Uimahallissa paljaana

Barsee

Uimahallissa pääsee hyvin eroon paljastelun tarpeesta. Nautin suihkussa olosta, muiden miesten läsnäollessa. Vaikka vain peseydyn, niin tunnen polttavat katseen kehollani, se on kiihottavaa. Yllättävän usein on läheiseen suihkuun tullut joku, joka on samalla hieronut itseään, jopa seisokkiin asti.
Saunoissa olen usein myös törmännyt miehiin, jotka hiljalleen hierovat kaulaan.
Onko vastaavia kokemuksia?

42

4201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poslaripylly

      On tullut huomattua sama niin uimahalleissa kuin hotellien saunoilla. Ihan kiihottava huomata ne katseet. Useasti hiukan vanhempia miehiä (40-60) joita ei enää isommin nolota pienet erektiot vaan menevät aika rennosti munat pullottaen peittelemättä. Itse posliinina kokenut keräävän katseita enemmän kuin aijemmin. Mutta varovainen tarvii olla ja tilannetaju kohdillaan kun yleisissä tiloissa kulkee!

    • bim51

      Sama juttu täälläkin.
      Tänään olisi tarkoitus mennä Lohjan Neidonkeitaan höyrysaunaan noin 16 aikoihin.
      Saiskos seuraa?

      • lojoman

        semi kiinnostavaa m50


    • Jerma

      Nais siivooja kun osuu paikalle, kun on suihkussa niin pikku heijari tulee aina.

    • joyli60v

      käyköhän oulun uimahalleissa sellaisia jotka kiihottavasti antaa kalun pököttää. Sellaiset kiihottaa katsella.

      • 55ukm

        täällä olis 55biukm


    • Molskiss

      Sain pukuhuoneessa komeen seisokin kun vanhempi nainen oli siivoamassa.vedin vielä esinahan taakse ku ku tuli mopin kanssa takasi.annoin nähdä kaluni ihan estoitta.

      • 55ukm

        oishan sitä t m55


      • bim45

        Kouvolan urheilupuiston hallissa paksuhko nuppi paljaana kerää katseita.


      • Olisi kiva nähdä aikasi!


    • Biiii45

      Huomenna Kouvolan uimahallissa naturel...

    • Poslarina

      Läheiseen suihkuun kun tulee joku, joka haluaa katsoa ajeltua kyrpää ja ensin vaivihkaa hipelöi omaa kaulaan. Tässä kohtaa itsellä alkaa kalu nousta,kuin merkkinä, katso vain. Tästä rohkaistuneena myös kaverin kalu kovenee. Monesti on tästä vinkattu esim vceehin tai höyrysaunaan, jossa on sitten runkattu orkut.

    • Tekisi kovasti mieli mennä uimahalliin posliinina, siveysvyöhön lukittuna, mutta kun en uskalla. :D

    • Luultavasti_ainoa

      En ole uimahallissa ikinä kohdannut tuollaista toimintaa, vaikka itsensä esittelystä ja runkkaamisesta uimahalleissa on aika paljon keskusteluita käyty. Olen varmaan ainoa.

    • Jtrw

      Käyt väärissä uimahalleissa

    • olisimahtavaa

      huomenna olen tulossa Poriiin uimahalliin noin kello 15 ja olisi mahtavaa nähdä siellä joku iso kalu. Voisin ihastella vierestä ja varsinkin, jos näkisi jollakin sellaisen puoliseisokin. Itse suht hyväkroppainen, nelikymppinen,heteromies. Kalu normaalikokoinen, karvoja sheivailtu. voi, kun kävisi tuuri.

    • 19senttinen

      Huomenna heti aamusta Raksilan halliin Oulussa... ukm/50w, 185/82... hyvä varustus...

    • n40paljaalla

      Mahtaako enää missään olla yhteisiä höyrysaunoja naisille ja miehille?? Aikaisemmin esim. Kuusamon tropiikin saunasta "kuumia" muistoja...

    • Panomiesvaan

      N40paljaalla
      Haluaisitko?
      Kik on paparouc
      47v 180 99 karvarinta

    • löylykauhasinne

      Jos niin iso kulli on nii mene torille näyttämään jos paljastaa iha pitää!!! Uimahalli pervojen paikka nykyään hyi hitto.

