Olen varattu urheilullinen mies. Etsin toista miestä satunnaiseksi seuraksi. Voisimme katsoa yhdessä jalkapalloa.
Miestenvälinen seksi
J.P
9
411
Vastaukset
- virolahtibtm
Kyllähän se kiinnostas sillontällön... oon vapaa:)
- J.P
Olen Suur-Miehikkälästä.
- virolahtibtm
Missäs nähtäis...? 😉
- J.P
virolahtibtm kirjoitti:
Missäs nähtäis...? 😉
Ööö, milloin kävisi ?
- virolahtibtm
J.P kirjoitti:
Ööö, milloin kävisi ?
Käy kyllä iltaisin/öisin. Suur-Miehikkälään ei pitkämatka. Luotto ok...? Vakikamu ois kiva.
- Jannelleisoo
Btm 39v 183,85 16oosliini sport Karhulassa isojA tykkään saada:) [email protected]
- J.P
Olen alistuva ja valmiina.
- Jevgeni
J.P kitos viime yö. Hyvä teki paina sinua.
- Hagert
No tervee sano isonenäset toisillensa. Meneppä kuule kunnon homppelibaariin ja rohkeesti vaan kaapista ulos.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846