Näin kirjoitti kuppimiestoverini minulle kysyäkseen. Mutta sanokaapa te täällä, mistä 58-vuotiaan janoisen miehen kohtaukset johtuvat, sydämestäkö? Hänellä ollut rytmihäiriöitä takavuosina ja sen vuoksi syö jotain verenohennuslääkettä.
"Oudot kohtaukset joita olen saanut
krapulapäivinä noin 3-4 kertaa. Kohtaus alkaa varoittamatta, jopa
makuulla. Ensin molemmat kädet tuntuvat puutuvan ja jonkinlaista särkyä
ja voimattomuutta. Sitten iskee hiki pintaan ja pitää vaatteita heittää.
Kipu ja voimattomuus iskee koko yläkroppaan "keuhkoja" myöten. Pulssi
tuntuu tasaiselta, eikä henkeä ahdista. Kohtaus menny ohi noin 10-15 min
sen alkamisesta."
Onko kyse sydänongelmista krapulassa?
tietuva
1
252
Vastaukset 1
- Jggjghjgjg
Otaksun että toverillasi on eteisvärinää jos syö verenohennuslääkettä, mutta jos ei tunnista että olisi siitä kyse (ja jos pulssi normaali) niin kuulostaa TOS-oireelta: http://urheiluhierontaan.fi/kehonhuoltovinkit/tos-oireyhtyma/
En tiedä voiko tuo esiintyä noin valikoivasti kohtauksittain, mutta usein humalassa saattaa nukkua hyvinkin epäergonomisissa asennoissa ja voisi ehkä selittää asian. Kannattaa hänen toki käydä lääkärissä kysymässä tuosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742465Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt402092Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33462