Keskustelupalstan voimavara

Tuulettaa

Jospa nyt tuotaisiin esiin se tämän tavan suoma mahdollisuus olla voimavara. Tuo oma tapasi olla toisille hyödyksi, älä pohdi muiden heikkouksia. Älä luettele omaa ihanuuttasi vaan anna jotain nostetta muille.
Kertokaa toisaalta ne jotka kaipaavat keskustelua.

18

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielenkiintoiselta vaikuttava ajatus tuo, mutta avaisitko vähän enemmän.
      En oikein saa ikäänkuin kiinni punaisesta langasta.

• En minä nyt oikein tiedä, mutta jos naiset teitittelee ja miehet sinuttelee, niin siitä on hyvä alkaa.
      Sen minä olen huomannu, että maailma on paljon mukavampi paikka elää, kun pitää naiset hyvällä tuulella. Eihän se aina onnistu, mutta yrittää ainakin kannattaa.

• mimmimum-..mi

Antaahan tämäkin palsta paljon mahdollisuuksia meille...on niin erilaisia ihmisiä erilaisine mielipiteineen...mutta kun sen ottaa rikkautena ja katsoo laajemmin...niin perusteltuna voi sen hyväksyäkin...Itse toivoisin aina mielihyvää...mielihyvää itselle ja muille... mutta ole usein huomannut että ei kaikilla ole aina kivaa....ja jopa viljellään ivaa...ivailu on monelle lapsuudesta vanhemmiltakin koettu tapa...hymyssäsuin ..mutta ivan hymy huulilla..

• Hallaa-lujaa

Voimavara?
      Njamps. Taitaa olla kolme tai neljä vuorokautta kun voimani ovat olleet muualla kuin palstan / palstojen varassa uutisvirtaa lukuunottamatta.
      Näin samalla käynnillä sitten kurvaa muitakin keskustelupalstoja.
      Ehkäpä lähenpänä joulua rauhoittuu, voi jopa perehtyä palstailuun? En tiedä?

Yksi ärsyttävä jaagoni taka-aikoina oli "voimahali" - "ryhmähali" - "myötätuntohali".....
      Tä? Halaako kirjoittajat toisiaan.

• yrmeä

"Jaxuhali" kaikille "halinalleille" ;)

• somebo-dy

Varmaan erottuu ihan itsestään ne voimavarat, luonnonlakiha se. Ei siinä minusta vaadita kuin otos taaksepäin, mitkä mielipiteet on vieneet keskustelua aiheen mukaan eteenpäin.

Mutta niinkuin puron virtauksen ja solinan muodostaa kivet ja esteet, putoksien kohinan, padotkin ylitulvivine vesineen, on nämä keskustelupalstojenkin anti.

Kaikkein hämmästyttävintä on juuttunut lammikko, johon tihkuu hiljakseen vain samakaltaisuuteen tuomittuja vesipisaroita,huh ...mieltymys seisovien lammikoiden ajattelemattomuuden lepoon on kuolemaksi.
      Murtautuminen on kaikessa pysähtyneisyydessä tae tuoreesta jatkosta,...joten hyvää jatkoa vaan hypyllle

• yksin.teen

"Mutta niinkuin puron virtauksen ja solinan muodostaa kivet ja esteet, putoksien kohinan, padotkin ylitulvivine vesineen, on nämä keskustelupalstojenkin anti."

Niin kauniisti kuvattu, että tuli ikävä keväistä puroa, jonka vesi solisee läpi pitsikuvioisen jään.

Vertaiseni kuuskymppiset antaisitteko vinkkiä mitä tekisin tänään? Aurinko paistaa. Joka arkipäivä olen pimeydessä ulkoillut. Nyt tekisi mieli tehdä jotain muuta.
        Menenkö joulutorille ihmisvilinään vai leffaan.Teatteriesitykset niin myöhään etten tänään iltarientoihin mene.
        Siis vai jotain muuta.

• Iloitsen.palstasta

Mä oon kyllä ihana (kehukehu), on paljon tuttavia ja muutama läheisempikin, ystävistä en tiedä. mutta saan voimaa ja iloa näistä kirjoitteluista. Oikein odotan lenkiltä tai muualta tullessani, millaisia vastauksia on poikinut joko aloittamaani ja muihin osallistumiini kiinnostaviin ketjuihin.
      En ole halaajatyyppiä mutta ehkä tämä virtuaalihalaus sopiikin minulle parhaiten, joten hali-hali- myötä-ryhmä-voima ja missä vaan tapauksissa.
      Erilaiset mielipiteet ovat rikkaus, toki yhtä mieltä oleviakin tarvitaan. Ilkeisiin pitää suhtautua kuten lapseen. Paha mieli pitää purkaa äidille ja jos ei häntä vastaavaa ole niin olkaamme me.

• Mieli

En minä mutta muut, sitähän se, midnesfull tai mitä se lie-tyyppejä, menkää hiljaisuuden retriittiin jos ette jaksa tätä palstaa. Elämä on.

• Oliko tämä nyt sitten se joulukalenterin luukku numero !? :)?

• Bengalitikku

Voimavaraksi: mielenkiintoiset aiheet ja keskustelu, mieluiten pysyen aiheessa.
      Arjen vinkit: retkiluistimista lihapulliin.
      Tämä meidän ehtymättömien neuvojen neuvosto, joskus tsemppaaminenkin.
      Kunnon kinaaminen, joissa päädytään milloin mitenkin ja minne lie.
      Mielestäni kaikki antavat jotain tänne.
      Erilaiset tyylit: realistinen, sarkastinen, toteava, ympäripyöreä jne.
      Ei oikeastaan mitään vaihtokauppaa vaan parhaimmillaan kirjoittajat ovat vuorovaikutuksessa.
      Toivon, että kukin saa jotain itselleen jotakin.
      En etsi mielihyvää täältä kuin oikeastaan musiikista.
      Mitä vähemmän itsekeskeisyyttä sen paree; toki jotkut aiheet ja asiat edellyttävät omaa kokemusta, jotta voi valottaa kantaansa.
      Enemmän mitä kuin miten.
      Tämä on myös kirjoittamisen harjoittamista. Oman kielen ylläpitoa, vaikka välillä vähän rääkkäämme sitä.
      Muutoin hyvää päivän jatkoa.

• Parantava-voima

Laitetaanko lihapullat retkiluistimiin retkievääksi? Ja kannetaan luistimet käsissä tai nauhoissaan olkapään yli.

• Bengalitikku
        Parantava-voima kirjoitti:

Laitetaanko lihapullat retkiluistimiin retkievääksi? Ja kannetaan luistimet käsissä tai nauhoissaan olkapään yli.

Jep.jep. Just noin.
        Mutta ajattelepa kevätaurinkoa ja luistelua ja jokin taukopaikka nuotion äärellä, miten somaa olisi mussuttaa siinä hyviä lihapyöryköitä.

• Heikunkeikku

Jos ei olisi tyyppejä, jotka sormin sievin säveltäisivät lauserypäsköjä, niin eihän palstalla viitsisi kukaan käydä. Ei tyhjässä huoneessakaan kauaa aikaa jaksa olla, jos ei voi kenenkään kanssa praatata.
      Voimavara. Se että erilaisuus kukoistaa, on hyvä se. Erimoisille löytyy aloituksia.
      Jos minä oon sanonut täällä, että pirhana ku ei löydy mulle sopivia aloituksia tai löytyy liian vähän, niin en tarkoita, että ne jotka eivät meikäläiselle passaa, niin ne pitäisi häivyttää hus helkuttiin.
      Jos niin ajattelisin, niin olisin tottavie itsekäs.

Mulle riittää yks tai kaks sopivaa aloitusta. En jaksaisikaan ryntäillä moneen aloitukseen sormineni.
      Livessäkin mulla on vain muutama kaveri, joiden kanssa tahdon olla enemmän tekemisissä.
      Oon vähä tämmönen erakohkomainen ihminen sillä erolla kuitenkin, että en laisinkaan viihtyisi vain yksin. Tarvitsen muita.

Täällä on joitakin älyttömän mukavia kirjoittelijoita. Niiden päät suorastaan hohtaa valoa. Sopisivat jouluvaloiksi portinpieleen:)
      Tämän tästä mieleen lentää lausahdus, että hitto ku toi osas sanoa hyvin tonkin asian.
      Muunmoisiakin on, mutta eihän ole pakko kaikkien kommentteja imasta silmiin.

Hyvä kun on erilaisia ihmisiä olemassa.

• Just noin Heikunkeikku, kun palsta ei ole mikään vertaistukiryhmän kokoontumispaikka, niin mukaan pitää hyväksyä heidätkin, jotka eivät täysin oman mielen mukaisia ole.

Mielenrauhaa :)

• Heikunkeikku
        Anceli kirjoitti:

Just noin Heikunkeikku, kun palsta ei ole mikään vertaistukiryhmän kokoontumispaikka, niin mukaan pitää hyväksyä heidätkin, jotka eivät täysin oman mielen mukaisia ole.

Mielenrauhaa :)

Joo, mä hyväksyilen nekin, jotka eivät miun maun mukkaisia ole. Noh, joskus pitkin hampain, mutta ettette tehän nää mun hampaita :)
        Yleensä kuitenkin luen lempeän lehmämäisin silmin ja en oo moksiskaan, vaikka joskus suolletaan ihan viimesen päälle ryöppyjä. Joskus kyllä, onneksi vain silloin tällöin, saatan töpsähyttää jotkut kiukkussävyiset sanat. Joskushan sitä sentäs voi ja saa suutahtaa. Muuten olis liian lälly. Ja liian lälly ei kukaan halua olla.

Eppulainen tuossa alapuolella kirjoitti, mitä antia hän antaa palstalle. Minä en hokannut edes aatella, mitä minä palstalle antaisin.
        Niin eppu kuin sisäkin, kuten moni muukin, annatte paljonkin omia osuuksianne. Hyvä niin.

Minä en taida antaa mitään. Nuukako oon. En osallistu moniinkaan keskusteluihin. Keskustelen täällä livessä monista asioista ja ei vaan tule sitten juteltua täällä palstalla. Tahdon enemmän vaan ilotella, leikkiäkkin jos vaan joku alkaa mun kans leikkimään:)

On kiva piipahdella palstalle.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Joo, mä hyväksyilen nekin, jotka eivät miun maun mukkaisia ole. Noh, joskus pitkin hampain, mutta ettette tehän nää mun hampaita :)
        Yleensä kuitenkin luen lempeän lehmämäisin silmin ja en oo moksiskaan, vaikka joskus suolletaan ihan viimesen päälle ryöppyjä. Joskus kyllä, onneksi vain silloin tällöin, saatan töpsähyttää jotkut kiukkussävyiset sanat. Joskushan sitä sentäs voi ja saa suutahtaa. Muuten olis liian lälly. Ja liian lälly ei kukaan halua olla.

Eppulainen tuossa alapuolella kirjoitti, mitä antia hän antaa palstalle. Minä en hokannut edes aatella, mitä minä palstalle antaisin.
        Niin eppu kuin sisäkin, kuten moni muukin, annatte paljonkin omia osuuksianne. Hyvä niin.

Minä en taida antaa mitään. Nuukako oon. En osallistu moniinkaan keskusteluihin. Keskustelen täällä livessä monista asioista ja ei vaan tule sitten juteltua täällä palstalla. Tahdon enemmän vaan ilotella, leikkiäkkin jos vaan joku alkaa mun kans leikkimään:)

On kiva piipahdella palstalle.

Eikös sitä sanota, että kun antaa, niin itsekin saa :)
        Jokaista tarvitaan.

• Minua vähän hämäsi tuo ensimmäisen lauseen ´´tämän tavan´´, heti putkahti päähän, että minkä tavan.
      Tarkoititko ehkö palstan.
      En nyt oikein tiedä mitä se minun antini olisi. Olen keskustelia omalla tavallani, niin kuin muutkin.
      Täällä on mielenkiintoista, kun törmää erilaisiin ajatusmaailmoihin.
      Niitä kun mielessään analysoi saa uutta näkökulmaa.
      Ei pidä mielessään tyrmätä eri erilaista ajattelumalliakaan suoralta kädeltä.
      Tämä alustahan riittää kyllä kaikille, ei ole tilapulaa.
      Pidän eniten mielipiteenvaihtokeskusteluista ja täällä on hyviä keskustelioita.
      Vakavista aiheista, arkisista aiheista, joista toisinaan saa hyviä vinkkeäkin, leikinlaskustakin, vaikka se saattaa olla ns, kalteva pintakin.
      En täällä olisi, jos ei mielestäni täällä olisi hyviä tyyppejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1187
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1183
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      866
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      677
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      99
      646
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      636
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      548
    Aihe