Itselläni ei ole ollut 5 vuoteen kuukautisia. Bmi 16, ja ikää 30v. Ehkäisynä on käytetty kondomia. Mietin tässä vain että kun lääkärit puhuvat että en voi saada mahdollisesti lapsia alipainon takia, että hop hop lihomaan ja pullat uuniin ja Suomi nousuun, että onko joku ilman silti kuukautisia raskautunut? Mietin vain sitä, että onko sterilisaatio itselle turha ja muutenkin omalla kohtaa riskialtis operaatio, jos oikeasti en edes ehkäisyä edes tarvitsisi alipainon takia.
Gynekologilta ei vastauksia saa, kun ne saadut vastaukset ehkäisyyn liittyen on olleet ympäri pyöreitä, ja todella loukkaavia ja epäasiallisia sterilisaation suhteen, hirveää huokailua ja silmien pyörittelyä kun kuulemma mieleni muutan ja lapsia haluan kuten kaikki muutkin, kunhan tästä vanhenen.
Enkä siis ikinä ole lapsia halunnut, enkä nytkään. Ikävä kyllä mikään muu ehkäisy ei sovi kuin kumi, ja olisi plussaa jos sitä ei tarvitsisi käyttää.
Raskaus ilman kuukatisia
Hoikka6h
1
183
Vastaukset
- pelkkähaamu
Anoreksian takia ei munasolut irtoa, jolloin et voi tulla raskaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716