Citroen c2 ulvoo kun lämpenee. Missä vika? Vesipumppu juuri vaidettu mutta ulvoo edelleen.
Auto ulvoo missä vika?
13
280
Vastaukset
- uuuuuu
Ulvo takaisin?
- Tämätarvitaanjottawp
Tämä tarvitaan, jotta tiedämme että et ole botti
Tämä tarvitaan, jotta tiedämme että et tarvitaan, jotta tiedämme että et ole botti - olet
tollo idiootti typerys.
- Laturit
Kuluneet laakerit alkavat ennen pitkää ulvomaan, liikkuessaan?
- ropottiruttunen
Hammashihna on liian kireällä.
- Eiooniikuennen
Susi peräkontissa
- Auttakaaaa
Ulvoin takaisin, mutta vika ei lähtenyt. Susi sentään hyppäs peräkontista pois. Hihna kiristettiin. Ei ulvo enää. Kiitos avusta. Nyt voi ajella ilman ulinaa. :)
- Citikkamies
Nyt se susi on mun autossa..... Mitä mä teen?
- atkerkki2
Ku sä tilaat mun kaa kulhoo, siin saa pari päivää ulvoo
Ku sä tilaat mun kaa sitä kulhoo, siin saa pari päivää ulvoo - äänetön
Voi johtua, että tuulettajan hihna luistaa. Nuo muut "huutovastaajat" voisivat olla hiljaa ja poistua pelipaikalta.
Hihnan kiristäminen auttaa, mutta sen uusiminen on paras vaihtoehto.- Motonet
Tuulettajan hihnoja ei ole kuin museoajoneuvoissa, hihna pitää uusi jos alkaa ulvomaan ja aina uusi tietysti jos joutuu availee hihnaa vanhoista säädöistä!
- korianteli
Citikkaan saa kyllä suden sisään, mutta susilaatua ei saa citikasta pois.
Kannattaisi autoa valitessa keskittyä laadusta kertoviin seikkoihin:
-Jos autossa on keulamaski on se suunniteltu 30-luvulla.
-jos auto muistuttaa tynnörisaunaa niin kannattaa pitää klapeja takakontissa. Kaiken varalta.
Jos auton kuski haisee valkosipulille ja esinahalle, älä astu siihen sisään.
Luotettavia merkkejä on kaikki japanilaiset ja saksalaiset.- Voijesus
Juutalaisten esinahka penkit, saako mihinkään merkkiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851