    • Runkkupoika

      Sama vika minullakin vaikka on vain 14 juhla kunnossa. Mutta kummasti vain kiinostaa miehiä kun olen uima hallilla. Katsokaa poikaa ei välitä meistä hiukkaakaan ne juttelevat keskenään. Ja minä olen onnessani kun ne vahtivat mun peli välinettäni. Usein kun olen kahvilassa joku tulee heittämään tarinaa mun kanssani. Sitä oli mukava katella äsken, Lähdetkö hiukan kävelylle olis kiva tarkistaa toimiiko se myöskin, Ja ukko nousee yläs ja antaa mulle etu maksua. Jos tulee yli 10 laukausta sulta tulee lisää sulle ja ukko lähtee kevereidensa luokse. Ja minä pienen viiveen päästä perästä ja sen ukon luokse, Usein saan hyvän pojan lisää heiltä. Mutta tämä on mun duunini ja mukavaa hommaa musta.

    • 51bim02al

      Onko Turussa höyrysaunaa missä saisi tänään runkata omaa ja toisen kalua?

    • Jaiiiku

      Onhan turussa... mutta parempi paikka on esim xxxparadise...

    • matura

      jyväskylän aaltoalvariin. vai onko parempaa paikkaa. vuoden alusta.61v.

      • saunassa

        Laajavuoren kylpylä on se parempi paikka.


      • matura
        saunassa kirjoitti:

        Laajavuoren kylpylä on se parempi paikka.

        joo voi olla. puhut ilm kokemuksesta. pitää käydä.


      • 040

        Mä tykkään käydä uimahallisa ja rannoilla erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa ...oli miesten tai naisten katseita...niin kyllä rupeaa kovenemaan ...


    • Höyrysaunamies

      Mäkelänrinteen uimahallissa usein viikonloppuisin isokaluisia vanhempia miehiä, jotka tykkää näyttää ja nauttii katselusta. Onneksi ! :-)

      • 040

        ...sitä teen erittäin mielellään....varsinkin altaaseen mennessä ja pois tullessa ...se vaan rupeaa kovenemaan ...


      • Höyrysaunamies

        Milloin käyt yleensä ?


    • pikkumunaa

      RUNKKARIT homot pesii höyrysaunoissa eipä viiti käydä ja uimahallit myös...

    • höyry

      Leppävaaran höyry on hyvä, tänään minä ja täysin tuntematon mies katsottiin toisiamme ja runkattiin niin että lätisi. Upea laukeamine. Kohta taas uudestaan. Kuulemma aamupäivisin paljon runkkaavia miehiä paikalla.

      • 040

        Huomenna punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli....rantakylä...saa käydä kiinni ...


      • 040

        Tänään on se päivä ...posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt....


    • Eilen illalla tuli taas pitkästä aikaa pyörähdettyä uimahallilla. Ja olihan siellä muutmia puolierektioita saunalla ja pukukaapeilla. Ikävä kyllä se ympäristö ei katsomista kummempaan anna mahdollisuutta, mutta onhan tuo jo kivaa vain katsellakkin. Posliinina sitä herättää hiukan ihmisten ajatuksia, kerää katseita. Ehkä rohkaiseekin :)

      • 040

        Siksi pidän sitä posliinina...että saisin katseita...olen varmaan hölmö...


    • poikkesinsiellä

      nivalan uimahallissa olen nähnyt parikin kertaa, ihan kovana seisovan kalun pukuhuoneessa. kyllä se kiihottaa katsella. En ole uskaltanut lähempää tuttavuutta tehdä...mieli tekis.

      • 040

        Viikonloppuna rantakylän uimahallissa....kova posliini pippeli ja punaiset pitsipöksyt...haluuko joku ...?


      • Juki47

        Vois katella mulla myös pitsi pikkarit


      • 040

        Saa myös puristaa kovaa...


      • 040

        Huomenna punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli...saa käydä kiinni ja kurittaa ...joo työnnän löylykauhan....


    • Uimahallissa

      Itse olen vain reilu 160cm pitkä,laiha ja aika "lapsen vartaloinen". Kaiken kruunaa jalkovälissä oleva posliini muna. Muna ei ole mikään suuren suuri joka lisättynä muuhun vartaloon saa katseita uimahallin suihkutiloissa. Yksi mies tuli kerran sanomaan että olen aika pakkaus. Hän on haaveillut että pääsisi runkkaamaan minun kaltaisen kanssa mutta missään nimessä ei haaveile mistään oikeasti pikku pojista. Minussa kuulemma yhdistyy nuoruus mutta ikä on riittävä. En kuitenkaan ollut valmis mihinkään runkkuhommiin niin hän kysyi saako valokuvata minut ja maksaa siitä pikkuisen. Sovittiin kuville hinta mutta kuvassa ei saanut näkyä kasvoja. Siitä inva vessaan ja kuvaukset käyntiin. Kuvia otettiin muna löysänä ja kovana. Vaikka rahaa siitä saikin niin se jäi viimeiseksi kerraksi. Kokemus sinänsä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe