan sen, että hänen ladyboyden ja pedofiilien täyttämä Hua Hin on ainoa oikea paikka toiveasumiseen. Sinne Huaan vetää todelliset rakkaudelliset vaistonsa jatkuvasti, täältä kylmän kolkosta Suomesta, mutta voi vain itseksensä hyräillä, kuitenkin siamilaisen kaksoisveljensä SenseiNumBalliEmolerpan kuullen:

        Siivetönnä en voi lentää, vanki olen maan, vaik lento kapteenina täällä olla saan...


      • 63NumBall64

        Resupetteri toivotan sinulle onnea elämääsi sinä pattayan vaaroista nauttiva herrasmies, ja toiveasumiseen paratiisiisi, jos varasi joskus siihen riittävät, reppana.


      • KrunikanVili
        63NumBall64 kirjoitti:

        Resupetteri toivotan sinulle onnea elämääsi sinä pattayan vaaroista nauttiva herrasmies, ja toiveasumiseen paratiisiisi, jos varasi joskus siihen riittävät, reppana.

        Lerpalla ei varat riitä, Suomessa joutuu alati asumaan!


    • Seurannut

      Saatana.
      Näyttää siltä että 28 on palstalla ainoa täysipäinen kirjoittaja.

      • 63Numball64

        pattayan kävijät on harvoin terve järkisiä.


      • Lerpanlaiffia
        63Numball64 kirjoitti:

        pattayan kävijät on harvoin terve järkisiä.

        Kuten lerppa kuusi kertaa vuodessa matkustaa Pattayalle ja on jopa niin rakastunut Pattayaan että höpisee siitä itsensä kanssa joka ikinen päivä sen keskustelupalstalla nyt jo neljä vuotta.
        Siinä vasta tervejärkinen nainen Suomessa.


      • SuhteellisuudenTaju
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

        Kuten lerppa kuusi kertaa vuodessa matkustaa Pattayalle ja on jopa niin rakastunut Pattayaan että höpisee siitä itsensä kanssa joka ikinen päivä sen keskustelupalstalla nyt jo neljä vuotta.
        Siinä vasta tervejärkinen nainen Suomessa.

        Parin tunnin laivamatka matkustamista ?

        Helsingistä idästä länteen työmatka voi ruuhka-aikaan kestää, eli matkustamista.


      • Matkailua
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

        Kuten lerppa kuusi kertaa vuodessa matkustaa Pattayalle ja on jopa niin rakastunut Pattayaan että höpisee siitä itsensä kanssa joka ikinen päivä sen keskustelupalstalla nyt jo neljä vuotta.
        Siinä vasta tervejärkinen nainen Suomessa.

        Lahtelaiset käy päivittäin pääkaupunkiseudulla töissä, matkustelua.


      • Haavematkailua
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

        Kuten lerppa kuusi kertaa vuodessa matkustaa Pattayalle ja on jopa niin rakastunut Pattayaan että höpisee siitä itsensä kanssa joka ikinen päivä sen keskustelupalstalla nyt jo neljä vuotta.
        Siinä vasta tervejärkinen nainen Suomessa.

        Haavepattayalainen käy suomessa jouluna haavematkalipuilla haavetyttöystävä mukana.


      • 63NumBall64
        Lerpanlaiffia kirjoitti:

        Kuten lerppa kuusi kertaa vuodessa matkustaa Pattayalle ja on jopa niin rakastunut Pattayaan että höpisee siitä itsensä kanssa joka ikinen päivä sen keskustelupalstalla nyt jo neljä vuotta.
        Siinä vasta tervejärkinen nainen Suomessa.

        Petteri olet ihan oikeassa paitsi että tänä vuonna en ole käynyt kuin kaksi kertaa, kummallakin kerralla olin viisi vrk, en taida mennä ennenkuin keväällä huhtikuussa vesisotimaan, taas...

        katsos tästä pääsee jopa kahdella lautalla, toinen menee pattayan satamaan, toinen rayongin...

        tuohon rayongin lautalle voi ottaa autonsa mukaan,

        tiitätkä paljon menee aikaa nanalta sinne, melko tarkkaan 1,5 tuntia riippuen ruuhkista, mutta mistäpä sinä tietäsit miten täällä liikutaan, bts:llä pääsee junalle josta hyppäämällä bussiin perillä on jos hyvä säkä käy alle tunnissa... mutta se on harvinaista, oon mennyt myös hua hinistä suoraan bussilla pattayalle, kestää viitisen tuntia tai vähän yli, mutta tosiaan mistäpä sinä meidän täällä asuvien järkevät reitit tiedät, maksoi muuten 240b hua hin pattaya... bellsin dösällä. Milloins sinä petteri pääset seuraavan kerran paratiisiisi...


      • lerpanlogiikkaa
        SuhteellisuudenTaju kirjoitti:

        Parin tunnin laivamatka matkustamista ?

        Helsingistä idästä länteen työmatka voi ruuhka-aikaan kestää, eli matkustamista.

        Tämä on sitä kuuluisaa lerppalogiikkaa. Jos on siis lyhyt matka käydä Pattayalla, niin ei ole Pattayan kävijä, mutta kauempaa tulevat ovat. Asia kunnossa. Tavallaan lerppa on siis Pattayalla olematta Pattayalla, koska lautta kulkee kahdessa tunnissa.


      • 63NumBall64
        lerpanlogiikkaa kirjoitti:

        Tämä on sitä kuuluisaa lerppalogiikkaa. Jos on siis lyhyt matka käydä Pattayalla, niin ei ole Pattayan kävijä, mutta kauempaa tulevat ovat. Asia kunnossa. Tavallaan lerppa on siis Pattayalla olematta Pattayalla, koska lautta kulkee kahdessa tunnissa.

        Joillakin on lyhyt matka joillakin taas ei ole... toinen meistä istuu jossain suomessa kunnan vuokraasunnossa kiljuämpäri käymässä lattialla, muutahan siellä ei sitten olekaan kuin patja ja kierrätyskeskuksesta hommattu pc vuosimallia 2000, tällä resu pärjää mukavasti kun valtaosa matkailustasi tapahtuu täällä verkossa... tiedätkö minä olen se toinen meistä kahdesta... joten jatka samaan tahtia reppana.


      • RööperinJokke
        63NumBall64 kirjoitti:

        Joillakin on lyhyt matka joillakin taas ei ole... toinen meistä istuu jossain suomessa kunnan vuokraasunnossa kiljuämpäri käymässä lattialla, muutahan siellä ei sitten olekaan kuin patja ja kierrätyskeskuksesta hommattu pc vuosimallia 2000, tällä resu pärjää mukavasti kun valtaosa matkailustasi tapahtuu täällä verkossa... tiedätkö minä olen se toinen meistä kahdesta... joten jatka samaan tahtia reppana.

        Hyvä, että tunnustit Suomessa asumisesi lerppa, kyllä ne kierrätyskeskuksessa pitävät tosiaan hyvää huolta sinusta ja kiljuaineet tarjoaa sossu, on sulla mahtava elämä.


      • 63Numball64
        RööperinJokke kirjoitti:

        Hyvä, että tunnustit Suomessa asumisesi lerppa, kyllä ne kierrätyskeskuksessa pitävät tosiaan hyvää huolta sinusta ja kiljuaineet tarjoaa sossu, on sulla mahtava elämä.

        petteri sinun pitäisi lukea kirjoitukseni uudelleen, kun tuo luetun ymmärtäminen on enemmän kuin hieman hukassa, minä olen se toinen, sinä reppana toinen.... aläkä resu miten molemmat voimme olla "toinen".


      • lerpanlaiffia
        63Numball64 kirjoitti:

        petteri sinun pitäisi lukea kirjoitukseni uudelleen, kun tuo luetun ymmärtäminen on enemmän kuin hieman hukassa, minä olen se toinen, sinä reppana toinen.... aläkä resu miten molemmat voimme olla "toinen".

