Olen varattu urheilullinen mies. Etsin toista miestä satunnaiseksi seuraksi. Voisimme katsoa yhdessä jalkapalloa.
Miestenvälinen seksi
J.P
9
414
Vastaukset
- virolahtibtm
Kyllähän se kiinnostas sillontällön... oon vapaa:)
- J.P
Olen Suur-Miehikkälästä.
- virolahtibtm
Missäs nähtäis...? 😉
- J.P
virolahtibtm kirjoitti:
Missäs nähtäis...? 😉
Ööö, milloin kävisi ?
- virolahtibtm
J.P kirjoitti:
Ööö, milloin kävisi ?
Käy kyllä iltaisin/öisin. Suur-Miehikkälään ei pitkämatka. Luotto ok...? Vakikamu ois kiva.
- Jannelleisoo
Btm 39v 183,85 16oosliini sport Karhulassa isojA tykkään saada:) [email protected]
- J.P
Olen alistuva ja valmiina.
- Jevgeni
J.P kitos viime yö. Hyvä teki paina sinua.
- Hagert
No tervee sano isonenäset toisillensa. Meneppä kuule kunnon homppelibaariin ja rohkeesti vaan kaapista ulos.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080