        Perjantaikännit vie lerppaa taas.


      • 63NumBall64
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Perjantaikännit vie lerppaa taas.

        Resupetteri alkoholi on enemmän pattayarakkaiden ongelma, me hua hinin asukkaat emme ole moiseen juurikaan sortuneet, mitens onko kilju jo finaalissa.


      • RööperinJokke
        63Numball64 kirjoitti:

        petteri sinun pitäisi lukea kirjoitukseni uudelleen, kun tuo luetun ymmärtäminen on enemmän kuin hieman hukassa, minä olen se toinen, sinä reppana toinen.... aläkä resu miten molemmat voimme olla "toinen".

        No, mutta lerppa kaikki palstalaiset tietävät sinun olevan ainoa sossun tuella elävä ja Suomessa asuva, joten ilmeisesti itse et ymmärrä asemaasi ja elät jatkuvasti haavemaailmassasi Thaimaassa, milloin Hua Hinissä, milloin Chiang Maissa tai sitten Bangkokin loistocondossasi, ellet ole Orlandossa tai jahdeilla seilaa, milloin missäkin, niin ja tietysti 6 kertaa vuodessa Pattayalla.
        Aivan lerppa sinulla(saanhan sisnutella, kysyn näin jälkikäteen)on todella vilkas mielikuvitus ja varmasti mielialalääkkeesi ovat auttaneet yksinäisyytesi torjunnassa ja elämäsi sujuu mainiosti, näin kuvitellen kaiken todeksi, tuo lento kapteeniksi ylentäminen oli varmasti huippuhetki elämässäsi, onnittelut siitä, onhan hienoa olla omatekoinen lento kapteeni, surullista vain etteivät ihmiset usko sinua edes tuossa!


      • 63NumBall64
        RööperinJokke kirjoitti:

        No, mutta lerppa kaikki palstalaiset tietävät sinun olevan ainoa sossun tuella elävä ja Suomessa asuva, joten ilmeisesti itse et ymmärrä asemaasi ja elät jatkuvasti haavemaailmassasi Thaimaassa, milloin Hua Hinissä, milloin Chiang Maissa tai sitten Bangkokin loistocondossasi, ellet ole Orlandossa tai jahdeilla seilaa, milloin missäkin, niin ja tietysti 6 kertaa vuodessa Pattayalla.
        Aivan lerppa sinulla(saanhan sisnutella, kysyn näin jälkikäteen)on todella vilkas mielikuvitus ja varmasti mielialalääkkeesi ovat auttaneet yksinäisyytesi torjunnassa ja elämäsi sujuu mainiosti, näin kuvitellen kaiken todeksi, tuo lento kapteeniksi ylentäminen oli varmasti huippuhetki elämässäsi, onnittelut siitä, onhan hienoa olla omatekoinen lento kapteeni, surullista vain etteivät ihmiset usko sinua edes tuossa!

        resupetteri luulempa että kaltaisesi ns. luotetavuus on hieman huolestuttavaa... milloin tulee oksennuksia jotka eivät ole ihan terveemmästä päästä, lurituksia nekään eivät ole ihan sieltä pää kunnossa olevalta, se mitä olen täällä kertonut on aivan totta, se että sinä kuvitelet minun olevan mitä en ole on puhtaasi sinun ongelmasi, toki kirjoitusvirheitä on voinut tulla ja tulee...

        Eiks tämä petteri ole matkailu palsta laita rohkeasti vaan muutama linkki missä olet tänne matkailuasiaa kirjoittanut, ihmettelempä suuresti oikeuttasi kirjoittaa tänne yhtään mitään minä ja aviomies olemme kumpikin kirjoittaneet pattayasta, ja hua hinistä, sinä mistä, et mistään reppana.

        Minulle on aivan sama mitä sinä reppana minusta ajattelet, ihmettelen vain elämäsi köyhyyttä, sanavarastosikin on sieltä surkeimmasta päästä, resupeppu....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe